اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

فایل کوین رمزارز پایدار خود را منتشر کرد

رمزارز پایدار فایل کوین توسط ترکیبی از رمزارز پایدار یو.اس.دی سی (USDC) و رمزارز فایل کوین (FIL) پشتیبانی می‌شود و با هدف کمک به کاربران این شبکه برای حفظ ارزش دارایی‌های خود در برابر نوسانات بازار رمزارزها راه‌اندازی شده است

نکات برگزیده مطلب
  • شبکه‌ فایل کوین برای نخستین مرتبه فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکزی را بطور امن و پایدار در دسترس مردم جهان قرار داده است اما ارزش رمزارز فایل کوین (FIL) از نوسانات بازار رمزارزها تاثیر می‌پذیرد. رمزارز پایدار وان‌اف.آی.ال (oneFIL) اخیراً با هدف کمک به کاربران شبکه‌ فایل کوین برای حفظ ارزش دارایی‌هایشان منتشر شده است. هر واحد رمزارز وان‌اف.آی.ال معادل با یک دلار ارزش دارد.

رمزارز پایدار وان‌اف.آی.ال برای کاربران شبکه فایل کوین منتشر شد

آی.سی.اچ.آی (ICHI)؛ به عنوان پروتکلی برای ایجاد ساختار مالی غیرمتمرکز، رمزارز پایدار جدیدی را برای کاربران شبکه‌ فایل کوین منتشر کرده است. رمزارز پایدار شبکه‌ فایل‌کوین که وان‌اف.آی.ال (oneFIL) نام دارد، با هدف پشتیبانی از توسعه‌ نرم‌افزاری در این شبکه ایجاد شده و امکان ارائه‌ تخفیف و یا ایجاد مشوق‌های لازم برای خریداران و ارائه دهندگان فضای ذخیره‌سازی در شبکه‌ی فایل کوین، دیگر اهداف انتشار رمزارز پایدار در این شبکه را تشکیل می‌دهند.

رمزارزهای پایدار دسته‌ای از رمزارزها هستند که معمولاً توسط ارز فیات و یا دارایی‌های امن همانند طلا پشتیبانی می‌شوند و در نتیجه نوسان قیمتی بسیار کمی دارند. با این وجود، رمزارز پایدار فایل‌کوین با رمزارزهای پایدار معمول همانند رمزارز تتر (USDT) و یا یو.اس.دی.سی (USDC) تفاوت دارد زیرا بطور مستقیم توسط ارزهای منتشر شده توسط بانک‌های مرکزی پشتیبانی نمی‌شود و بجای آن توسط ترکیبی از رمزارز فایل کوین (FIL) و رمزارز پایدار یو.اس.دی.سی پشتیبانی خواهد شد.

انتشار رمزارز پایدار وان‌اف.آی.ال ممکن است شبکه‌ فایل کوین را به هدف ساتوشی ناکاموتو برای ایجاد شبکه‌ بیت کوین؛ یعنی ایجاد شبکه‌ پرداخت الکترونیکی فرد به فرد (P2P) نزدیک‌تر کند. بر اساس اظهارات یکی از منابع مطلع که نام وی فاش نشده است:

راه‌اندازی رمزارز پایدار وان‌اف.آی.ال می‌تواند ساختار مشابه با سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز (دیفای) را در شبکه‌ فایل کوین ایجاد کند. منبع خبری ناشناس

کاربرد وان‌اف.آی.ال در شبکه‌ فایل کوین

شبکه‌ فایل کوین فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز را ایجاد کرده است که در مقایسه با روش‌های متمرکز ذخیره‌سازی داده‌ها دارای امنیت، پایداری و انعطاف‌پذیری بیشتری است. در این شبکه کاربران برای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل‌های خود هزینه پرداخت می‌کنند و تعیین هزینه‌ فضای ذخیره‌سازی در بازار آزاد انجام می‌شود که در مقایسه با روش سنتی تعیین هزینه‌ فضای ذخیره‌سازی توسط شرکت‌های ارائه دهنده‌ی این خدمات از کارایی بالاتری برخوردار است.

کسانی که فضای ذخیره‌سازی خود را به شبکه‌ فایل‌کوین اختصاص داده‌اند، رمزارز فایل کوین (FIL) را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. اما قیمت رمزارز فایل کوین نیز همانند سایر رمزارزها دارای نوسانات بالایی است و در حقیقت ارزش این رمزارز در طول یک ماه گذشته 28 درصد کاهش یافته است. کاربران شبکه‌ فایل کوین به کمک رمزارز پایدار وان‌اف.آی.ال قادر خواهند بود از دارایی‌هایشان در برابر نوسانات بازار رمزارزها محافظت کنند.

تیم منتشر کننده رمزارز پایدار وان‌اف.آی.ال اعلام کرده‌ که ملاحظات «سیاسی» و «رشد شبکه‌ی فایل کوین» نیز در راه‌اندازی رمزارز پایدار وان‌اف.آی.ال نقش داشته است.

مُدل نو‌آورانه‌ کسب و کار فایل کوین برخی از فعالان بازارهای مالی را نیز تحت تاثیر قرار داده است. دن ودبوش (Dan Wedbush)؛ مدیرعامل ودبوش سکوریتیز بر اساس سطح نوآوری این پروژه پیش‌بینی کرده است که قیمت رمزارز فایل کوین در طول 12-18 ماه آتی دو برابر خواهد شد.

 بر اساس گزارش کوینیت، توسعه‌دهندگان فایل کوین اخیراً از سرویس رایگان ذخیره‌سازی فایل‌های مرتبط با توکن‌های غیر قابل معاوضه (NFT) با نام ان.اف.تی.استوریج (NFT.Storage) خبر داده‌اند. همچنین شرکت کانسنسیس (ConsenSys) اخیراً در اطلاعیه‌ای از همکاری احتمالی با تیم توسعه دهنده فایل کوین؛ یعنی پروتکل لبز (Protocol Labs) برای استفاده از رمزارز فایل کوین در شبکه اتریوم یا احتمالاً ترکیب شبکه‌ فایل‌کوین در اتریوم خبر داده است.

نظر شما نسبت به راه‌اندازی رمزارز پایدار وان‌اف.آی.ال در شبکه‌ رمزارزی فایل‌کوین چیست؟ آیا فایل‌کوین به کمک رمزارز پایدار خود به ساختار مشابه با سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز دست خواهد یافت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا