اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

نسخه‌ی جدید کیت توسعه‌ی بلاک‌چین Azure در راه است

این نسخه‌ی جدید با هدف بهبود بخش‌های کلیدی کیت توسعه‌ی Azure و ادغام آن با تکنولوژی بلاکچین ارائه خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که بزودی با انتشار یک بروزرسانی نسخه‌ی جدیدی از کیت توسعه‌ی بلاک‌چین Azura را منتشر خواهد کرد. ابن کمپانی در ادامه‌ی اعلامیه‌ی خود در رابطه با موارد اضافه شده و بهبود‌های این نسخه‌ی جدید توضیحاتی ارائه نموده است.

روز گذشته کمپانی مایکروسافت(Microsoft) از نسخه‌ی جدید کیت توسعه‌ی بلاک‌چین Azure رونمایی کرد. طبق گفته‌ی مایکروسافت این کیت جدید می‌تواند با استفاده از فناوری‌های مایکروسافت و ارائه‌ دهندگان خدمات نرم‌افزاری شخص ثالث(Software as a service یک مدل توزیع نرم‌افزاری است که طی یک یک ارائه دهنده‌ی ثالث میزبان یک نرم‌افزار شده و از طریق اینترنت آن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد) می‌تواند بهترین کیت توسعه‌ی بلاک‌چینی را در اختیارتان قرار دهد. لازم به ذکر است کیت توسعه‌ی بلاک‌چین Azure بر اساس تکنولوژی بدون سرور(Serverless) کمپانی مایکروسافت ساخته شده است.

Microsoft

کیت توسعه‌ی بلاک‌چین Azure توانایی‌های ورک‌بنچ(Workbench) بلاک‌چین Azure را گسترش می‌دهد. ورک‌بنچ بلاک‌چین Azure را می‌توان برای پیکربندی و راه‌اندازی یک شبکه‌ی کنسرسیومی با استفاده از تنها چند کلیک، مورد استفاده قرار داد. این ورک‌بنچ برای توسعه و آزمایش طراحی شده است. کیت توسعه‌ی بلاک‌چین Azure شامل مواردی همچون خدمات Azure برای مدیریت بخش‌های کلیدی، هویت و داده‌های خارج از زنجیره، نظارت و APIهای مربوط به پیام‌رسان‌ها است که می‌توان آن‌ها را به یک معماری ارجاع داد و از آن‌ها به سادگی برای ساخت نرم‌افزار‌های مبتنی بر بلاک‌چین استفاده کرد.

کمپانی مایکروسافت در رابطه با این موضوع توضیح داد:

انتشار این نسخه‌ی جدید قابلیت‌های سه مورد کلیدی را هدف قرار داده است: رابط‌های اتصال، سیستم و داده‌های ادغام شده و در نهایت اعمال قرارداد‌های هوشمند و شبکه‌ی بلاک‌چین. Microsoft

همچنین این کیت توسعه به همراه نمونه‌هایی برای چندین سناریوی مختلف ارائه می‌شود که در میان آن‌ها می‌توان به مواردی همچون پیامک‌های ورودی و خروجی، IVR، قطب اینترنت اشیاء و مرکز اینترنت اشیاء، کلاینت Xamarin mobile برای سیستم‌عامل iOS و اندروید، ادغام پویا از طریق سرویس‌های متداول داده‌‌ها(CDS یا Common Data Service)، ربات‌ها و دستیاران(مواردی مثل Cortana، Alexa و Google Assistant) و Web UX اشاره کرد.

نظر شما در رابطه با نسخه‌ی جدید این کیت توسعه چیست؟ چه موارد دیگری باید به این بروزرسانی افزوده شود؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
MSpoweruser

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا