اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

مدیرعامل ترون در رابطه با احتمال همکاری بین ترون و اتریوم صحبت کرد!

آیا صحبت‌های اخیر جاستین سان پیرامون همکاری اتریوم و ترون یک دروغ آوریل تاریخ گذشته است؟

نکات برگزیده مطلب
  • آقای جاستین سان(Justin Sun مدیرعامل ترون و BitTorrent) این هفته در پادکست TheCryptoChick حاضر شد و علاوه بر توضیح در رابطه با مسائلی همچون راه‌اندازی رمزارز پایدار تتر(Tether) بر روی شبکه‌ی ترون، به تمسخر ویتالیک بوترین(بنیانگذار اتریوم) پرداخت.

همکاری ترون و اتریوم؟

 جاستین سان(Justin Sun مدیرعامل ترون و BitTorrent) این هفته در پادکست TheCryptoChick حاضر شد و در رابطه با راه‌اندازی رمزارز پایدار تتر(Tether) بر روی شبکه‌ی ترون صحبت کرد. گرچه بیشتر زمان این پادکست برای آقای سان به عنوان یک فرصت بازاریابی بود، اما وی در گفته‌های خود به چشم‌انداز همکاری با پروژه‌ی اتریوم(Ethereum) نیز پرداخت!

زمانی که از آقای سان در رابطه با اظهارات اخیر آقای ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin یکی از بنیانگذاران اتریوم) در مورد ترون سوال پرسیده شد، او پاسخ داد که هرگونه رقابت بین اتریوم و ترون در نهایت به فضای رمزارزی و روند توسعه‌ی آن کمک خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت:

اول از همه باید بگویم که همه می‌دانند ترون و اتریوم در بخش نرم‌افزار‌های غیرمتمرکز(dApp) با یکدیگر رقابت می‌کنند. اما من یقین دارم که این رقابت منجر به یک محصول بهتر خواهد شد. رقابت بین اتریوم و ترون برای کل صنعت رمزارزی مزایایی به همراه خواهد داشت. Justin Sun

پست توییتری طعنه‌آمیز آقای ویتالیک بوترین

منظور از جدید‌ترین اظهارات ویتالیک بوترین، جدید‌ترین پست توییتری وی است که یک تصویر از خودش در کنار پوستر جاستین سان منتشر کرده و در توضیحات آن اعلام نموده «به سوی فردایی روشن‌تر».

عشق واقعی بین جاستین سان و ویتالیک بوترین؟

گرچه این پست توییتری ویتالیک بوترین طعنه‌آمیز است، اما آقای سان ادعا کرد که از نظر او ایده‌ی همکاری بین این دو پروژه امکان‌پذیر است.

وی در رابطه با موضوع همکاری بین این دو پروژه‌ی رمزارزی توضیح داد:

در رابطه با نظرات و انتشار عکس اخیر: در حال حاضر من عاشق این ایده و همکاری در این صنعت شده‌ام. بنابراین من فکر می‌کنم که در آینده قبل از اینکه باعث بهتر شدن صنعت رمزارزی شویم، حتی با تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان اتریوم و شرکت‌های مربوط به این پروژه همکاری خواهیم کرد. Justin Sun

زمانی که از آقای سان در رابطه با احتمال همکاری رسمی بین ترون و اتریوم در آینده پرسیده شد، وی پاسخ داد:

من فکر می‌کنم که حتی در سال جاری همکاری رسمی بین ترون و اتریوم رخ می‌دهد، و این رخداد برای صنعت رمزارزی مفید خواهد بود. Justin Sun

زمانی که از آقای سان در رابطه با برنامه و نقشه‌های بعدی برای ایجاد این همکاری پرسیده شد، او سکوت کرد و پاسخی ارائه نکرد.

یک دروغ آوریل تاریخ گذشته؟

طی این پادکست، آقای سان اشاره کرد که اخیرا یک «همکاری» با توسعه‌دهندگان شبکه مبتنی بر اتریوم Loom(با نماد LOOM) داشته است، که طی آن کاور و جلد آلبوم موسیقی مفهومی وی با نام «Enter the Sun» منتشر شده است.

کاور آلبوم هیپ‌هاپ جاستین سان !

کاور این آلبوم در روز دروغ آوریل(April Fools) و به همراه یک وب‌سایت منتشر شد که به نوعی برای تمسخر آقای جاستین سان طراحی شده بودند، یک شوخی که از نظر او چندان خوشایند نبود.

بنابراین شاید بتوان گفت که صحبت‌های اخیر آقای سان در رابطه با همکاری این دو شبکه طی پادکست مذکور، به نوعی یک دروغ آوریل برای تلافی پست توییتری آقای بوترین و وب‌سایت جعلی شبکه‌ی Loom بوده است.

به هرحال صحبت‌های اخیر آقای سان به عنوان فردی که همیشه در رابطه با موضوعات مختلف بیش از حد سخنوری می‌کند و به عنوان یک Shit-Talker شناخته می‌شود، تلاش برای تحریک هرچه بیشتر ویتالیک بوترین بوده است که نهایتا باعث افزایش تنش بین ترون و اتریوم خواهد شد.

با تمام این تفاسیر، در زمان نگارش این مقاله هنوز هیچ نماینده‌ای از ترون یا اتریوم ادعاهای اخیر آقای سان مبنی بر همکاری این دو پروژه را رد یا تایید نکرده است.

نظر شما در رابطه با گفته‌های آقای جاستین سان چیست؟ آیا همکاری بین ترون و اتریوم امکان‌پذیر است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]

منبع
CCN

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا