اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

گزارش: سودآوری ۸ برابری استخراج بیت‌کوین نسبت به دیگر رمزارزها

بررسی‌های انجام شده در شبکه‌ی بیت‌کوین نشان می‌دهد که ماینر‌های این رمزارز در یک دوره‌ی زمانی ۲۴ ساعته، ۵۸۰ هزار دلار کارمزد بدست آورده‌اند!

نکات برگزیده مطلب
  • ماینر‌های شبکه‌ی بیت‌کوین(BTC)، در دوره‌ی زمانی ۲۴ ساعته در ۱۰ می ۲۰۱۹ به رکورد ۵۸۰ هزار دلار دست یافتند. داده‌های به اشتراک گذاری شده توسط OnChainFX rankings متعلق به Messari نشان می‌دهد که ماینر‌های بیت‌کوین بیش از ۸ برابر ماینر‌های دیگر شبکه‌های رمزارزی بزرگ با اخذ کارمزد سود‌آوری دارند.

ماینر‌های اتریوم 68 هزار دلار از طریق کارمزد‌ها به‌دست آوردند

ماینر‌های اتریوم(ETH) در جایگاه دوم سود‌آوری از طریق اخذ کارمزد ماینینگ قرار دارند و در مقایسه با ماینر‌های بیت‌کوین 88 درصد دارایی کمتری با اخذ کارمزد به‌دست آوردند. به‌طور کلی ماینر‌های اتریوم در روز جمعه (10 می 2019) به ارزش 68 هزار دلار کارمزد دریافت کردند. در همین حال، ماینر‌های لایت‌کوین(LTC) تنها 1100 دلار کارمزد دریافت کردند.

بیت‌کوین کش(BCH)، مونرو(XMR)، دش(DASH)، رمزارز شرکت ریپل(XRP)، داژکوین(DOGE)، لیسک(LSK) و اتریوم کلاسیک(ETC)، هفت رمزارز دیگری است که توسط وب‌سایت OnChainFX ردیابی شده است. ماینر‌های این رمزارزها کمتر از 1500 دلار به صورت کارمزد به‌دست آوردند.

افزایش معاملات بیت‌کوین نسبت به گذشته

بدیهی است که در روز 12 می 2019 نسبت به دیگر روزها بیت‌کوین‌های بیشتری معامله شده است. در این روز حجم معاملات بیش از 29 میلیارد دلار ثبت شده است. بالاترین حجم معاملات 24 ساعته بیت‌کوین در گذشته، در روز 8 ژانویه 2018 ثبت گردیده بود، در این زمان بزرگترین دارایی رمزارزی جهان حجم معاملات 25.5 میلیارد دلار را ثبت کرد.

با آغاز افزایش قیمت رمزارزها، به‌نظر می‌رسد که بازار نزولی رمزارزی که در سال 2018 ادامه داشت، به پایان برسد.

بیت‌کوین 5 درصد از سهم بازار جهان را در اختیار خواهد گرفت

تیم درپر(Tim Draper)، میلیاردر معروف و سرمایه‌گذار اظهار داشت که بیت‌کوین 5 درصد از سهم بازار جهانی را نمایندگی خواهد کرد. وی در طی کنفرانس SALT که اخیرا در لاس وگاس(Las Vegas) و نوادا(Nevada) برگزار شده است، اظهار داشت که بیت‌کوین امروزه بسیار ارزشمند است. درپر معتقد است که «غیرمتمرکز، منبع باز و شفاف» بودن این رمزارز آن را نسبت به دیگر ارزهای فیات ارزشمند‌تر می‌کند.

بانک چند ملیتی سرمایه‌گذاری Canaccord Genuity Group  که بر روی «رشد شرکت‌ها» تمرکز می‌کند، در 10 می پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در سال 2021 به 20 هزار دلار خواهد رسید.

گزارش این شرکت بر اساس تغییرات قیمت بیت‌کوین در یک دوره‌ی زمانی چهار ساله از 2011 تا 2015 و از 2015 تا 2019 ارائه شده است. بعلاوه، گزارش Canaccord نصف شدن پاداش استخراج هر بلاک بیت‌کوین(Halving) را هر 4 سال در نظر می‌گیرد که می‌تواند بر قیمت این رمزارز تاثیر بگذارد.

کارمزد بالاتری که در رمزارز بیت‌کوین نصیب ماینر‌ها می‌شود تا چه میزان آن‌ها را به فعالیت تشویق می‌کند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptoglobe
دکمه بازگشت به بالا