اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

جایگاه ششم ارزها از نظر خرید و فروش متعلق به بیت‌کوین است

نکات برگزیده مطلب
  • بیت‌کوین با عبور از پوند انگلیس، روبل روسیه و وون کره‌ی جنوبی، جایگاه ششم را بین ارزهای بزرگ دنیا از نظر میزان خرید و فروش از آن خود کرد. این متن زمانی که قیمت هر بیت‌کوین 10.765 دلار بوده است تهیه شده یعنی ارزش کلی خرید و فروش‌ها به رقم 180 میلیارد دلار رسیده است.

بیت‌کوین با عبور از پوند انگلیس، روبل روسیه و وون کره‌ی جنوبی، جایگاه ششم را بین ارزهای بزرگ دنیا از نظر میزان خرید و فروش از آن خود کرد. این متن زمانی که قیمت هر بیت‌کوین 10.765 دلار بوده است تهیه شده یعنی ارزش کلی خرید و فروش‌ها به رقم 180 میلیارد دلار رسیده است.

این در حالی است که اگر قیمت بیت‌کوین به 15 هزار دلار برسد، ارز بزرگ بعدی را که روپیه‌ی هند است پشت سر می‌گذارد و پس از آن 4 ارزی که بیت‌کوین پیش روی خود دارد، شامل ین، یوآن، یورو و دلار خواهند بود که اختلاف قابل ملاحظه‌ای با بیت‌کوین دارند، به عنوان مثال ارزش کلی خرید و فروش‌های دلار، رقمی بالغ بر 1.4 تریلیون دلار است.

 

البته این منحصر به بیت‌کوین نیست و ارزهای رمزگذاری‌شده‌ی دیگری نیز، قدم در این مسیر گذاشته‌اند. اتریوم جایگاه هفدهم، بیت‌کوین‌کش جایگاه بیستم را دارند و ریپل که در حال حاضر از لیست 20 ارز برتر خارج شده است.  این اعداد، البته تا حدودی دقیق نیستند، چون ارزش کلی معاملات خرید و فروش یک ارز، براساس قیمت آن ارز نیست. با این اوصاف، این اعداد قدرت قابل توجه بیت‌کوین را به لحاظ نقل و انتقالات ارزی نشان می‌دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

محسن پرهیزکار (MaKenZi)

لیسانس نرم‌افزار، علاقه‌ی بسیار به بلاگینگ، تردینگ و ماینینگ - مدیر ارشد موبایلستان 2007-2012 - بلاگر رسمی نوکیا 2011-2012 - بلاگر رسمی ال‌جی 2014-2015 - نویسنده‌ی فوت‌وفن 2014-2015
دکمه بازگشت به بالا