اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

دیگر هزینه‌ای برای انجام تراکنش‌های خود پرداخت نکنید

دو صرافی CoinBene و Bit-Z به صورت ۱۰۰ درصدی هزینه‌های انجام تراکنش را بازپرداخت می‌کنند

نکات برگزیده مطلب
  • دو صرافی رمزارزی به تازگی مدل جدیدی از بازپرداخت هزینه‌ی تراکنش‌ها را معرفی کرده‌اند که تنها پس از چند روز باعث شده است تا این دو صرافی به صدر جدول میزان حجم مبادله‌ی روزانه دست یابند.

دو صرافی رمزارز امروز پس از معرفی یک مدل جدیدی از دریافت کارمزد به نام “هزینه‌ی تراکنش‌های ماینینگ”(Transaction Fee Mining) توانستند از لحاظ میزان حجم مبادله‌ی روزانه به صدر جدول برسند. در حال حاضر صرافی CoinBene که مقر اصلی آن در سنگاپور واقع شده است، با میزان حجم مبادله‌ی ۲/۱ میلیارد دلار در روز، ربته‌ی اول و پس از آن نیز صرافی هنگ‌کنگی Bit-Z با حجم مبادله‌ی روزانه ۱/۵ میلیارد دلار قرار دارد. صرافی بایننس که پیش‌ از این اولین صرافی از لحاظ حجم مبادله‌ی روزانه بود نیز هم اکنون با ۶۲۹ میلیون دلار حجم مبادله‌ی روزانه در جایگاه چهارم قرار دارد.

براساس پست منتشر شده بر روی صفحه‌ی‌ صرافی CoinBene، این صرافی از روز ۲۳ ژوئن این مدل جدید از دریافت هزینه‌‌ی ماینینگ را معرفی کرده است.

کاربران ۱۰۰درصد هزینه‌های مبادله‌ی پرداختی خود را در این صرافی به وسیله‌ی پلت‌فرم ارز خصوصی این صرافی به نام Coni که بر پایه‌ی میزان حجم ارزهای نگه‌داری شده توسط صرافی تقسیم بر کل حجم ساعات و سپس ضرب‌ در ۱۰۰ درصد می‌شود، به شکل توکن پس خواهند گرفت. صرافی CoinBene بر روی توییتر رسمی خود نوشت:

هزینه‌ی مبادلات به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی با توجه به قیمت همان ساعت به اتریوم تبدیل می‌شود و در ساعت ۱۵ روز بعد به کاربران بازپرداخت خواهد شد.

صرافی CoinBene

این صرافی در روز ۲۵ ژوئن در یک پست توییتری عنوان کرد که طبق آمار وب‌سایت CoinMarketCap به رتبه‌ی اول رسیده‌اند و در ادامه نوشت:

اکنون ما قهرمان جهان هستیم. در ژانویه ۲۰۱۸، ما قصد داشتیم که به جدول ۱۰ صرافی برتر برسیم. ما طی شش ماه گذشته از سختی‌ها و پستی و بلندی‌های زیادی گذشتیم؛ و هرگز تسلیم نشدیم و حالا به صدر جدول رسیده‌ایم و به قهرمان دنیا تبدیل شده‌ایم. ما برای قدردانی از کاربران خود به راهمان ادامه‌ خواهیم داد.

صرافی CoinBene

براساس اطلاعات منتشر شده بر روی وب‌سایت صرافی Bit-Z، اگر کاربران به سطح ۳ از تایید برسند می‌توانند از مدل جدید هزینه‌های مانینیگ این صرافی که از توکن BZ که برپایه‌ی پلت‌فرم ERC20 است، استفاده کنند و معادل هزینه‌های خود از این توکن دریافت کنند.

این مدل در روز ۲۵ ژوئن معرفی شد و طبق مطالب سایت رسمی Bit-Z و توییتر این صرافی، این توکن به ۶۰۰ میلیون BZ محدود شده است. طبق نقشه‌ی راه(White Paper) آن‌ها این مدل با کاهش میزان توکن‌های BZ تا میزان ۳ درصد برای هر ۱۰ میلیون، عمل می‌کند.

این صرافی در روز ۲۵ ژوئن در یک پست توییتری اعلام کرد که تنها پس از ۱۲ ساعت بعد از شروع این تراکنش‌های جدید حجم هزینه‌ی مبادلات به ۲۷ میلیارد دلار رسید.

پست توییتری صرافی Bit-Z

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا بازپرداخت هزینه‌ی تراکنش‌ها می‌تواند راه درستی برای جذب سرمایه باشد یا تنها یک روش موقتی بوده و پس از مدتی دوباره میزان امنیت و تعداد ارزهای قابل پشتیبانی دلیل اصلی انتخاب کاربران خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CoinTelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا