اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

این روزها همه به دنبال خرید اتریوم و افزایش سطح دارایی تحت مدیریت خود هستند

تجزیه و تحلیل شبکه‌ی اتریوم نشان می‌دهد که سطح تقاضا در این شبکه‌ی محبوب به شدت بالا رفته و اغلب کاربران به دنبال خرید ETH ‌‌بیشتری هستند

نکات برگزیده مطلب
  • طبق بررسی‌های صورت گرفته بر روی شبکه‌ی اتریوم توسط پلت‌فرم سنتیمنت، به نظر می‌رسد که این شبکه‌ی رمزارزی محبوب در حال حاضر شاهد گسترش سطح پذیرش و افزایش ناگهانی حجم خرید توسط کاربران است. داده‌های منتشر شده حاکی از آن است که اغلب کاربران این شبکه‌ی رمزارزی بر خلاف سایر شبکه‌های دیگر، اکنون به دنبال خرید اتریوم بیشتر هستند تا بتوانند پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم شبکه‌ی اتریوم(ETH 2.0) حداقل پنج گره‌ی تایید کننده راه‌اندازی کنند.

وضعیت مثبت اتریوم

به لطف افزایش قیمت اتریوم طی هفته‌های گذشته، در حال حاضر دارندگان رمزارز اتریوم بیشترین سود را در بازار رمزارز بدست می‌آورند. با توجه به تجزیه و تحلیل صورت گرفته توسط پلت‌فرم سنتیمنت(Santiment)، در حال حاضر کاربران شبکه‌ی اتریو‌م به دنبال خرید رمزارز بیشتر و نگهداری آن‌ها هستند، درحالیکه مابقی کاربران به دنبال فروش دارایی‌های رمزارزی خود می‌باشند.

Ethereum اتریوم

با نگاهی به الگوی سودآوری یک‌ساله‌ی شبکه‌ی اتریو‌م، می‌توان نتیجه گرفت که این رقم نسبت به سال گذشته یک افزایش ۶۳ درصدی را شاهد بوده و مالکان اتریوم اکنون امیدوارند که این روند در هفته‌های آتی نیز همچنان ادامه یابد.

تمایل برای نگهداری رمزارز باعث افزایش حجم تراکنش شد

نمودار مربوط به الگوی نگهداری رمزارز اتریوم همزمان با افزایش ارزش این دارایی دیجیتال به شدت صعودی بوده و اعداد چشم‌گیری را به ثبت رسانده است. گزارشات حاکی از آن است که حدود ۱۶ درصد از مجموع ذخایر اتریو‌م طی پنج سال گذشته در کیف‌پول‌های رمزارزی ذخیره شده و همچنان دست نخورده باقی مانده است.

این درحالیست که حجم نگهداری اتریو‌م در کیف‌پول‌ها نیز با افزایش۲۷۱ درصدی روبرو شده و برخی شرکت‌های بزرگ نیز برای خرید این دارایی دیجیتال افزایش تعداد رمزارزهای تحت مدیریت هجوم آورده‌اند.

نگهدارندگان اتریوم در نظر دارند تا برنامه‌ی گسترده‌ی اعتبارسنجی راه‌اندازی کنند

تحلیلگران بر این باورند که شبکه‌ی ETH به لطف رونمایی از نسخه‌ی دوم اتریوم(ETH 2.0) اکنون شاهد افزایش بی‌سابقه‌ی سطح پذیرش و حجم تراکنش بر روی زنجیره است. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، عرضه‌ی نسخه‌ی دوم اتریوم باعث افزایش چشم‌گیر تجربه‌ی کاربری و تسریع روند پرداخت در بلاک‌چین اتریو‌م خواهد شد.

طبق داده‌های به ثبت رسیده توسط پلت‌فرم کانسن‌سیس(ConsenSys) که به بررسی آمار مربوط به دارندگان اتریو‌م و هدف آن‌ها برای این کار پرداخت است، حدود ۶۶ درصد از کاربران اظهار داشته‌اند که می‌خواهند حداقل پنج گره‌ی تایید اعتباری راه‌اندازی کنند.

داده‌ها حاکی از آن است که اکثریت کاربران شبکه‌ی اتریو‌م که می‌خواهند گره‌های تایید اعتبار خودشان را راه‌اندازی کنند، اکنون حجم بالایی رمزارز ETH نگهداری کرده و بخش کوچکی به دنبال سودآوری سپرده در ETH 2.0 هستند. گزارشات حاکی از آن است که تنها ۵ درصد از دارندگان اتریوم اکنون برای دریافت سود سپرده پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم به دنبال جمع‌آوری ETH بیشتر می‌باشند.

نظر شما در رابطه با وضعیت فعلی شبکه‌ی اتریوم چیست؟ چه چیز باعث شده تا محبوبیت این شبکه‌ی رمزارزی بیش از پیش شود؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا