اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

گری‌اسکیل به شکایت قانون‌گذاران از شرکت ریپل واکنش غیرمنتظره‌ای را نشان داد!

برخلاف دیگر شرکت‌های فعال در صنعت رمزارزی که به دلیل نگرانی از رویکرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) تصمیم به حذف رمزارز ایکس.آر.پی(XRP) گرفته‌اند، صندوق گری‌اسکیل حجم بیشتری از این دارایی را خریداری کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • رویکرد اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مقابل شرکت ریپل فعالیت این شرکت و بازار رمزارزی را تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از صرافی‌ها و شرکت‌هایی که بخشی از خدمات خود را بر اساس رمزارز شرکت ریپل ارائه کرده بودند، در واکنش به این اتفاق تصمیم به توقف خدمات مبتنی بر این دارایی گرفته‌اند. با این وجود صندوق گری اسکیل در همین زمان رمزارزهای ایکس.آر.پی بیشتری را خریداری کرده است.

بررسی شایعه‌ی فروش ایکس.آر.پی(XRP) توسط گری‌اسکیل

شایعه‌ی فروش رمزارزهای شرکت ریپل(XRP) توسط صندوق گری‌اسکیل(Grayscale) در طول چند روز گذشته توجه بازار رمزارزی را جلب کرده بود. با این وجود، سخنگوی گری‌اسکیل تمامی ادعاها را رد کرده است.

بررسی دارایی‌های صندوق گری‌اسکیل نشان می‌دهد که در طول هفت روز گذشته حتی بخشی از رمزارزهای ایکس.آر.پی خود را نیز به فروش نرسانده است. با این وجود، نمودار منتشر شده توسط وب‌سایت بای بیت(Bybt) نشان می‌دهد که سقوط قیمت رمزارز ایکس.آر.پی از فروش صندوق گری‌اسکیل ناشی شده است.

گزارش بای بیت(Bybt) رمزارز شرکت ریپل
گزارش بای بیت(Bybt) دارایی ریپل در صندوق گری‌اسکیل

سخنگوی گری‌اسکیل در بیانیه‌ی رسمی اظهار داشت:

ادعای فروش گسترده‌ی رمزارزهای ایکس.آر.پی توسط صندوق گری‌اسکیل نادرست است. کاهش ارزش دلاری اوراق گری اسکیل ایکس.آر.پی تراست(Grayscale XRP Trust) از کاهش ارزش مبادلات ایکس.آر.پی در بازار نقدی ناشی شده است. Grayscale Spokesperson

صندوق گری‌اسکیل در رویکرد کاملاً متفاوت با صرافی‌ها، پلتفرم‌های بزرگ مبادلات و مدیران دارایی‌ها در روز یکم ژانویه بیش از 12 میلیون واحد از این رمزارز را خریداری کرده است.

حذف ایکس.آر.پی از فهرست مبادلاتی صرافی‌ها

در پی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده‌ی آمریکا(SEC) از شرکت ریپل به دلیل انتشار رمزارزهای ایکس.آر.پی به‌طور ثبت نشده بسیاری از صرافی‌های مستقر در آمریکا و سرویس‌دهندگان صنعت رمزارزی که خدمات خود را به شهروندان این کشور ارائه می‌کردند، برای جلوگیری از دردسرهای قانونی رمزارز شرکت ریپل را از فهرست خدمات خود حذف کرده‌اند.

در پی این اتفاق توکن ایکس.آر.پی بیش از 70 درصد از ارزش بازار و همچنین جایگاه خود را به عنوان سومین رمزارز بزرگ بازار از دست داده است. با این وجود، بسیاری از شرکای استراتژیک شرکت ریپل همانند اس.بی.آی هولدینگز(SBI Holdings) پشتیبانی خود را از این شرکت افزایش داده‌اند و همچنین اعلام کرده‌اند که به دلیل فعالیت گسترده در خارج از خاک ایالات متحده‌ی آمریکا نگران تبعات قانونی رویکرد خود نیستند.

متی گرین‌اسپن(Mati Greenspan)؛ تحلیلگر بازار ای‌تورو(eToro) و بنیان‌گذار کوانتوم اکونومیکس(Quantum Economics) اظهار داشت:

اقدامات رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به این بازار آسیب ‌رسانده اما یقیناً کشنده نیست. هم‌اکنون شرایط کاملاً مبهمی ایجاد شده است که امکان پیش‌بینی صحیح را دشوار ساخته است. پس از حکمفرمایی ثبات در این حوزه باید مجدداً شرایط را مورد ارزیابی قرار دهیم. Mati Greenspan

نظر شما نسبت به عملکرد صندوق گری‌اسکیل در زمان سقوط رمزارز شرکت ریپل چیست؟ آیا واکنش این شرکت از سقوط هرچه بیشتر ارزش این دارایی جلوگیری کرده است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دکمه بازگشت به بالا