اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

چینی‌ها در حال سرمایه‌گذاری در صنعت ماینینگ بیت کوین هستند

استخر تازه تاسیس لوبیان توانسته تنها ۳ هفته پس از راه‌اندازی عمومی نزدیک به ۵ درصد از مجموع هش‌ریت شبکه‌ی بیت کوین را تصاحب کند!

نکات برگزیده مطلب
  • یک استخر استخراج رمزارز تازه‌ تاسیس چینی با نام لوبین(Lubian) اخیراً توانسته بیش از ۵ درصد مجموع هش‌ریت شبکه‌ی بیت کوین را در اختیار گرفته و در مدت کوتاهی به ششمین استخر بزرگ جهان تبدیل شود. این درحالیست که تنها ۳ هفته از آغاز فعالیت این استخر به صورت عمومی می‌گذرد.

یک استخر جدید

استخرج استخراج رمزارز تازه تاسیس لوبیان(Lubian) که سه هفته قبل در کشور چین فعالیت‌های خود را آغاز کرده است، اکنون توانسته حدود ۵/۱۵ درصد از مجموع هش‌ریت شبکه‌ی بیت کوین را در اختیار بگیرد. این استخر ابتدا در روز ۱۲ام می توسط یک پایگاه خبری چینی که در زمینه‌ی بلاک‌چین فعالیت دارد، مشاهده و رونمایی شد.

bitcoin BTC بیت کوین

داده‌های منتشر شده در رابطه با این استخر تازه تاسیس حاکی از آن است که لوبیان در همین مدت کوتاه توانسته با در اختیار داشتن ۶/۳۰ اگزاهش بر ثانیه(EH/s) قدرت پردازشی در شبکه‌ی بیت کوین، به جایگاه ششم در بین بزرگ‌ترین استخرهای استخراج بیت کوین برسد. این استخر در روز ۲۴ام آوریل اولین بلاک خود را کشف کرد.

 

به گفته‌ی دووی وان(Dovey Wan) یکی از بنیانگذاران صندوق پریمتیو(Primitive Ventures) و از مفسران صنعت رمزارز، احتملاً لوبیان یک استخر استخراج رمزارز شخصی بوده که اخیرا به صورت عمومی درآمده است. وی در رابطه با این موضوع یک پست توییتری منتشر نموده و اعلام کرده است که:

علاوه بر این، اطلاعات منتشر شده در رابطه با استخر لوبیان نشان می‌دهد که پس از رویداد هالوینگ شبکه‌ی بیت کوین محبوبیت این استخر روند صعودی گرفته است.

صنعت ماینینگ در انتظار تغییرات بزرگ

صنعت ماینینگ به دلیل وقوع رویداد هالوینگ در شبکه‌ی بیت کوین و نصف شدن پاداش این شبکه‌ی رمزارزی(پاداش هر بلاک از ۱۲/۵ واحد BTC به ۶/۲۵ واحد کاهش یافت) اکنون انتظار دارد تا تغییرات بزرگ و عمده‌ای رخ دهد.

انتظار می‌رود که ماینرهایی که از تجهیزات استخراج قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، با نصف شدن پاداش از شبکه‌ی بیت کوین خارج شده و دستگاه‌های خود را خاموش کنند، فرایندی که در صورت تحقق باعث خواهد شد تا هش‌ریت شبکه‌ی بیت کوین حدود ۳۰ درصد افت کند.

با این حال، عرضه‌ی نسل جدید دستگاه‌های استخراج رمزارز که قرار است از اواسط ماه می در بازار جهانی عرضه شوند، به طور بالقوه می‌تواند این معیار را به سطوح قبلی و یا حتی بالاتر از آن بازگرداند.

نظر شما در رابطه با استخر تازه تاسیس لوبیان چیست؟ آیا لوبیان یک استخر شخصی بوده که اخیراً فعالیت‌های خود را به صورت عمومی آغاز کرده است؟ نظرات خود را با تیم کوینیت در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا