اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مدیرعامل جی‌پی مورگان: همچنان علاقه‌ای به بیت کوین ندارم

جیمی دیمون امروز صبح در یک رویداد آنلاین باز هم از عدم علاقه خود به بازار رمزارزها به ویژه بیت کوین سخن گفت

نکات برگزیده مطلب
  • جیمی دیمون(Jamie Dimon) مدیرعامل بانک جی‌پی مورگان(JPMorgan) امروز با حضور در در اجلاس دیل‌بوک(Dealbook) مجله‌ی نیویورک تایمز که به صورت آنلاین برگزار شده بود، توضیح داد که همچنان علاقه‌ای به حضور در بازار رمزارزها و خرید بیت کوین ندارد. گرچه او همواره رویکرد ضد بازار رمزارز داشته، اما در این رویداد آنلاین در رابطه با مزایای فناوری بلاک‌چین و علاقه‌ی جی‌پی مورگان به این فناوری نوظهور صحبت کرده است.

صحبت‌های جیمی دیمون

جیمی دیمون(Jamie Dimon) مدیرعامل بانک جی‌پی مورگان(JPMorgan) امروز صبح در یک رویداد آنلاین باز هم رویکرد ضد بازار رمزارز به خود گرفت و اعلام کرد که «همچنان علاقه‌ای به بیت کوین ندارم».

وی با حضور در اجلاس دیل‌بوک(Dealbook) مجله‌ی نیویورک تایمز که به میزبانی اندرو راس سورکین(Andrew Ross Sorkin) یکی از خبرنگاران سرشناس این مجله برگزار شد، به اظهار نظر در رابطه با فناوری بلاک‌چین و رمزارز بیت کوین پرداخت.

بلاک‌چین مهم است، نه رمزارزها

گرچه وی تمایلی به حضور در صنعت رمزارزها و استفاده از این ارزهای دیجیتال نوظهور ندارد، در بخشی از صحبت‌های خود توضیح داد که «فناوری بلاک‌چین بسیار ارزشمند و انقلابی است. این فناوری در آینده‌ای نه چندان دور برای جابجایی پول در سراسر جهان بسیار کلیدی خواهد بود و به مردم اجازه می‌دهد تا مسائل و مشکلات مربوط به انتقال ثروت را دور بزنند». آقای دیمون همچنان در رابطه با رویکرد بانک جی‌پی مورگان در رابطه با فناوری بلاک‌چین توضیح داد که «جی‌پی‌مورگان همیشه از فناوری بلاک‌چین حمایت و پشتیبانی خواهد کرد».

آقای جیمی دیمون در سال ۲۰۱۷ با توصیف بیت کوین به عنوان یک «کلاهبرداری» نشان داد که یکی از مخالفان سرسخت بازار رمزارزهاست؛ بنابراین صحبت‌های اخیر وی در رابطه با بیت کوین اصلاً تعجب‌آور نبود. البته این صحبت‌های جیمی دیمون کمی با صفات و رویکرد بانک جی‌پی مورگان در رابطه با صنعت رمزارز کمی در تضاد است.

ماه گذشته این بانک بزرگ با انتشار بیانیه‌ای به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرد که «احتمال شروع یک روند صعودی طولانی مدت در بازار بیت کوین وجود دارد».

این درحالیست که سرمایه‌گذاران بازار بیت کوین پس از آغاز روند صعودی هفته‌ی گذشته و عبور ارزش هر واحد BTC از مرز ۱۸ هزار دلار، توانسته‌اند به سودآوری و درآمد چشم‌گیر برسند.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های مدیرعامل بانک بزرگ جی‌پی مورگان و عدم تمایل وی برای حضور در بازار رمزارزها چیست؟ چه چیز باعث شده تا این بانک بزرگ نسبت به بهره‌گیری از فناوری بلاک‌چین و پشتیبانی از آن علاقه نشان دهد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا