اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرمایه‌گذاری بایننس در استارت‌آپ مسافرتی TravelbyBit

این استارت‌آپ با هدف افزایش استفاده‌ی رمزارزها در فرودگاه‌های بین‌المللی راه‌اندازی شده است

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی رمزارزی بایننس به تازگی اعلام نموده با هدف کمک به گسترش پذیرش رمزارزها بخصوص در زمینه‌ی مسافرت و استفاده از آن‌ها در فرودگاه‌های بین‌المللی، به استارت‌آپ TravelbyBit ۲/۵ میلیون دلار کمک مالی خواهد کرد.

صرافی رمزارزی بایننس(Binance) قصد دارد تا برای کمک به گسترش فعالیت‌های استارت‌آپ TravelbyBit اقدام به تزریق پول و سرمایه در فعالیت‌های آن‌ها کند. این استارت‌آپ در زمینه‌ی سیستم دستگاه‌های کارتخوان رمزارزی در فرودگاه‌های سراسر جهان فعالیت می‌کند و به تازگی توانسته یکی از دستگاه‌های خود را در فرودگاه شهر بریسبین (Brisbane) در استرالیا، راه‌اندازی کند.

در ماه سپتامبر گزارش شده بود که میزان استفاده از رمزارزها و تمایل شهروندان استرالیا برای ورود به این صنعت، به تازگی دو برابر شده است.

فرودگاه بریسبین از لحاظ تعداد پرواز و حجم فعالیت، سومین فرودگاه بزرگ استرالیا محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که دستگاه‌های TravelbyBit در حال حاضر قادر به پشتیبانی از پرداخت‌های بیت‌کوین(BTC)، اتریوم(ETH) و لایت‌کوین(LTC) هستند و این استارت‌آپ قصد دارد تا چندین دستگاه رمزارزی در مغازه‌های و خرده‌فروشی سراسر استرالیا نیز نصب کند. پس از این اقدام صرافی رمزارزی بایننس و شروع همکاری این دو، TravelbyBit تصمیم گرفت تا پشتیبانی از توکن‌های این صرافی یعنی Binance Coin(با نماد BNB) را نیز به دستگاه‌های خود جهت انجام پرداخت‌ به مغازه‌داران، ‌اضافه نماید.

استفاده از رمزارز برای کاهش دردسر‌های مسافرت

ژانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی رمزارزی بایننس با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد:

Zhao Changpeng

واقعا، احساس نیاز مردم و تلاش برای رفع آن می‌تواند کلید اصلی پذیرش رمزارزها باشد. در همین رابطه، یکی از بهترین استفاده‌های ممکن از رمزارزها، می‌تواند زمانی باشد که در سفر هستید و پس از رسیدن به یک کشور خارجی، ارز محلی آن کشور را در اختیار نداشته باشید.   Changpeng Zhao

وجود یک شبکه‌ی پرداخت رمزارزی جهانی، یک گزینه‌ی بسیار جذاب برای مسافران بین‌المللی محسوب می‌شود. تبدیل ارز در سفر‌های بین‌المللی متعدد یا سفر‌هایی که شامل چندین توقف در مسیر هستند، معمولا هزینه‌های بالایی را برای مسافران به وجود می‌آورد، حال به این مورد هزینه‌‌های اضافی دریافت شده توسط بانک‌ها برای انجام تراکنش‌های کارت اعتباری و برون مرزی را نیز اضافه کنید.

در اغلب فرودگاه‌های بین‌المللی سراسر جهان، تنها می‌توان با پذیرفت هزینه‌ی بالا و نرخ‌های خارج از بازار اقدام به تبدیل ارزها نمود که این امر کاملا به ضرر مسافرین می‌باشد. در برخی موارد نیز برای انجام این کار به واسطه‌ی حساب‌های بانکی لازم است تا از قبل بانک مورد نظر خود را از انجام این کار مطلع کنید. استفاده از پرداختی‌های رمزارزی می‌تواند این فرایند پرهزینه را کاهش داده یا حتی در برخی موارد آن را به کلی حذف نماید.

بایننس در نوآوری‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند

علاوه بر تزریق سرمایه‌ی ۲/۵ میلیون دلاری صرافی بایننس، استارت‌آپ TravelbyBit اعلام کرد که کمک هزینه‌ی ۱۰۰هزار دلاری از برنامه‌ی Advance Queensland Ignite Ideas نیز دریافت کرده است. این برنامه با هدف کمک به رشد کمپانی‌های مرتبط با نوآوری در کویین‌لند(یک ایالت واقع در بخش‌های شمالی استرالیا) راه‌اندازی شده است.

تقویت میزان پذیرش رمزارزها برای تمام افراد دخیل و شرکت‌های ذینفع صنعت رمزارزی بسیار ضروری و حیاتی محسوب می‌شود. تعداد بالای کاربران صرافی بایننس که اکنون نزدیک به ۱۰ میلیون حساب کاربری فعال را شامل می‌شود، به نوعی باعث شده این صرافی در یک موقعیت منحصر به فرد برای کمک به افزایش پذیرش رمزارزها قرار گرفته باشد. این صرافی رمزارزی به تازگی بخشی تحت عنوان Binance Labs راه‌اندازی کرده است که هدف آن جستجو و پیدا کردن کاربرد‌ صنعت رمزارز در دنیای واقعی است تا نهایت این امر باعث افزایش پذیرش عمومی رمزارزها شود.

همانطور که جامعه‌ی رمزارزی به رشد خود ادامه می‌دهد، جالب خواهد بود که ببینیم پایانه‌ها و دستگاه‌های متعلق به TravelbyBit به چه میزان می‌توانند روی افزایش روند پذیرش رمزارزها تاثیر گذار باشند.

نظر شما در رابطه با استارت‌آپ TravelByBit چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا