اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

نگاهی به کنفرانس Blockshow 2018

بنیانگذار ویکی‌پدیا و دیگر افراد سرشناس در فضای بلاکچین و رمزارز در این کنفرانس حضور خواهند داشت

نکات برگزیده مطلب
  • با وجود کنفرانس‌ها و گردهمایی‌های بسیاری که در رابطه با بلاکچین و رمزارز‌ها در سرتاسر برگزار می‌شود، بلاک شو از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است. در این مقاله به بررسی و معرفی این گردهمایی می‌پردازیم.

پس از دو ماه برگزاری گردهمایی‌های مرتبط با بلاک‌چین در سراسر اروپا، گردهمایی Blockshow با نزدیک شدن به کنفرانس اصلی یعنی Blockshow Europe 2018 در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای برپایی یک گردهمایی بزرگ است. برای کنفرانس اصلی که در شهر برلین در ۲۸ و ۲۹ می برگزار می‌شود، بیش از ۸۰ نفر از کارشناسان و افراد برجسته‌ی صنعت بلاک‌چین دیدگاه و تجربیات مرتبط با بلاک‌چین و رمزنگاری خود را با کاربران و شرکت‌کنندگان به اشتراک خواهند گذاشت.

این گردهمایی‌های برگزار شده در سراسر اروپا توانستند به یک موفقیت تبدیل شوند، همچنین توانستند برای شرکت کنندگان فرصت‌ ارتباط با دیگر افراد شرکت‌کننده و بهره‌مندی آن‌ها از سخنرانی‌های ارزشمند را فراهم کنند. در کل هشت گردهمایی در رابطه با Blockshow در شهرهایی نظیر پاریس، رم و زوریخ برگزار شد.

طی این گردهمایی‌ها، جلسات پرسخ و پاسخ با حضور برخی استارت‌آپ‌های مهم و نوید بخش این صنعت برگزار شد. در انتها با حضور شرکت کنندگان رای‌گیری صورت گرفت و استارت‌آپ‌هایی که توانسته‌اند طی این گردهمایی‌ها رای بیشتری توسط شرکت کنندگان جمع‌آوری کنند، برای شرکت در یک مسابقه با جایزه‌ی ۵۰ هزار یورویی در کنفرانس BlockShow 2018 دعوت خواهند شد.

انتظار می‌رود که در کنفرانس BlockShow Europe 2018 بیش از ۳ هزار شرکت کننده‌ی علاقه‌مند و افراد تاثیرگذاری جامعه رمزارزی شرکت کنند. این کنفرانس شامل بیش از ۱۵۰ پروژه‌ی مختلف است و بیش از ۱۲۰ سازمان و موسسه حمایت خود را از این رویداد اعلام کرده‌اند.

ادی کریز(Addy Creeze) به عنوان مدیریت BlockShow اعلام کرده است که:

در میان کنفرانس‌های مختلف، BlockShow را می‌توان به سیرک Cirque du Soleil (بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سیرک اروپا) در میان سیرک‌های دیگر تشبیه کرد چونکه ما از دیگر رقبای خود جدا و متفاوت هستیم. ما مثل کنفرانس‌های معمولی دیگر نیستیم، ما استاندارد‌های معمول و موارد رسمی را حذف کرده‌ایم و تمرکز خود را بر روی ایجاد یک فضای آرام و مبتدی معطوف کرده‌ایم تا افراد دخیل در این جامعه احساس کنند که در خانه‌ی خود حضور دارند و بتوانند به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کرده و قرارداد‌های مختلف را وضع کنند.

Addy Creeze

وی همچنین ادامه داد:

ما در این کنفرانس کلمه‌ی “رسمی” را نادیده می‌گیریم و دوست داریم که آن را با کلمه‌ی “غیر رسمی” جایگزین کنیم. ما یک نمایش برای نمایندگان کسب و کار‌های مرتبط با بلاک‌چین راه‌اندازی کرده‌ایم که طی آن بتوانند وقت خود را به شکل موثری صرف کنند.

Addy Creeze

برگزار کنندگان کنفرانس BlockShow امسال بسیار خوشحال هستند چونکه جیمی ویلز(Jimmy Wales) بنیانگذار وب‌سایت ویکی‌پدیا و یکی از ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان، در این گردهمایی حضور خواهد داشت. می‌توان گفت که جیمی ویلز یکی از افراد بانفوذ و طرفدار زمینه‌ی رمزنگاری است، او فعالیت‌ خود را در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۴ شروع کرده است، زمانی که در توییتر خودش اعلام کرد که در حال “بازی با بیت‌کوین(BTC)” است. وی همچنین در آن زمان یک آدرس کیف پول به حساب کاربری توییتر خودش متصل کرد که توانست بدون درخواست کمک‌های مالی، ۵ بیت‌کوین دریافت کند.

از سال ۲۰۱۴ به بعد وب‌سایت ویکی‌پدیا و مابقی بنیاد ویکی‌پدیا، بیت‌کوین را به عنوان یکی از روش‌های دریافت کمک مالی قبول کرده است، این امر باعث کمک به همه‌گیر شدن و استفاده از ارزهای دیجیتال شده است.

