اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

آتاری برای فرار از شلوغی اتریوم به راه‌حل مقیاس‌پذیری در لایه‌ی دوم پناه برد

شرکت آتاری در اطلاعیه‌ای به‌طور رسمی از به‌کارگیری راه‌حل لایه‌ی دوم افزایش مقیاس‌پذیری شبکه‌ی اتریوم با نام پولیگون(Polygon) خبر داد

نکات برگزیده مطلب
  • افزایش سطح فعالیت کاربران در شبکه‌ی اتریوم، موجب افزایش انباشتگی و کارمزد ارسال تراکنش در این شبکه شده است. در همین راستا روش‌های مقیاس‌پذیری لایه‌ی دوم مورد توجه فعالان این حوزه قرار گرفته است. شرکت آتاری(Atari) نیز که توکن خود را بر پایه‌ی استاندارد ای.آر.سی۲۰ شبکه‌ی اتریوم منتشر کرده بود، اخیراً از همکاری با پولیگون(Polygon) برای استفاده از روش مقیاس‌پذیری لایه‌ی دوم این تیم خبر داده است.

آتاری برای تسهیل استفاده از توکن خود با پولیگون همکاری می‌کند

شرکت آتاری(Atari) که در حوزه‌ی ساخت بازی‌های ویدئویی در میان گیمر‌ها کاملا شناخته شده است، رسماً روش افزایش مقیاس‌‌پذیری به کمک ایجاد لایه‌ی دوم در شبکه‌ی اتریوم را پذیرفت و از زنجیره‌ی پولیگون(Polygon) برای میزبانی توکن آتاری استفاده خواهد کرد.

فردیک شنِی(Frederic Chesnais)، مدیر عامل آتاری در این رابطه اظهار داشت:

ما با افتخار همکاری با پولیگون(Polygon) را اعلام می‌کنیم تا به کمک روش مقیاس‌پذیری لایه‌ی دوم آن‌ها تجربه‌ی بهتری را در زمان استفاده‌ی کاربران از توکن آتاری و سایر محصولات بلاکچینیمان فرآهم آوریم. Frederic Chesnais

این شرکت امیدوار است که با استفاده از روش مقیاس‌پذیری لایه‌ی دوم اتریوم توکن آتاری را به محصولی مقیاس‌پذیرتر تبدیل کند. این اقدام دسترسی کاربران آتاری به توکن‌های ان.تی.اف.اس(NFTs) و سایر محصولات بلاکچینی را تسهیل می‌کند. شرکت آتاری برنامه‌ی راه‌اندازی میتنر توکن‌های ان.تی.اف.اس(بستری برای انتشار توکن‌ها) با استفاده ازشبکه‌ی پولیگون را تایید کرده است.

پولیگون یک روش مقیاس‌پذیری است که اخیراً نام تجاری خود را از متیک نتورک(Matic Network) به پولیگون تغییر داده است.

پولیگون از بستر پلاسما(Plasma) برای راه‌اندازی پُل پولیگون(Polygon Bridge) استفاده می‌کند که به عنوان زنجیره‌ی جانبی برای کمک به افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم فعالیت می‌کند. این زنجیره به‌طور مجزا از مکانیسم اثبات سهام بهره می‌گیرد و گره‌های چک‌پونت پلاسما در سراسر این شبکه در حال فعالیت هستند. پولیگون امکان ارسال تراکنش‌ها به‌طور سریعتر و ارزانتر را در مقایسه با شبکه‌ی اصلی فرآهم می‌کند و ظرفیت آن 65,000 تراکنش در هر بلاک اعلام شده است.

جذابیت روش‌های افزایش مقیاس پذیری به دلیل انباشتگی شبکه‌ی اتریوم

پولیگون اخیراً به دلیل افزایش فعالیت در شبکه‌ی اتریوم و به‌طور متناسب افزایش کارمزد ارسال تراکنش‌ها و تجربه‌ی انباشتگی مورد توجه قرار گرفته است.

سندیپ نایول(Sandeep Naiwal)؛ یکی از بنیان‌گذاران و مدیرارشد عملیات پولیگون اظهار داشت: «محصولات بلاکچینی کاربر پسند» همانند توکن‌های ان.تی.اف.اس در لایه‌ی دوم شبکه راه‌اندازی خواهند شد. وی افزود:

ما برای جستجوی روش‌های کاربردی‌تر ساختن اکوسیستم سرگرمی و توسعه‌ی روش‌های بهره‌گیری کامل از پتانسیل‌ توکن آتاری و محصولات مکمل آن در شبکه‌ی مقیاس‌پذیر پولیگون با آتاری همکاری می‌کنیم. Sandeep Naiwal

بر اساس گزارش کوینیت، توکن آتاری بر پایه‌ی استاندارد ای.آر.سی 20(ERC-20) راه‌اندازی شده است. مبادلات این توکن نیز در سال 2020 میلادی و دروب‌سایت  بیت‌کوین دات‌کام(Bitcoin.com) و پلتفرم غیرمتمرکز یونی‌سواپ(Uniswap) آغاز شده است.

نظر شما نسبت به همکاری آتاری و پولیگون برای افزایش مقیاس‌پذیری توکن آتاری چیست؟ آیا روش‌های مقیاس‌پذیری در لایه‌ی دوم در آینده به انتخاب اصلی پلتفرم‌های فعال در حوزه‌ی سرگرمی و هنر تبدیل خواهند شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا