اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

روتر جدید اچ‌تی‌سی امکان میزبانی گره‌ی کامل بیت کوین را ایجاد می‌کند

روتر «اگزودوس 5G» علاوه بر پشتیبانی از شبکه‌ی نسل پنجم تلفن‌های همراه امکان مشارکت در شبکه‌ی بیت کوین و نگه‌داری از رمزارزها را برای کاربران فراهم می‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت فن‌آوری تایوانی اچ‌تی‌سی(HTC)، از روتر جدیدی رونمایی کرده است که امکان اتصال تجهیزات الکترونیکی هوشمند دیگر را به شبکه‌ی نسل پنجم تلفن‌همراه(G5) فراهم می‌کند. این روتر جدید همچنین امکان ایجاد گره‌ی کامل در شبکه‌ی بلاکچین بیت کوین را دارد.

رونمایی از جدید‌ترین روتر اگزودوس فایو جی شرکت اچ‌تی‌سی

شرکت اچ‌تی‌سی با انتشار اطلاعیه‌ای در روز چهار‌شنبه از روتر اگزودوس فایو جی(Exodus 5G) رونمایی کرد. محصول جدید این شرکت اتصال امن نسل پنجم تلفن‌همراه را برای تمامی دستگاه‌های قابل اتصال به شبکه‌ی اینترنت فراهم می‌کند.

روتر اگزودوس فایو جی از ایجاد گره‌ی کامل بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کند در نتیجه کاربران قادر خواهند بود همزمان با راه‌اندازی گره‌ی کامل در شبکه‌ی بیت کوین تراکنش‌های این شبکه‌ را ثبت و تایید کنند.

شرکت اچ‌تی‌سی اعلام کرده است که محصول جدید این شرکت کلید‌های خصوصی کاربران را در کیف‌پول سخت‌افزاری خود که زیون(Zion Vault) نام دارد به‌طور امن نگه‌داری می‌کند.

HTC Valut

کیف‌پول سخت‌افزاری زیون امکان اجرای گره‌ی کامل بیت کوین را در شرایطی فراهم کرده است که حتی در صورت از بین رفتن دسترسی به روتر امکان بازیابی کلید‌های خصوصی وجود دارد.

کیف‌پول امن روتر اچ‌تی‌سی امکان نگه‌داری از رمزارزهای بیت کوین، اتر(ETH)، بایننس کوین(Binance Coin)، لایت‌کوین(LTC) و استلار(XLM) را برای کاربران ایجاد می‌کند. توکن‌های سازگار با استاندارد ERC-20 و ERC-721 شبکه‌ی اتریوم نیز توسط این محصول پشتیبانی می‌شوند.

فیل چن(Phil Chen)؛ مدیر ارشد بخش تمرکززدایی در شرکت اچ‌تی‌سی اظهار داشت:

اگزودوس از حق مالکیت کلید‌های خصوصی، داده‌ها و اطلاعات شخصی شما محافظت می‌کند. اگزودوس از کاربران در برابر تهاجم شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فن‌آوری بر اطلاعات شخصی منازل محافظت می‌کند. کاربران با استفاده از روتر اگزودوس فایو جی کنترل بیشتری بر داده‌های شخصی خواهند داشت. Phil Chen

گسترش فعالیت شرکت اچ‌تی‌سی در حوزه‌ی بلاکچین و رمزارزها

شرکت اچ‌تی‌سی در گذشته دو تلفن همراه هوشمند تحت برند اگزودوس با عناوین EDOXUS 1 و EDOXUS 1s به بازار عرضه کرده است که امکان نگه‌داری از رمزارزها در یک کیف‌پول سخت‌افزاری امن را برای کاربران ایجاد کرده است.

این شرکت همچنین قصد دارد از برنامه‌هایی که با هدف حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران ایجاد شده‌اند(همانند سرویس ایمیل رمزگذاری شده‌ی پروتون‌میل(ProtonMail)، مرورگر بریو(Brave) و شبکه‌ی خصوصی مجازی این‌کاگنیتو(Incognito VPN) پشتیبانی کند.

شرکت اچ‌تی‌سی قیمت روتر اگزودوس فایو جی را مشخص نکرده است اما انتظار دارد که این محصول در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

آیا امکان ایجاد گره‌ی کامل بیت کوین و نگه‌داری از رمزارزها در روتر اگزودوس فایو جی موجب موفقیت در فروش محصول جدید شرکت اچ‌تی‌سی خواهد شد؟ روتر اگزودوس فایو جی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکمه بازگشت به بالا