این کنفرانس شامل حضور بیش از ۸۰  سخنران معروف از سراسر جهان خواهد بود که شامل افراد ادامه‌ی مطلب نیز می‌باشد:

  • بابی لی(Bobby Lee): بنیانگذار BTCC و عضو هیئت مدیره‌ی بنیاد بیت‌کوین
  • بنی جیانگ(Benny Giang): بنیانگذار گربه‌های دیجیتال یا CryptoKitties و همچنین مدیر بخش تولیدات در Axiom Zen
  • پلامن روزو(Plamen Russev): بنیانگذار و مدیر اجرایی بنیاد Webit و همچنین کنگره‌ی Global Webit
  • مایک بوچر(Mike Butcher): نویسنده، گوینده و وبلاگ‌نویس، سردبیر خبرگزاری TechCrunch، برنده‌ی جایزه‌ی MBE در Queen’s Birthday Honours list سال ۲۰۱۶
  • للو کلاسن(Llew Claasen): مبلغ بیت‌کوین، سرمایه‌گذار جسور و ریسک‌پذیر و همچنین مدیر اجرایی بنیاد بیت‌کوین از سال ۲۰۱۶ تا کنون

بخش‌های قابل توجه و جلسات مهم این کنفرانس عبارتند از:

  • بخش مناظره و گفتگو در مورد: ابتکارات دولتی در رابطه با بلاک‌چین در اتحادیه اروپا (و دیگر نقاط جهان).
  • بخش مناظره و گفتگو در مورد: بلاک‌چین چگونه مفهوم حریم خصوصی را تغییر داد و این امر ما را به چه سمتی سوق می‌دهد.
  • جلسه‌ی: راه‌حل‌های بلاک‌چین و امنیت سایبری
  • جلسه‌‌ای با موضوع: آیا بلاک‌چین می‌تواند در صنعت بازی‌‌های رایانه‌ای یک انقلاب و تغییر بزرگ ایجاد کند؟

این کنفرانس همچنین دارای یک نرم‌افزار اختصاصی است که به طور خاص طراحی شده تا شرکت کنندگان در کنفرانس BlockShow را با یکدیگر در ارتباط قرار دهد و باعث هرچه کارآمد شدن تجربه‌ی نتورکینگ این افراد شود. کاربران با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند به راحتی شرکت کنندگان حاضر در این کنفرانس را بر اساس تخصص و یا شغل مورد نظر خود (سرمایه‌گذار، استارت‌آپ، صندوق سرمایه و غیره) دسته بندی کنند، که با این امر جلسات کاری به شکل راحت و موثر‌تری ساماندهی می‌شود. البته این نرم‌افزار از این جهت برای سرمایه‌گذاران مناسب است که آن‌ها می‌توانند قبل از فرارسیدن زمان گردهمایی، با استفاده از این نرم‌افزار به آنالیز و بررسی پروژه‌های مختلف بپردازند.

براساس امار منتشر شده در رابطه با دفعات قبلی برگزاری رویداد BlockShow، هرشرکت کننده‌ای که این کنفرانس دو روزه از این نرم‌افزار استفاده کرده است، به طور متوسط ۳ قرار داد یا مشارکت انجام داده است.

باید یادآور شویم که بلیط حضور در این کنفرانس هم اکنون در حال فروش است و تا تاریخ ۲۳ می با قیمت ۱۹۸۸ یورو به ازای هر بلیط در دسترس قرار دارد. البته با نزدیک شدن هرچه بیشتر به برگزاری این کنفرانس، قیمت بلیط‌های مذکور تا ۲۴۸۸ یورو نیز افزایش خواهد یافت.

درباره‌ی کنفرانس BlockShow

کنفرانس BlockShow Europe برای کشف داغ‌ترین نوآوری‌ها و اتفاقات جالب توجه در دنیای بلاک‌چین اروپا و جهان، تخصیص یافته است. در این کنفرانس بیش از ۳ هزار شرکت کننده و پیش از ۱۵۰ پروژه حضور خواهند داشت، همچنین ۸۰ سخنران و متخصص از بانک‌ها، موسسات و صنایع مختلف جهان نیز در این کنفرانس گرد هم خواهند آمد.

کنفرانس BlockShow Europe خلاقانه‌ترین محصولات و سرویس‌های کمپانی‌های مرتبط با بلاک‌چین و همچنین تاثیرات و دخالت‌های بزرگی که این محصولات در ساختار‌های صنایع عظیم جهانی همچون اینترنت اشیا، هوشمصنوعی، امنیت سایبری و دیگر موارد به وجود می‌آورند را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

در این کنفرانس نمایندگان بانک‌های مرکزی و دولت‌های اروپایی، چشم‌انداز‌ها و تجربیات فعلی خودشان در استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین را به اشتراک می‌گذارند. در انتها باید یادآور شویم که تاریخ برگزاری این کنفرانس در روزی‌های ۲۸ و ۲۹ می (۷ و ۸ خرداد) است.

به نظر شما برگزاری اینچنین کنفرانس‌ها در قیمت رمزارز‌ها تاثیری خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
BTCmanager

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا