اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

جامعه‌ی رمزارزی Bitcoin SV «تولد دوباره‌ی بیت‌کوین» را جشن گرفت!

طرفداران این رمزارز با رونمایی از یک لوگوی جدید، Bitcoin SV را همان بیت‌کوین اصلی معرفی کردند

نکات برگزیده مطلب
  • اخیرا طرفداران رمزارز Bitcoin SV(با نماد BSV) به شدت تلاش کرده‌اند تا این رمزارز را به عنوان «بیت‌کوین اصلی و دیدگاه ساتوشی ناکاموتو» به جامعه‌ی رمزارزی معرفی کنند؛ در این راستا، پس از برگزاری چندین مرحله نظرسنجی برای انتخاب یک لوگوی جدید برای این رمزارز، در دهمین سالگرد بلاک جنسیس و طی یک برنامه با نام «تولد دوباره‌ی بیت‌کوین اصلی»، لوگوی جدید BSV معرفی شد.

.

بیت‌کوین اصلی کدام است؟

رمزارز Bitcoin SV(با نماد BSV) اخیرا برنامه‌ای با نام «تولد دوباره‌ی بیت‌کوین اصلی» راه‌اندازی کرده است که طی آن طرفداران این رمزارز تلاش می‌کنند BSV را به عنوان «بیت‌کوین اصلی» معرفی نمایند.

BSV

براساس یک اعلامیه‌ی رسمی که از طرف انجمن bComm (یک سازمان که توسط کریگ رایت تاسیس شده و از آن برای تبلیغ در مورد رمزارز BSV استفاده می‌شود) منتشر شده است، لوگوی جدید این رمزارز از طریق چندین نظرسنجی انجام گرفته بر روی پلت‌فرم توییتر انتخاب شده و در دهمین سالگرد بلاک‌ جنسیس بیت‌کوین منتشر شده است.

رمزارز Bitcoin SV سال گذشته از طریق یک هاردفورک بر روی شبکه‌ی بیت‌کوین کش(BCH که خودش یک هاردفورک بیت‌کوین می‌باشد) ایجاد شد. رمزارز BSV در واقع به دلیل تفاوت دیدگاه‌ بر سر چگونگی مقیاس‌پذیری رمزارزها در جامعه‌ی بیت‌کوین کش، به وجود آمد.

پس از عرضه‌ی هارد‌فورک بیت‌کوین کش جامعه‌ی این رمزارز به دو دسته‌ی کلی تقسیم شد. یک سمت توسط آقای کریگ رایت(Craig Wright) و nChain و CoinGeek پشتیبانی می‌شد و قصد داشت تا اندازه‌ی بلاک‌ها را از ۳۲ مگابایت به ۱۲۸ مگابایت افزایش دهد؛ در حالی که در سمت دیگر رمزارز جدید توسط تیم توسعه‌ی ABC، کمپانی بزرگ Bitmain و وب‌سایت Bitcoin.com پشتیبانی می‌شود و تلاش می‌کند تا فناوری‌های بیت‌کوین کش را بهتر کند. این هاردفورک در نهایت باعث ایجاد یک جنگ هش شد که برخی معتقد‌اند به تنهایی مسئولیت بخش زیادی از سقوط‌های اخیر بازار را برعهده دارد.

در اعلامیه‌ی منتشر شده توسط bComm، آقای جیمی گوین(Jimmy Nguyen بنیانگذار bComm و یکی از افراد تاثیرگذار در nChain) اعلام نموده:

پس از انتشار نسخه‌های متعدد بی‌فایده‌ از چشم‌انداز ساتوشی برای سال‌های متمادی، حال می‌توان تولد دوباره‌ی بیت‌کوین را جشن گرفت. لوگوی جدید رمزارز BSV نشان‌ دهنده‌ی این لحظه‌ی بنیادی آغاز شکوفایی بیت‌کوین است. ما هیجان داریم که اعلام کنیم طرفداران رمزارز BSV در سراسر جهان پس از انجام چندین مرحله رای‌گیری آنلاین که نشان‌دهنده‌ی یک نمونه از بازاریابی غیرمتمرکز می‌باشد، این لوگو را انتخاب کرده‌اند.

با این حال تیم رمزارز BSV‌ در nChain از این لوگو استفاده نخواهد کرد، زیرا که قصد دارند فعلا لوگوی اژدها را حفظ کنند. آقای گوین در رابطه با این موضوع اظهار داشت که «این لوگوی اژدها نمادی از برتری، جاه‌طلبی، خوشبختی، انرژی و استقلال ما است».

قرار است که انجمن bComm در آینده‌ای نزدیک ظرفیت شبکه‌ی رمزارز BSV را از طریق توان عملیاتی خود مورد آزمایش و آزمون استرس قرار دهد، و انتظار می‌رود که آزمون‌های مذکور نشان دهند که « BSV تنها رمزارزی است که در مسیر درست استفاده در کسب و کار‌های مختلف حرکت می‌کند». این سازمان همچنین اعلام کرده است که قصد دارد طی ۱۲ ماه آینده سایز بلاک‌های BSV را به ۱ گیگابایت برساند.

در زمان نگارش این مقاله رمزارز Bitcoin SV(با نماد BSV) پس از ۲ درصد سقوط ارزش طی ۲۴ ساعت گذشته، اکنون با قیمت ۸۹/۸ مبادله می‌شود. از سوی دیگر نیز رمزارز بیت‌کوین کش(با نماد BCH) پس از یک سقوط ۲/۵ درصدی، در بازار‌ رمزارزی با قیمت ۱۵۹/۵ دلار مبادله می‌شود.

نظر شما در رابطه با بیانیه‌ی انجمن bComm و معرفی لوگوی جدید BSV چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptoglobe

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا