اخبار و مقالات

جری یانگ مدیر یاهو: بیت‌کوین و دیگر ارزهای مجازی نقش اساسی در جامعه خواهند داشت

نکات برگزیده مطلب
  • جری یانگ (Jerry Yang) یکی از بنیانگذاران شرکت یاهو (!Yahoo) ادعا کرد که ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، در آینده نقش‌های کلیدی در جامعه ایفا خواهند کرد. وی همچنین بی‌ثباتی تکنولوژی بیت‌کوین را با "روزهای اولیه شروع کار اینترنت" مقایسه کرد.

یانگ در مصاحبه‌ای در اواخر سال 2017 که در حاشیه انجمن جهانی ثروت (Fortune Global Forum) واقع در چین برگذار شد بیان کرد که بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال همانند لایت‌کوین، اتریم و دش (Dash) آینده سیستم‌های مالی هستند، هرچند که هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم.

بخشی از مصاحبه‌ی یانگ: ” بیت‌کوین به عنوان یک ارز دیجیتال هنوز کاملا شناخته نشده است و مردم از آن برای انجام داد و ستد استفاده نمی‌کنند بلکه آن را به عنوان نوعی دارایی قابل سرمایه گذاری می‌بینند. من شخصا معتقد هستم زمانی می‌رسد که ارزهای دیجیتال نقش اساسی در جامعه ایفا خواهند کرد، نه تنها صرفا برای انجام مبادلات مالی بلکه برای ایجاد و ساخت یک سیستم مالی بسیار کار آمد و قابل اطمینان تر”.

سایر نظرات مثبت در مورد بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال
علی رغم برخی انتقادات و شک و تردید‌ها در مورد بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، اشخاص بزرگی در صنعت تکنولوژی همانند یانگ وجود دارند که از توان بالقوه این ارزها پشتیبانی می‌کنند و به آن‌ها ایمان دارند.
از جمله این افراد بزرگ استیو وزنیاک (Steve Wozniak) یکی از بنیانگذاران شرکت اپل است که ادعا می‌کند بیت‌کوین یک ارز دیجیتال “بسیار واقعی‌تر و حقیقی‌تر” از دلار آمریکا است و حتی به عنوان یک منبع سرمایه از طلا نیز با ارزش‌تر است.
در یک مصاحبه اینترنتی از طریق ایمیل با سایت Cointelegraph ، جونها ریچمن (Jonha Richman) کار‌آفرین و سرمایه گذار، بیان نمود که او به طور کلی معتقد به پتانسیل بیت‌کوین و بقیه ارزهای دیجیتال است. در حقیقت همانند یانگ او نیز معتقد است که پول‌های سنتی بیشتری در ماه‌های آینده به بیت‌کوین روانه خواهد شد زیرا ارزهای دیجیتال به آرامی در حال شروع مسیر اصلی مورد انتظار پیش‌رو هستند.
با وجود این گونه نشانه‌های مثبت برای توکن‌های مجازی، تعداد افرادی که به بازار ارزهای مجازی منتخب جذب می‌شوند همچنان در حال رشد است. در واقع بیت‌کوین به تازگی به وسیله افزایش قیمت اخیر خود به بالاترین حد سقف بازار ارز رسید و ویزا را پشت سر گذاشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CoinTelegraph
دکمه بازگشت به بالا