اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

شرکت در عرضه‌ی اولیه‌ی ارز تلگرام Gram برای ایرانیان ممنوع شد!

ممنوعیت سرمایه‌گذاری در ico تلگرام برای ایرانی‌ها و دیگر کشورهایی که در لیست تحریم‌های ابر قدرت‌ها قرار دارند

نکات برگزیده مطلب
  • به گزارش آژانس خبری روسی RBC، براساس توافق گروه سرمایه‌گذاران تلگرام، افرادی که در لیست تحریم‌های آمریکا، انگلیس و اتحادیه‌ی اروپا هستند، اجازه‌ی شرکت در عرضه‌ی اولیه‌ی ارز تلگرام را ندارند.

این ممنوعیت شامل بستگان اشخاص مورد تحریم، نظیر همسر، فرزند و خواهر و برادر نیز می‌شود. همچنین افرادی که در سرزمین‌های مورد تحریم هستند شامل این تصمیم می‌شوند که در این گزارش به کشورهای شبه جزیره‌ی کریمه، کوبا، ایران، کره‌ی‌شمالی و سوریه اشاره شده است.

وجود توافق نامه ی گروهی از سرمایه گذاران تا به حال  توسط 2 فرد تایید شده است. یکی از این افراد تاجری است که قصد دارد ناشناس باقی بماند و از روسیه است  و دیگری مدیر یک صندوق سرمایه گذاری پر خطر است و هر دو علاقه  به سرمایه گذاری در این پروژه را ابراز کرده‌اند.

مقایسه جمع آوری سرمایه توسط ICO های بزرگ

در اوایل ژانویه، تک کرانچ گزارشی از ایده‌ی تلگرام برای آغاز به کار پروژه‌ی بلاک‌چین تلگرام منتشر کرده است: شبکه‌ی باز تلگرام (TON) که بستری برای رمزارز (GRAM) است.

بر اساس گزارش اسپاتنیک، این پروژه قصد دارد تا 1.2 میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کند تا بتواند اقتصادی مجازی درون نرم افزار تلگرام ایجاد کند و بستر پرداخت مبتنی بر بلاک‌چین  ارایه دهد که بوسیله‌ی آن فعالیت‌های اقتصادی با دسترسی کاملی را به مخاطبان پر تعدادش بوسیله‌ی صرافی‌ای بر پایه‌ی تبلیغات اینترنتی و ویترین‌های مجازی برای فروشگاه‌های آنلاین ارایه دهد که در آن مشتریان پرداخت هایشان را با گرم (Grams) انجام می‌دهند.

نظرتان را در رابطه با این تصمیم تلگرام بنویسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
اسپاتنیک
دکمه بازگشت به بالا