اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

شرکت ژاپنی GMO قصد دارد حقوق کارمندانش را با بیت‌کوین پرداخت کند

نکات برگزیده مطلب
  • یک شرکت اینترنتی در ژاپن به نام GMO نوعی سیستم دستمزد را برای بیشتر از 4700 کارمند خود معرفی کرده است که بخشی از حقوق خود را به شکل بیت‌کوین دریافت کنند.

GMO سیستم پرداخت دستمزد به وسیله بیت‌کوین را معرفی کرد

یک شرکت پیشرو در صنعت اینترنت به نام GMO اخیرا اعلام کرده است که کارمندانش می‌توانند بخشی از حقوق خود را از ماه فوریه سال آینده برای پرداختی‌های ماه مارس را به شکل بیت‌کوین دریافت کنند. این گزینه در ابتدا تنها برای کامندان شرکت اینترنتی GMO با مسئولیت محدود در دسترس خواهد بود، اما به تدریج به کل گروه گسترش خواهد یافت، این شرکت در اطلاعیه خود در روز دوشنبه جزئیاتی را بیان نمود. براساس وب سایت این شرکت، کمپانی GMO طبق گزارشی در ماه سپتامبر 4710 کارمند به صورت تمام وقت دارد.

این کمپانی همچنین 42 زیر مجموعه خود را که شامل گروه GMO است را در وب سایت خود فهرست کرده است. این زیر مجموعه‌ها عبارتند از: سکه‌های GMO، زیر مجموعه ارز مجازی این کمپانی و GMOکلیک یکی از بزرگترین پلت‌فرم های FX در جهان.

به منظور تسهیل پرداخت حقوق کارمندان به وسیله بیت‌کوین، گروه اینترنتی GMO تصمیم گرفته است یک سیستم ایجاد کند که بخشی از پرداخت حقوق را به شکل بیت‌کوین انجام داده تا مالکیت ارزهای مجازی کارکنان داخلی خود را افزایش دهد. .GMO Internet, Inc

حداقل پرداخت بیت‌کوین در ابتدا 10000 ین تقریبا معادل 88 دلار و حداکثر آن 100000ین معادل تقریبی 881 دلار خوهد بود. هر یک از این پرداخت‌های دستمزد به وسیله بیت کوین طبق نرخ روز در صرافی شرکت GMO که GMO coin exchange نام دارد محاسبه و سپس پرداخت خواهد شد. Nikkei توضیح داد که کارکنانی که در GMO coin حساب کاربری ایجاد کرده‌اند می‌توانند بیت‌کوین خود را همراه با دریافت حقوق در همان روز و به شکل هم زمان دریافت کنند.

شرکت GMO قصد دارد ترویج استفاده از ارزهای مجازی را از داخل شرکت خودشان شروع می‌کند.

پس از راه اندازی پلت فرم مبادله ارز مجازی در ماه می، ‌این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرد که قصد دارد شروع به کار ماینینگ کند و در نظر دارد طی چند سال آینده 10 میلیارد ین هزینه برای ساخت مزرعه ماین و همچنین تحقیق و توسعه تراشه‌های 7 نانو متری، 5 نانو متری و 3.5 نانو متری داشته باشد. در ماه اکتبر GMO اعلام کرد که قصد دارد تا فروش قطعات ماینینگ مجهز به تراشه‌های 7 نانو‌متری را با استفاده از فروش توکن‌ها آغاز کند.

در اعلامیه روز دوشنبه، این شرکت اعلام کرد: “در حال حاضر کسب و کار ماینینگ این شرکت در حال آماده سازی بروی شروع کار در ژانویه 2018 است”.

این شرکت با اشاره به این موضوع اعلام کرد: ” گروه اینترنتی GMO با تلاش های مربوط به ارز مجازی در سراسر گروه خود به توسعه و ترویج ارزهای مجازی در جهان کمک خواهد کرد.

این شرکت همچنین اقزود: ” به منظور تقویت بیشتر این رویکرد‌ها برای ارز‌مجازی، برای کارکنان این نکته مهم است که با بهبود سواد ارز مجازی خود، از این پول‌های مجازی استفاده کنند”.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
BitCoin.com
دکمه بازگشت به بالا