اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

پی‌پل قصد فعالیت در حوزه سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز را دارد

مدیرعامل پی‌پل (PayPal) در زمان ارائه گزارش درآمد سه‌ماهه دوم پی‌پل از گسترش خدمات رمزارزی این شرکت به انگلیس و بررسی جدی سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز خبر داد

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت پی‌پل (PayPal) اخیراً فعالیت در حوزه رمزارزها را آغاز کرده و به‌نظر می‌رسد که عملکرد موفقی در این حوزه داشته است. مدیرعامل پی‌پل در زمان ارائه گزارش درآمد سه‌ماهه‌ دوم ۲۰۲۱ این شرکت اعلام کرد که احتمالاً در آینده نزدیک پی‌پل خدمات رمزارزی خود را در دسترس ساکنین انگلیس نیز قرار خواهد داد. وی همچنین از بررسی جدی حوزه سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز (Defi) به عنوان مسیر آتی سیستم‌های مالی و پولی خبر داد.

ارائه سرویس مبادلات رمزارز پی‌پل به شهروندان کشور انگلیس

دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل پی‌پل در رویداد گزارش مالی سه‌ماهه دوم 2021 این شرکت از عملکرد مطلوب پی‌پل در حوزه مبادلات رمزارز در این مدت خبر داد. وی اعلام کرد که بزودی پی‌پل خدمات رمزارزی خود را در کشور انگلیس نیز ارائه خواهد کرد. بر اساس اظهارات وی پی‌پل به‌طور جدی در حال بررسی چگونگی استفاده از سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز است.

مدیرعامل پی‌پل افزود:

ما از شتابی که در صنعت رمزارزها وجود دارد، راضی هستیم. امیدواریم که احتمالاً در ماه آینده مبادلات رمزارز را در انگلیس راه‌اندازی کنیم. مدیرعامل پی‌پل

 وی اظهار داشت که پی‌پل در حال افزودن ویژگی‌های کاربردی به پلتفرم مبادلات رمزارزی این شرکت است. شولمن اعلام کرد که پی‌پل قصد دارد سرویس رمزارزی خود را با سیستم بانک‌داری باز (Open Banking) ترکیب کند. سیستم بانک‌داری باز ارائه دهندگان خدمات مالی را قادر می‌سازد تا به‌طور مسئولانه به اطلاعات مالی مشتریان خود دسترسی یابند. بر اساس اظهارات وی: «این ویژگی توانایی پی‌پل برای ترکیب سرویس رمزارزی خود با ای.سی.اچ (ACH) را افزایش می‌دهد. ای.سی.اچ یا سرویس تسویه خودکار پی‌پل نوعی سرویس پرداخت است که فروشندگان را قادر می‌سازد تا به‌طور الکترونیکی و از طریق برداشت مستقیم، بدهی خریداران را از حساب آن‌ها تسویه کنند.»

شولمن اعلام کرد که درآمد ونمو (Venmo) نسبت به سال گذشته 183 درصد افزایش یافته و کاربران این پلتفرم فعالانه در بازار رمزارزها حضور دارند. ونمو که خدمات پرداخت تلفن همراه را به کاربران خود ارائه می‌کند، در اواسط آوریل سرویس مبادلات رمزارز را در دسترس بیش از 70 میلیون کاربر قرار داد.

احتمال فعالیت پی‌پل در حوزه سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز

مدیرعامل پی‌پل از بررسی سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز (Defi) در این شرکت خبر داد. بر همین اساس پی‌پل در حال بررسی «نسل بعدی سیستم‌های مالی» و چگونگی ترکیب قراردادهای هوشمند و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در پلتفرم این شرکت است:

چگونه می‌توانیم از قرارداد‌های هوشمند به‌طور موثرتری استفاده کنیم؟ چگونه می‌توانیم دارایی‌ها را دیجیتالی کنیم و آن را در دسترس مشتریانی قرار دهیم که تاکنون به چنین خدماتی دسترسی نداشته‌اند؟ سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز کاربردهای جالب دیگری نیز دارند و در نتیجه به‌طور جدی در حال بررسی این حوزه هستیم. مدیرعامل پی‌پل

احتمال آغاز فعالیت پی‌پل در حوزه سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز در حالی مطرح شده است که بر اساس اطلاعات منتشر شده از کنفرانس EthCC در پاریس، یونی‌سواپ (Uniswap) به عنوان بزرگترین پلتفرم مبادلات غیرمتمرکز با پی‌پل و دیگر شرکت‌های حوزه فناوری در حال مذاکره است.

بر اساس گزارش کوینیت، درآمد سرویس رمزارزی پی‌پل در سه‌ماهه نخست سال 2021 میلادی این شرکت را غافلگیر کرده بود.

نظر شما نسبت به اظهارات اخیر مدیرعامل پی‌پل در رابطه با ارائه سرویس رمزارزی پی‌پل به شهروندان کشور انگلیس و همچنین بررسی حوزه سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز چیست؟ آیا بزودی تحولات گسترده‌ای را در سبک فعالیت شرکت‌های فعال در حوزه خدمات پرداخت شاهد خواهیم بود؟ آیا رمزارزها به بخش اصلی فعالیت شرکت‌های پرداخت تبدیل خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا