اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار سایر کوین‌ها - Altcoins

مالک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری اوشیر: سرمایه‌گذاری در بازار دوج‌کوین هیچ تفاوتی با قمار در لاس‌وگاس ندارد

به گفته کوین اولری سرمایه‌گذار و کارآفرین موفق کانادایی، خرید رمزارز دوج‌کوین (DOGE) به هیچ عنوان سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود بلکه شما در حال حدس و گمانه‌زنی در رابطه با آینده یک رمزارز نه چندان کاربردی هستید

نکات برگزیده مطلب
  • کوین اولری (Kevin O’Leary) مالک و مدیرعامل شرکت اوشیر ای.تی.اف (O’Shares ETF) و یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران کانادا در تازه‌ترین مصاحبه مطبوعاتی خود به سرمایه‌گذاری در بازار دوج‌کوین و مقایسه آن با سرمایه‌گذاری در بازارهای سنتی پرداخته است. به گفته وی، خرید رمزارز DOGE را به هیچ عنوان نباید «سرمایه‌گذاری» توصیف کرد زیرا شما تنها با امید به افزایش قیمت یک دارایی نه چندان کاربردی اقدام به خرید کرده‌اید. این کارآفرین موفق همچنین توضیح داد که هیچ تمایلی برای خرید دوج‌کوین نداشته و دلیلی هم وجود ندارد که مردم این کار را انجام دهند.

دوج‌کوین چرا؟

آقای کوین اولری (Kevin O’Leary) کارآفرین موفق کانادایی و تحلیلگر اقتصادی در تازه‌ترین مصاحبه مطبوعاتی خود به سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز دوج‌کوین پرداخته است.

وی در رابطه با این موضوع اعلام نموده که «من هرگز در چنین چیزی شرکت نمی‌کنم، و نمی‌دانم چرا بقیه مردم ممکن است چنین کاری را ]خرید رمزارز دوج‌کوین[ انجام دهند، به هرحال این انتخاب خودشان است».

وی در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد که سرمایه‌گذاری در بازار DOGE مانند قمار کردن در لاس‌وگاس بوده و به هیچ عنوان چنین کاری را نمی‌توان «سرمایه‌گذاری» توصیف کرد، زیرا احتمال پیروزی و موفقیت مالی سرمایه‌گذاران بسیار پایین‌تر از چیزیست که فکر می‌کنند.

Dogecoin داژکوین دوج‌کوین ایلان ماسک
دوج‌کوین

آقای اولری که در حال حاضر به عنوان مالک و مدیرعامل شرکت اوشیر ای.تی.اف (O’Shares ETF) نیز شناخته می‌شود، به اظهار نظر در رابطه با روند سرمایه‌گذاری در بازارهای سنتی پرداخت و آن را با خرید رمزارز دوج‌کوین مقایهس کرد.

بازار سنتی نسبت به دوج‌کوین متفاوت عمل می‌کند

به گفته وی زمانی که در یک بازار سنتی همچون بازار سهام سرمایه‌گذاری می‌کنید، شما در واقع بر روی توانایی‌های شرکت مورد نظر در زمینه اجرای برنامه‌ها و طرح‌های تجاری و همچنین امکان دستیابی آن‌ها به اهداف اعلام شده شرط‌بندی کرده‌اید. در مقابل، هیچ تصمیم‌گیری آگاهانه‌ای در شبکه دوج‌کوین وجود ندارد زیرا خریداران فقط امیدوار هستند که قیمت این رمزارز نه چندان کاربردی در آینده افزایش یابد. این درحالیست که رمزارز دوج‌کوین برخلاف بیت کوین، ذخایر نامحدود دارد.

کوین اولری در ادامه پیشنهاد داد «شاید بهتر باشد که شما این سرمایه‌گذاری را نوعی تفریح و سرگرمی توصیف کنید زیرا هیچ ارزش ذاتی در آن وجود ندارد».

این سرمایه‌گذار موفق در بخش‌های پایانی مصاحبه مطبوعاتی خود اظهار داشت که:

زمانی که شما از روی حدس و گمانه‌زنی در بازار چیزی مانند دوج‌کوین سرمایه‌گذاری می‌کنید، هیچ تفاوتی میان این سرمایه‌گذاری و رفتن به شهر لاس‌وگاس و خرج کردن پول در قمار نیست. هر آنچه بر آن استوار هستید تنها حدس و گمانه‌زنی محض است. Kevin O’Leary

 

نظر شما در رابطه با صحبت‌های این کارآفرین و تحلیلگر موفق دنیای اقتصاد چیست؟ آیا دوج‌کوین یک رمزارز مبتنی بر حدس و گمانه‌زنی بوده و هیچ آینده‌ای ندارد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا