اخبار داخلیاخبار و مقالات

در راستای رشد صنعت رمزارز، انشعابات برق رصد خواهد شد!

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران از رصد ویژه‌ی مصارف انشعابات خانگی و تجاری به منظور شناسایی فارم‌های ماینینگ غیرمجاز خبر داد

نکات برگزیده مطلب
  • حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ روز سه‌شنبه در آخرین نشست کمیته‌ی عالی مدیریت مصرف این شرکت در سال ۱۳۹۹ از رصد ویژه مصارف انشعابات خانگی و تجاری به منظور شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج بیت کوین و قطع انشعاب برق متخلفان خبر داد. به گفته‌ی وی این کار به موازات طرح‌های کاهش پیک که همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شد، صورت خواهد گرفت. آقای صبوری در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت که «استفاده از انشعاب برق برای مصارفی غیر از تعرفه‌ی واگذارشده، تخلف بوده و قابل پیگیری است».

رصد انشعابات

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ از رصد ویژه مصارف انشعابات خانگی و تجاری به منظور شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج بیت کوین و قطع انشعاب برق متخلفان خبر داد و اعلام نمود که استفاده از انشعابات خانگی برای استخراج ارز دیجیتال ممنوع است.

حسین صبوری از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، روز سه‌شنبه در آخرین نشست کمیته‌ی عالی مدیریت مصرف این شرکت در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت که «به موازات طرح‌های کاهش پیک که همچون سال‌های گذشته و بر اساس زمان بندی تعیین شده، اجرایی می‌شود در سال آتی رصد ویژه‌ی انشعابات برق مشترکان خانگی و تجاری به منظور جلوگیری از استفاده غیرمجاز از تعرفه‌های ارزان قیمت برای استخراج ارزهای دیجیتال نیز در دستور کار قرار گرفته است.

برق اصفهان قطعی ماینینگ چینی‌ها توانیر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این که براساس آیین نامه‌ی تکمیلی تعرفه‌های برق، استفاده از انشعاب برق برای مصارفی غیر از تعرفه‌ی واگذارشده، تخلف بوده و قابل پیگیری است، توضیح داد که «به منظور اطمینان از توزیع عادلانه‌ی انرژی، جلوگیری از هدررفت بیت المال، مدیریت بار شبکه‌ی برق پایتخت و حفظ آرامش و آسایش مشترکان تهرانی، بازرسان این شرکت با جدیت، تخلفات حوزه‌ی برق را بررسی کرده و با متخلفان طبق قوانین جاری ابلاغی وزارت نیرو، برخورد خواهد شد.
صبوری در بخش‌هایی از صحبت‌های خود اظهار داشت که:

رصد وضعیت روشنایی و انشعابات تابلوهای تبلیغاتی منصوبه در سطح کلان شهر تهران و بزرگراه‌ها و کنترل مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهر تهران در سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر طرح های مهم مدیریت بار شبکه برق پایتخت در سال آتی است. حسین صبوری

نظر شما در رابطه با رویکرد سازمان برق استان تهران و رصد میزان مصارف خانگی شهروندان چیست؟ آیا این کار کمکی به رشد صنعت استخراج رمزارز و ارز آوری برای کشور خواهد شد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا