اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

ایردراپ ۲۰ میلیون دلاری و یک خودروی تسلا برای کاربران ترون

جاستین سان، موسس Tron اعلام کرد که «راه‌اندازی موفق توکن بیت‌تورنت» و «همکاری با شرکت تتر» را به این روش جشن خواهد گرفت

نکات برگزیده مطلب
  • گزارش شده است که جاستین سان(Justin Sun)، بنیانگذار ترون(Tron) با رمزارز TRX که یک پلتفرم پیشتاز در توسعه و ارائه‌ی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز(dApps) است، در نظر دارد ایردراپ ۲۰ میلیون دلاری را راه‌اندازی کند و همچنین یک اتومبیل تسلا به یکی از افراد جامعه‌ی ترون اهدا کند.

جشن راه‌اندازی موفق توکن بیت‌تورنت(BTT) و برنامه‌ی معرفی دلار تتر(USDT) بر پایه‌ی ترون

سان از نزدیک به 1 میلیون دنبال کننده‌ی خود در توئیتر خواست پست وی در ارتباط با «کمپین قدردانی جهانی» ترون را بازنشر(Retweet) کنند و گفت که یک برنده‌ی خوش شانس را تا 27 مارس 2019 در این رابطه انتخاب خواهد کرد. وی همچنین اعلام کرد که ممکن است تصمیم بگیرد هدایای بیشتری را به‌صورت ایردراپ رایگان عرضه کند.

من در نظر دارم برای جشن گرفتن موفقیت BTT، USDT-TRON ایردراپ رایگان 20 میلیون دلاری راه‌اندازی کنم. خبر خوب در این رابطه اجرای آن در آینده است و خبر بد تصمیم‌گیری من در ارائه‌ی هدایای بیشتر است! من به‌طور تصادفی یک برنده را از میان کسانی که تا تاریخ 3/27 من را دنبال کرده و این توئیت را باز نشر کنند، برای اهدای خودروی تسلا انتخاب خواهم کرد.

بر اساس توئیت سان(که تاکنون بیش از 28 هزار مرتبه باز نشر شده است)، کمپین قدردانی ترون، معرفی توکن بیت‌تورنت(BTT) و همکاری با شرکت تتر(Tether) که راه‌اندازی رمزارز پایدار USDT بر پایه‌ی شبکه‌ی ترون را هدف قرار داده است را جشن می‌گیرد.

از کسانی که قصد دارند در کمپین قدردانی جهانی ترون شرکت کنند، درخواست شده است تا جاستین سان را در این شبکه‌ی اجتماعی توئیتر دنبال کرده و توئیتش را باز نشر کنند. در حال حاظر مشخص نیست «ایردراپ رایگان ترون» چگونه توزیع خواهد شد و چه تعداد کاربر واجد شرایط دریافت آن خواهند بود.

اجرای فورک سخت در شبکه‌ی ترون

نام کاربری vance در توئیتر اعلام کرد که شخصی «98 میلیون دلار» در TronBet شرط بندی کرده است. وی همچنین اعلام کرد که «20 کاربر برتر TronBet» تنها در مدت یک هفته مجموعا 455 میلیون دلار در این سیستم فعالیت داشته‌اند. Vance برآورد می‌کند که این اپلیکیشن سودآوری 36 میلیون دلاری را با نسبت P/E یک برای این شرکت حاصل خواهد کرد.

در تاریخ 28 فوریه ماه گذشته، شبکه‌ی بلاکچین ترون(TRX) شاهد بروزرسانی به‌صورت اجرای فورک سخت(Hard Fork) بوده است. برخی از تغییرات اساسی در (نسخه‌ی 3.5) شبکه‌ی ترون عبارتند از:

  • کیف‌پول‌های دارای چند امضاء
  • ابزار‌های مدیریت حساب ترون برای موسسات و اشخاص حقوقی
  • تنظیم دینامیک انرژی برای عملکرد واقعی شبکه
  • افزایش 50 درصدی کارایی و استفاده از منابع
  • بهبود امنیت ماشین مجازی ترون(Tron Virtual Machine)
  • به‌روز‌رسانی «سرور رویداد‌های برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز(dApps

نظر شما در رابطه با راه‌اندازی «کمپین قدردانی جهانی ترون» چیست؟ آیا شما در نظر دارید تا در این ایردراپ شرکت کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

منبع
Cryptoglobe
دکمه بازگشت به بالا