اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

GMO از سیستم پاداش‌دهی رمزارزی برای بازی‌های کامپیوتری رونمایی کرد

CryptoChips نام سرویسی است که از سوی GMO برای پاداش دادن به گیمر‌ها توسعه داده شده است

نکات برگزیده مطلب
  • طبق اعلامیه‌ای که در وب‌سایت رسمی شرکت GMO منتشر شده است، این شرکت در حال توسعه‌ی سرویسی با نام CryptoChips است تا براساس رتبه‌‌بندی به بهترین بازیکنان به عنوان پاداش بیت‌کوین بدهد.

با توجه به اعلامیه‌ی منتشر شده بر روی سایت رسمی شرکت GMO، به نظر می‌رسد که این شرکت پیشگام در ارائه‌ی خدمات اینترنتی در ژاپن، به تازگی سرویس جدیدی به نام CryptoChips توسعه داده است تا بتواند در بازی‌های رایانه‌ای به عنوان پاداش به بازیکنان رمزارز ارائه دهد. CryptoChips که در شروع کار خود تنها از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند به بازیکنان اجازه می‌دهد تا براساس رتبه‌بندی درون بازی یا زمانی که به آیتم و ماموریت خاصی دست پیدا می‌کنند، مقداری رمزارز به عنوان “پول توجیبی یواشکی” یا “Secret Pocket Money” دریافت کنند.

CryptoChips

اولین ارائه در ماه آگوست آغاز می‌شود

سرویس CryptoChips ابتدا در ماه آگوست و در بازی Whimsical War که یک بازی استراتژیک Real-Time است، ارائه خواهد شد و مطابق با رتبه‌بندی بازیکنان مقداری بیت‌کوین را بین آن‌ها توزیع خواهد کرد. در بازی Whimsical War بازیکنان می‌توانند تگ تیم تشکیل داده و در مبارزات آن پیروز شوند. می‌توان گفت که کلید پیروزی در این بازی نحوه‌ی قراردهی شخصیت‌های درون میدان جنگ است.

CryptoChips که از طریق کمپانی GMO Internet Group عرضه می‌شود، ابتدا بر روی دیگر نرم‌افزار‌های این شرکت قرار می‌گیرد و در نهایت شامل عناوین دیگر رقیبای این شرکت خواهد شد.

Whimsical War
Whimsical War

در همین حال، این شرکت در تاریخ ۶ ژوئن قرار است دستگاه‌های اسیک ماینینگ GMO miner B2 را روانه‌ی بازار کند که طبق گفته‌های این شرکت اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که از تکنولوژی تراشه‌های پردازشی ۷ نانومتری استفاده می‌کنند.

پیشگام در صنعت رمزارزها

گروه اینترنتی GMO در ماه می سال ۲۰۱۷ مبادله‌ی رمزارز و همچنین صرافی خارجی مرتبط با رمزارز خود را راه‌اندازی کرد.

این شرکت گزارش داد که قرار است در ماه دسامبر عملیات ماینینگ و استخراج رمزارزها را در شمال اروپا آغاز کند و طی بیانیه‌ای اشاره کرد که برای انجام این کار از انرژی‌های تجدید‌پذیر استفاده خواهد کرد که در آن مناطق به وفور یافت می‌شود. این تاسیسات با هدف ۵۰۰ پتاهش در ثانیه(هر پتاهش معادل ۱ میلیون گیگاهش است) ساخته خواهد شد.

در ماه فوریه، گروه اینترنتی GMO اعلام کرد که قرارداد‌های دو ساله‌ای برای سرمایه‌گذاری و ماینینگ ابری خود راه‌اندازی کرده است که درآمد ۵ میلیون دلاری آن برای پوشش مواردی همچون هزینه‌های تامین انرژی، تعمیر و نگهداری، خرید زمین و امنیت خواهد بود. این عملیات ماینینگ بیت‌کوین و بیت‌کوین کش را پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که تنها هشت قرارداد در هر ماه قبول خواهد کرد و این سرویس‌ها به عنوان “خدمات ارزان‌” در نظر گرفته‌ شده‌اند.

GMO Walletدر اوایل سال گذشته بزرگ‌ترین کارگزار فارکس با نام GMO Click اعلام کرد که قصد دارد خدمات تجاری را با کیف پول بیت‌کوین خود با نام GMO Wallet Co. Ltd ادغام کند.

در سال ۲۰۱۴ GMO Internet اعلام کرد که به ۴۸۵۳۲ تاجر ژاپنی که در این شرکت ثبت شده‌اند اجازه می‌دهد تا بیت‌کوین بپذیرند.

در ماه فوریه گذشته نیز برخی شرکای این کمپانی و همچنین کارمندان آن، بخشی از حقوق خود را به شکل بیت‌کوین دریافت کرده‌اند.

نظر شما در رابطه با این سرویس جدید چیست؟ آیا رمزارزها آنقدر همه‌گیر شده‌اند که می‌توان از آن‌ها به عنوان  یک پاداش یا پول تو‌جیبی گیمر‌ها استفاده کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CCN

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا