اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بایننس در حال مذاکره با فیسبوک برای فهرست کردن رمزارز Libra

صرافی بایننس همچنین قصد دارد به یکی از «گره‌های تایید کننده تراکنش» در شبکه‌ی رمزارز فیسبوک تبدیل شود

نکات برگزیده مطلب
  • جین چائو(Gin Chao)، مدیر استراتژی صرافی بایننس، ۲۷ ژوئن در مصاحبه‌ای با BlockTV اظهار داشت که بایننس با فیسبوک وارد مذاکره شده تا در صورت امکان رمزارز لیبرا را لیست کند و او نسبت به این موضوع بسیار هیجان زده است.

در حالی که چائو اعلام کرد مذاکرات بایننس با فیسبوک در مراحل اولیه قرار دارد، اعلام کرد که «بایننس قصد دارد در صورت امکان، فعالیت با رمزارز Libra را آغاز کند.»  در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات فیسبوک با صرافی بایننس امکان معامله‌ی رمزارز Libra در پلتفرم معاملاتی بایننس فراهم خواهد شد. وی افزود:

من فکر می‌کنم Libra نه‌تنها پتانسیل پذیرش گسترده را دارا است، بلکه به عنوان یک سیستم پرداخت گسترش یافته و قانون‌گذاری را مجبور خواهد کرد بر مواضع خود تجدید نظر کنند، این اتفاق خبر خوبی است. Gin Chao

چائو در مصاحبه‌ی دیگری با مجله Finance Magnates در کنفرانس FinTech Junction اعلام کرد که «بحث میان بایننس و فیسبوک به شدت بر زیر ساخت‌ متمرکز شده است.» وی افزود:

فیسبوک تنها مایل نیست رمزارز خود را در صرافی ما فهرست کند. آن‌ها علاقه‌مند هستند رمزارزشان را در دیگر صرافی‌ها فهرست کنند و این موضوع احتمالا اتفاق خواهد افتاد. بنابراین، در صورتی که آن‌ها تصمیم بگیرند بر زنجیره‌ی عمومی قرار بگیرند و مورد پذیرش عموم قرار بگیرند، ما احتمالا خواستار فهرست کردن رمزارز آن‌ها خواهیم بود. Gin Chao

در همین حال، چائو در صحبت با CryptoPotato تایید کرد که بایننس خواستار تبدیل شدن به یک گره تایید کننده(Validator Node) در شبکه‌ی Libra است.

نظر شما در رابطه با امکان فهرست شدن Libra در صرافی بایننس چیست؟ آیا بایننس به یکی از گره‌های تایید کننده در شبکه‌ی بلاکچین رمزارز فیسبوک تبدیل خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا