اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

بورس اشتوتگارت آلمان نیز یک پلت‌فرم مبادله‌ی رمزارز راه‌اندازی کرد

دومین بورس اوراق بهادار کشور آلمان از راه‌اندازی یک پلت‌فرم مبادله‌ی بیت کوین با نام BSDEX خبر داد

نکات برگزیده مطلب
  • براساس گزارشاتی که روز گذشته در خبرگزاری‌های داخلی کشور آلمان منتشر شده است، دومین بورس اوراق بهادار این کشور که بورس اشتوتگارد(Boerse Stuttgart) نام دارد، به تازگی یک پلت‌فرم مبادله‌ی بیت کوین(BTC) راه‌اندازی کرده است. در گزارشات فوق آمده که این پلت‌فرم به صورت کاملا قانونی و تحت نظارت مقامات رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

صرافی رمزارزی بورس اشتوتگارت راه‌اندازی شد

بورس اشتوتگارت(Boerse Stuttgart) دومین بورس اوراق بهادار کشور آلمان به تازگی از پلت‌فرم مبادله‌ی بیت کوین(BTC) خود رونمایی کرده است. به گفته‌ی مسئولان، این پلت‌فرم قرار است به صورت کاملا قانونی و تنظیم شده فعالیت‌های خود را آغاز نماید.

boerse-stuttgart

براساس گزارشاتی که روز گذشته در خبرگزاری‌های داخلی کشور آلمان منتشر شده است، صرافی رمزارزی تحت مدیریت بخش دیجیتال بورس اشتوتگارت(BSDEX) در روز ۲۳ام سپتامبر اعلام کرد که روند مبادله‌ی بیت کوین را آغاز کرده است. با راه‌اندازی این پلت‌فرم سرمایه‌گذاران آلمانی برای اولین بار قادر خواهند بود برای خرید و فروش رمزارز به یک صرافی رمزارزی کاملا قانونی دسترسی داشته باشند.

فعالیت پلت‌فرم مذکور در ابتدا محدود خواهد بود

طبق گزارشات مذکور، در ابتدا تنها مشتریان منتخب قادر به مبادله‌ی بیت کوین در این پلت‌فرم خواهند بود، اما برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا علاوه بر افزایش پایگاه کاربری این پلت‌فرم، مشتریان سازمانی نیز به سمت آن جذب شوند.

اوپراتور فنی پلت‌فرم BSDEX نیز برعهده‌ی زیرمجموعه‌ی دیجیتالی بورس اشتوتگارت با نام GmbH خواهد بود، که در راستای حمایت از صرافی مذکور در یک صندوق سرمایه‌گذاری مشترک با حضور بورس اشتوتگارد فعالیت خواهد کرد.

دکتر دیرک اشتورز(Dirk Sturz) مدیرعامل صرافی دیجیتال بورس اشتوتگارت در رابطه با اهمیت راه‌اندازی این پلت‌فرم مبادلاتی جدید اظهار داشت:

حضور رمزارزها باعث ظهور یک بازار جدید با ارزشی بالغ بر یک میلیارد دلار شده است. دارایی‌های دیجیتال آینده بر اساس بلاک‌چین ایجاد خواهند شد. در همین راستا ما تصمیم به راه‌اندازی و ساخت یک مرکز تجارت اروپایی پیشرو گرفتیم. Dirk Sturz

پیتر گروسکوف(Peter Grosskopf) مدیر اجرایی GmbH نیز اخیرا توضیح داده که این صرافی چگونه فعل و انفعالات سرمایه‌گذاران خود را مدیریت خواهد کرد:

سرمایه‌گذاران خصوصی و سازمانی از طریق BSDEX که تجارت انعطاف‌پذیر و کم‌هزینه را ممکن می‌سازد، دسترسی مستقیم به دارایی‌های دیجیتال خواهند داشت. فناوری بلاک‌چین به صورت پایدار باعث تغییر صنعت مالی خواهد شد. ما تمایل و گرایش فناوری‌ روز را دنبال کرده‌ایم و مرکز تجارت آینده را ساختیم. Peter Grosskopf

در گزارشات مرتبط با راه‌اندازی این پلت‌فرم آمده است که سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون نیاز به حضور یک کارگزار شخص ثالث، به صورت مستقیم با این پلت‌فرم مبادلاتی ارتباط برقرار کنند.

نظر شما در رابطه با راه‌اندازی این پلت‌فرم مبادلاتی جدید چیست؟ آیا راه‌اندازی صرافی رمزارزی توسط یک بازار بورس معتبر می‌تواند نشان دهنده‌ی پذیرش و گسترش صنعت رمزارزی باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
منبع
Cryptoglobe

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا