اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بیت‌کوین کش هم به دستگاه‌های ATM اضافه می‌شود

نکات برگزیده مطلب
  • پس از اینکه چند شرکت معتبر و فعال در زمینه‌ی دستگاه‌های ATM ارزهای رمزگذاری‌شده پشتیبانی بیت‌کوین‌کش را اضافه کردند، حالا بیت‌کوین‌کش روزهای خوبی را در اکوسیستم دستگاه‌های خودپرداز سپری می‌کند.

پس از اینکه چند شرکت معتبر و فعال در زمینه‌ی دستگاه‌های ATM ارزهای رمزگذاری‌شده پشتیبانی بیت‌کوین‌کش را اضافه کردند، حالا بیت‌کوین‌کش روزهای خوبی را در اکوسیستم دستگاه‌های خودپرداز سپری می‌کند.

این هفته‌ کمپانی نام آشنای دستگاه‌های ATM بیت‌کوین، لاماسو؛ در توئیتر خود به دنبال کنندگانش گفت که قابلیت استفاده از بیت‌کوین‌کش فراهم شده است. لاماسو توسط 2 برادر به نام‌های زک Zack و جاش Josh هاروی در سال 2013 پدید آمد.  براساس نقشه‌ی قرار داده شده در وبسایت این کمپانی، حدودا 268 دستگاه این کمپانی در سراسر جهان نصب شده‌اند.  برادرهای هاروی، این حس را داشتند که دستیابی ارزهای رمزگذاری شده براحتی ممکن نیست به همین دلیل طرحی را اجرایی کردند که مردم از دستگاه اتوماتیک بتوانند ارزهای رمزگذاری‌شده تهیه کنند. حالا تمامی پشتیبان‌های بیت‌کوین‌کش با آخرین آپدیت این کمپانی می‌توانند همانند بیت‌کوین این ارز را نیز از دستگاه‌های ATM دریافت کنند.

 

این در حالیست که پیش‌تر از این پشتیبانی از بیت‌کوین‌کش را شرکت Bitcoinplug که اپراتور نصب دستگاه ATM است به دستگاه‌های خود اضافه کرده است. در تاریخ 6 نوامبر کمپانی اعلام کرد که تمام 21 دستگاه ATM مستقر شده در لس‌آنجلس قابلیت ارائه‌ی بیت‌کوین‌کش را علاوه بر بیت‌کوین دارند. علاوه بر این یکی از بزرگترین شرکت‌های دستگاه‌های ATM به نام General Bytes  اعلام کرده که نیمی از موارد مورد نیاز را برای اضافه کردن پشتیبانی از بیت‌کوین‌کش انجام داده است. این شرکت که در شهر پراگ کشور جمهوری چک واقع شده است، در توئیت خود اینطور عنوان کرد : “در حال تلاش برای افزودن پشتیبانی رسمی بیت‌کوین‌کش به دستگاه‌های ATM هستیم، اما تا زمان تکمیل شدن و تست‌های تکمیلی این پشتیبانی اضافه نخواهد شد”

 

در حال تلاش برای افزودن پشتیبانی رسمی بیت‌کوین‌کش به دستگاه‌های ATM هستیم، اما تا زمان تکمیل شدن و تست‌های تکمیلی این پشتیبانی اضافه نخواهد شد لاماسو

 

پس از اجرایی شدن تمامی برنامه‌های عنوان شده، مجموع دستگاه‌های ATM این 3 شرکت که امکان خرید بیت‌کوین‌کش را فراهم می‌کنند 1300 دستگاه خواهد بود.

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ آیا تاثیری بر روی ارزش این ارز خواهد داشت؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
news.bitcoin.com

محسن پرهیزکار (MaKenZi)

لیسانس نرم‌افزار، علاقه‌ی بسیار به بلاگینگ، تردینگ و ماینینگ - مدیر ارشد موبایلستان 2007-2012 - بلاگر رسمی نوکیا 2011-2012 - بلاگر رسمی ال‌جی 2014-2015 - نویسنده‌ی فوت‌وفن 2014-2015
دکمه بازگشت به بالا