اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بزرگترین بلاک یک شبکه‌ی بلاکچینی در شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی پردازش شد

در نتیجه‌ی برگزاری رقابت برای ارسال بیشترین تعداد تراکنش‌ها در میان کاربران شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی، این شبکه در روز شانزدهم می بلاکی با حجم ۳۶۹ مگابایت را پردازش کرده است!

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت ارائه‌ی خدمات بلاکچینی تی‌اِی‌اِی‌ال(TAAL) بزرگترین بلاکی که تاکنون در یک شبکه‌ی بلاکچینی پردازش شده است را با حجم ۳۶۹ مگابایت در شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی پردازش کرد. این بلاک که ۱.۳ میلیون تراکنش را شامل می‌گردد، در نتیجه‌ی اجرای یک رقابت حاصل شده است.

پردازش بزرگترین بلاک در شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی

شرکت تی‌اِی‌اِی‌ال اخیرا خبر پردازش بزرگترین بلاک شبکه‌ی رمزارزها را در حساب توئیترش منتشر کرد. اندازه‌ی این بلاک(369 مگابایت) به‌حدی است که امکان پردازش آن در شبکه‌ی بیت کوین(با محدودیت حجم بلاک 1 مگابایتی) و بیت کوین کش(با محدودیت حجم بلاک 8 مگابایتی) در یک بلاک وجود ندارد.

بیت کوین اس‌وی

جری چان(Jerry Chan)؛ مدیر عامل شرکت تی‌اِی‌اِی‌ال اظهار داشت که تراکنش‌ها اساسا توسط کاربرانی در خارج از کشور چین ارسال شده است. این کاربران در رقابتی که برای آزمایش توانایی‌ پردازش تراکنش‌ها در شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی ترتیب داده شده بود، برای ارسال بالاترین سطح تراکنش‌ها با یکدیگر رقابت کرده‌اند.

رکورد پیشین با اندازه‌ی بلاک 309 مگابایتی که 1.1 میلیون تراکنش را شامل می‌گردید، در سیزدهم می سال جاری میلادی ثبت شده است. چان اظهار داشت:

اگر چه گروه‌هایی همانند تی‌اِی‌اِی‌ال در حوزه‌ی ماینینگ فعالیت دارند، این گروه‌ها در راستای توسعه‌ی زیرساخت‌های لازم برای رشد شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی بر روی پردازش تراکنش‌ها متمرکز شده‌اند. Jerry Chan

وی اظهار داشت: «ما قصد داریم کاربران را به ایجاد تراکنش‌ها در شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی تشویق کنیم. بنابراین هدف ما افزایش حجم تراکنش‌ها است(و نه لزوما افزایش شماره‌ی بلاک‌ها).» وی معتقد است که محدودیت یک مگابایتی حجم بلاک‌های شبکه‌ی بیت کوین مصنوعی است و سرانجام شبکه‌ی بیت کوین به مرحله‌ای می‌رسد که در آن مرحله بلاک‌های بیشتری تولید نخواهد شد.

چان پیش‌بینی می‌کند که افزایش تدریجی حجم تراکنش‌ها‌ی شبکه‌ی بیت کوین به تدریج افزایش یابد تا زمانی که ارزش قرار دادن در یک بلاک بزرگ را داشته باشد. شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی برخلاف شبکه‌ی بیت کوین می‌تواند بدون تراکم شدید به فعالیتش ادامه دهد.

کارمزد پایین تراکنش‌ها در شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی

هم‌اکنون کارمزد تراکنش‌ها بخش کوچکی از پاداش ماینر‌های شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی را تشکیل می‌دهد. شرکت مساری(Messari) در روز نوزدهم می کارمزد تراکنش‌ها در شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی را 271 دلار گزارش کرده است، در حالی که در همین زمان ارزش کارمزد‌های شبکه‌ی بیت کوین 960،928 دلار گزارش شده است. حداقل کارمزد شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی در سطح 0.5 ساتوشی بر هر بایت و یا حتی سطوح کمتر قرار دارد.

بزرگترین رکورد پردازش حجمی تراکنش در حالی ثبت شده است که کاربران به تازگی نخستین رویداد هالوینگ شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی را تجربه کرده‌اند.

نظر شما نسبت به پردازش بلاک 369 مگابایتی در شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی چیست؟ آیا افزایش حجم بلاک راه حل صحیحی برای رفع مشکل مقیاس‌پذیری محسوب می‌گردد؟ آیا امکان پردازش چنین بلاکی در شبکه‌ی بیت کوین اس‌وی یک ویژگی نمادین است و یا افزایش تعداد کاربران آن را به ویژگی کاربردی تبدیل خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکمه بازگشت به بالا