اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

آندرئاس آنتونوپولوس سقوط بازار رمزارزها را 2 ماه قبل پیش‌بینی کرده بود

در حالی که بسیاری از کارشناسان تلاش می‌کنند سقوط اخیر بیت کوین را تفسیر کنند، آنتونوپولوس در دو ماه گذشته وقوع چنین شرایطی را پیش‌بینی کرده بود

نکات برگزیده مطلب
  • آندرئاس آنتونوپولوس(Andreas Antonopoulos)؛ یکی از فعالان حوزه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی در زمینه‌ی رمزارزها و طرفدار بیت کوین در دو ماه گذشته سقوط قیمت بیت کوین در نتیجه‌ی آشفتگی مالی در سطح جهان را پیش‌بینی کرده بود. آنتوپولوس همچنین اعلام کرده بود که پس از وقوع آشفتگی در بازارهای مالی جهان و سقوط رمزارزها احتمال عملکرد بیت کوین به عنوان یک دارایی امن وجود دارد.

پیش‌بینی سقوط بازار رمزارزها توسط آندرئاس آنتونوپولوس

آندرئاس آنتونوپولوس در روز سوم ژانویه‌ی 2020 و در پادکست «دستاورد‌های بیت کوین چیست؟«What Bitcoin Did» تاثیر وقوع بحران اقتصادی بر بازارهای مالی و سقوط بازار رمزارزها پیش‌بینی کرده بود.

بر اساس گزارش کوینیت، وی خروج بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر و سرمایه‌گذاران خصوصی را به عنوان دلیل سقوط بازار رمزارزها در زمان وقوع بحران اقتصادی عنوان کرده بود. آنتونوپولوس همچنین اعلام کرده بود که در زمان وقوع بحران اقتصادی سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را به فروش می‌رسانند که رمزارزها را نیز شامل می‌شود.

وقوع بحران اقتصادی

آنتونوپولوس در سناریوی ارائه شده، در حقیقت شرایط کنونی بازار‌های مالی را به درستی پیش‌بینی کرده است. در پی سقوط اخیر بازارهای مالی جهان، قیمت بیت کوین نیز 60 درصد کاهش یافت و در برخی از صرافی‌ها در سطح 3,600 دلار قرار گرفت.

در حالی که مفسران تلاش می‌کنند توضیحاتی را در رابطه با سقوط بازار رمزارزها ارائه کنند، آنتونوپولوس به وضوح دلیل این اتفاق را در گذشته مطرح کرده است.

خرید 18 میلیون دلار بیت کوین در هر روز برای حفظ ثبات قیمت این رمزارز

آنتونوپولوس در ماه ژانویه اظهار داشت که برای حفظ قیمت بیت کوین در یک سطح ثابت، خریداران باید در هر روز به ارزش 18 میلیون دلار رمزارز خرید کنند.

من معتقدم که اولین تاثیر وقوع بحران اقتصادی به‌صورت سقوط بازار رمزارزها مشاهده خواهد شد. زیرا در نتیجه‌ی تاثیر طبیعی وقوع بحران نقدینگی موجود در بازار به دلیل فروش سرمایه‌گذاران جمع‌آوری خواهد شد. آندرئاس آنتونوپولوس

وی همچنین اظهار داشت که پس از وقوع سناریوی مطرح شده، بیت کوین می‌تواند به عنوان یک پناه‌گاه امن ظاهر شود. اما دسترسی دشوار به بیت کوین و ذخیره‌سازی این رمزارز برای سرمایه‌گذارانی که از روش‌های نگه‌داری و ذخیره‌سازی بیت کوین اطلاع ندارند، ممکن است به عنوان موانع پذیرش گسترده و در نتیجه ایجاد ثبات در قیمت بیت کوین مطرح شوند. وی نتیجه‌گیری کرده است:

موضوعات مطرح شده، این حقیقت را نشان می‌دهند که تنها یک قایق نجات کوچک در اختیار داریم و تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران در انتظار نجات هستند. آندرئاس آنتونوپولوس

نظر شما نسبت به تحقق پیش‌بینی آنتونوپولوس و سقوط بازار رمزارزها به همراه دیگر بازارهای مالی جهان چیست؟ آیا بخش دیگری از پیش‌بینی آنتونوپولوس یعنی عملکرد بیت کوین به عنوان یک پناه‌گاه امن نیز محقق خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دکمه بازگشت به بالا