اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

Zcash مسیر پیش رو برای ارتقاء بلاکچین خود در سال 2018 را مشخص می‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • طبق نقشه‌ای که امروز توسط تیم توسعه دهنده زی‌کش منتشر شد آن‌ها در حال برنامه زیری برای ارتقاء شبکه برای سال آینده هستند.

بنیانگذاری زی‌کش زوکو ویلکاس (Zooko Wilcox) و افسر ارشد فناوری ناتان ویلکاس (Nathan Wilcox) در بلاگ زی‌کش در مورد دو پیشرفت برجسته یعنی “Overwinter” و “Sapling” توضیح دادند که در یک به روزرسانی مسیر پیش‌رو در اوایل سال جاری مورد بحث قرار گرفت. مطابق آنچه در این پست گفته شد، هدف از به روزرسانی‌های سال آینده “ارتقا عملکرد، امنیت و قابلیت استفاده از زی‌کش” است.
اولین به روزرسانی Overwinter است که برنامه ریزی شده تا در ژوئن 2018 آغاز به فعالیت کند. در این پست ذکر شده است که این بروزرسانی بر روی “امن‌تر ساختن خود شبکه و شبکه‌های آینده برای کاربران است حتی در موارد مخالفت دولتی”. اگر چه جزئیات در حال حاضر روشن است ،ویلکاس بیان نمود که جزئیات بیشتری در مورد این بروزرسانی در پست‌های آینده در این وبلاگ منتشر خواهد کرد.
دومین بروزرسانی در ماه سپتامبر انجام می‌شود که مرکزیت آن در مورد پروتکل Sapling است و هدف آن ارتقاء قابلیت‌ حریم خصوصی تراکنش‌های محافظت شده‌ی ارزهای دیجیتال است.

“sapling بروزرسانی پروتکل sapling را فعال خواهد کرد که باعث می‌شود دستورات بهبود چشمگیری در زمان و حافظه برای تراکنش‌های محافظت شده ایجاد شود که پشتیبانی از کیف پول‌های تلفن همراه را امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این sapling بر روی قدرت پارامترهای مشارکت-باز Tau تکیه می‌کند که به شدت نگرانی‌های مربوط به خطرات تنظیم پارامتر برای برنامه‌های zkSNARK (از جمله برنامه‌های کاربردی دیگر خارج از زی‌کش) را کاهش می‌دهد”.
این پست اینگونه به پایان می‌رسد که در آینده نزدیک ممکن است ارتقاءهای دیگری از جمله قابلیت‌های قراردادهای هوشمند و تحقیق در الگوریتم Proof-of-Stake وجود داشته باشد.

آن‌ها در این پست نوشتند که: ” این ارتقاءها ممکن است شامل بهبود مقیاس پذیری که اجازه می‌دهند عملا تعداد نامحدودی از تراکنش‌ها اجرا شود، الگوریتم توافقات جدید نظیر Proof-of-Stake و قراردادهای هوشمند خصوصی و مقیاس پذیر باشند.”

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CoinDesk
دکمه بازگشت به بالا