اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

گیم‌استاپ به صنعت رمزارزها پا گذاشت

شرکت گیم‌استاپ(GameStop) در جستجوی یک تحلیلگر اوراق بهادار است که در رابطه با صنعت رمزارزی و توکن‌های غیرقابل معاوضه تخصص داشته باشد

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت گیم‌استاپ اخیراً آگهی استخدام یک تحلیلگر اوراق بهادار را منتشر کرده و مهارت در حوزه‌ی فناوری بلاکچین، توکن‌های غیرقابل معاوضه(NFTs) و رمزارزها به عنوان شرایط مورد نیاز فرد متقاضی اعلام شده است. بنظر می‌رسد که گیم‌استاپ قصد دارد توکن‌های غیرقابل معاوضه(NFTs) را ارائه کرده و یا از این فناوری در پلتفرم خود استفاده کند تا بتواند به کمک صنعت رمزارزها سود‌آوری خود را افزایش داده و تحولات این شرکت را تسریع کند.

آگهی جدید شغلی شرکت گیم‌استاپ

فروشگاه گیم‌استاپ(GameStop) که در زمان به راه افتادن جنبش وال‌استریت‌بتز(WallStreetBets) در میان فعالان صنعت رمزارزی شناخته‌ شده است، قصد دارد یک تحلیلگر اوراق بهادار را که در حوزه‌ی فناوری بلاکچین، توکن‌های غیرقابل معاوضه(NFTs) و رمزارزها مهارت دارد را استخدام کند. این آگهی استخدام که در روز جمعه منتشر شده است، نشان می‌دهد که این شرکت احتمالاً بزودی فعالیت خود را در صنعت رمزارزها نیز آغاز خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه‌ی منتشر شده، تحلیلگر باید دانش و تجربه‌ی کافی در حوزه‌ی فناوری را در اختیار داشته باشد. متقاضیان برای برعهده گرفتن این سمت باید به‌صورت تمام وقت در دسترس باشند، همچنین باید مدرک لیسانس و یا پنج سال سابقه‌ی کاری مرتبط را در اختیار داشته باشند.

تحلیلگر مورد تقاضا در دفتر مرکزی گیم‌استاپ واقع در تگزاس فعالیت خواهد کرد. آشنایی با یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، تجارت الکترونیکی، ورزش‌های الکترونیکی و تحلیل بدافزار به عنوان مهارت‌های مطلوب این تحلیلگر عنوان شده است.

احتمال عرضه‌ی توکن ان.اف.تی گیم‌استاپ

ناکو ام‌بل(Nako Mbelle)؛ بنیان‌گذار و مدیرعامل فاین‌تک رکرویترز(FinTech Recruiters)؛ یک شرکت استخدام کانادایی اعلام کرد که تقاضای گسترده‌ای برای آن دسته از مدیران محصولات و مهندسان نرم‌افزار وجود دارد که در حوزه‌ی سیستم‌های غیرمتمرکز مالی تجربه دارند.

وی آگهی جدید شرکت گیم استاپ را نشان دهنده‌ی تلاش این شرکت برای انتشار توکن‌های غیرقابل معاوضه و یا افزودن توکن‌های مرتبط با صنعت گیم به پلتفرم خود ارزیابی کرد.

ام‌بل اظهار داشت: «ایجاد این جایگاه شغلی نشان می‌دهد که آن‌ها به‌طور جدی درحال توسعه‌ی پروژه‌ی رمزارزی خود هستند. در غیر این صورت حفاظت از چیزی که وجود ندارد نیز ضرورتی نخواهد داشت.»

در طول چند ماه گذشته محبوبیت توکن‌های غیرقابل معاوضه یا ان.اف.تی(NFTs) به شدت افزایش یافته است. این نو‌آوری در صنعت بازی و همچنین فروش آثار هنری و کلکسیونی کاربرد دارد. این توکن‌ها را می‌توان برای ارائه‌ی آیتم‌های درون بازی و یا حقوق انحصاری استفاده از این آیتم‌ها مورد استفاده قرار داد.

گیم‌استاپ در ماه مارس تیمی را برای بررسی فرصت‌ها تشکیل داد تا «نو‌آوری‌هایی که قادر به تسریع تحولات این شرکت هستند را شناسایی کند.»

نظر شما نسبت به آگهی جدید شرکت گیم‌استاپ چیست؟ آیا بزودی شاهد فعالیت گیم‌استاپ در صنعت رمزارزی خواهیم بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا