اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

جان مک‌آفی پیش‌بینی می‌کند!

مک‌آفی چند ارز جدید را به لیست پیش‌بینی‌های خود اضافه کرد

نکات برگزیده مطلب
  • جان مک‌آفی به عنوان بنیانگذاری یکی از قدیمی‌ترین و قوی‌ترین نرم‌افزار‌های ضد‌ ویروس به تازگی پیش‌بینی جدیدی انجام داده است و در توییتر خود عنوان کرده که قیمت رمزارزها طی ماه‌های اخیر یک روند افزایش قیمتی را در پیش خواهد گرفت.

جان مک‌آفی(John McAfee) به عنوان بنیانگذار یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های شناخته شده در امر تولید نرم‌افزار‌های ضد ویروس، به نظر می‌رسد که از نقش جدیدش به عنوان یک پیش‌گوی غیر رسمی بازار رمزارزها لذت می‌برد. مک‌آفی در یک توییت اعلام کرده بود که انتظار دارد قیمت بیت‌کوین در ماه جولای به ۱۵ هزار دلار برسد و این روند نزولی فعلی را پشت سر بگذارد. داده‌های وب‌سایت CoinMarketCap نشان می‌دهد که بیت‌کوین در روز جمعه و ساعت ۴ عصر با قیمت ۷۶۱۱ دلار مبادله می‌شد. او در پست توییتری خود نوشت:

John McAfeeپیش‌بینی کوتاه مدت من برای قیمت بیت‌کوین: در یک شیب بزرگ و زمانی که تقریبا قیمت تمام رمزارزها در حال کاهش است، قیمت ارز Docademic از زمان پیش‌بینی من دوبرابر شده است. قبل از ۱۲ ژوئن، بازار یک چرخش انجام می‌دهد و پیش‌بینی‌های من محقق خواهد شد. الگوریتم‌های من ۱۲ ژوئن را نشان می‌دهند، پیش‌بینی‌های من هرگز اشتباه نبوده‌اند.

John McAfee

یکی دیگر از پیش‌بینی‌های او افزایش قیمت رمزارز Golem از ۰.۴۹ به ۵ دلار طی دو ماه آینده است. رمزارز Docademic که هم اکنون در رتبه‌ی ۲۳۸‌ام در لیست وب‌سایت CoinMarketCap قرار دارد، با قیمت ۰.۱۴۳ دلار مبادله می‌شود و مک‌آفی پیش‌بینی کرده است که تا اواسط ماه جولای قیمت آن به ۰.۷۳ دلار خواهد رسید. ارز Bezop که در لیست یاد شده در رتبه‌ی ۶۴۸‌ام قرار دارد نیز یکی دیگر از پیش‌بینی‌های وی است و اعلام کرده که قیمت این ارز در همین بازه‌ی زمانی از ۰.۱۱۷ دلار به ۰.۵۲ دلار خواهد رسید.

وی همچنین در ادامه‌ی این توییت خود یک عکس از نمودار صعودی قیمت ارز Decademic منتشر کرده و در زیر آن عنوان کرده است که:

Docademic.com، تصویری که ارزش هزاران کلمه را دارد…

John McAfee

توییت‌های مک‌آفی و پیش‌بینی‌های او از ارزهای دیجیتال باعث شده که توجه این صنعت و دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌‌ی اجتماعی نیز به سمت او جلب شود. اگرچه او ادعا می‌کند که برخی پیش‌بینی‌های تقریبا دقیق او با شکست مواجه شده است، با این وجود این پیش‌بینی‌های جسورانه باعث تحت تاثیر قرار دادن بسیاری از مبادله‌گران و سرمایه‌گذاران صنعت رمزارز و همچنین برخی تغییرات بازار شده است.

مک‌آفی از CryptoSecure عذر خواهی کرد

یکی از مواردی که مک‌آفی در آن دچار اشتباه شده بود، CryptoSecure است. زمانی که گزارشات از تعطیلی و دستور توقف فعالیت‌های این شرکت خبر دادند، مک‌آفی به سرعت نوک پیکان خود را به سمت آن‌ها گرفت. او به سرعت اعتراض خود را اعلام کرد و در مورد پروژه ناامید شد.

او در روز چهارشنبه به دلیل دریافت اخبار نادرست توییتی حاوی عذر خواهی از Cryotosecure منتشر کرد و در آن نوشت:

یک بروزرسانی در مورد Cryptosecure: گزارش رسانه‌ها نادرست بود. آن‌ها دستور توقف و تعطیلی را صادر نکرده‌اند. آن‌ها یک اعلامیه دارند که تنها مرتبط با New Brunswuck در کانادا است و در آن توضیح داده شده که آن‌ها ممکن است بخشی از سهام New Brunswuck را بفروش برسانند. عذر خواهی من در رابطه با Cryptosecure را بپذیرید.

John McAfee

نظر شما در رابطه با پیش‌بینی‌های مک‌آفی چیست؟ آیا می‌توان به پیش‌بینی‌های او اعتماد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptovest

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا