اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

مدیرعامل ریپل: XRP کاملا غیرمتمرکز است

او از این که بخشی از عموم مردم معتقدند که ریپل و XRP هر دو یک چیز هستند، ابراز نگرانی کرد

نکات برگزیده مطلب
  • مدیرعامل شرکت ریپل(Ripple)، برد گارلین‌هوس(Brad Garlinghouse)، به منتقدانی که از متمرکز بودن دفتر کل رمزارز XRP انتقاد کرده بودند به طور لفظی حمله کرد. او این هفته در مصاحبه‌ای در رویداد Ripple’s Swell که در سانفرانسیسکو برگزار شد، هنگام بحث از رابطه‌ی بین ریپل و XRP، بسیار جدی ظاهر شد.

گارلین‌هوس، در هنگام بحث پیرامون اکوسیستم‌های با بلاکچین‌های متمرکز در مقابل بلاکچین‌های غیر متمرکز، ناگهان با گفتن این‌که XRP «کاملا غیر متمرکز» است، موضع روشنی را در پیش گرفت. او منتقدان را به جنگجویان «جنگ‌های مقدس» تشبیه و آن‌ها را به «پخش اطلاعات نادرست» برای حفظ منافع اقتصادیشان متهم کرد.

گارلین‌هوس، برای تسکین مسئله‌ی متمرکز بودن XRP، اعلام کرد که حتی خودِ او به عنوان مدیر عامل شرکت ریپل، نمی‌تواند دفتر کل XRP را کنترل کرده و یا بر تراکنش‌ها تاثیر بگذارد. و معتقد است که این موضوع به تنهایی ثابت می‌کند که توکن XRP واقعا غیر متمرکز است. او همچنین در مورد طعنه‌ی منتقدان در زمینه‌ی متمرکز خواندن XRP صحبت کرد، و معتقد است که بیت‌کوین با گذشت هر دقیقه متمرکز‌تر می‌شود و نیمی از تلاش‌های هکری در حورزه‌ی رمزارزی بر روی بیت‌کوین بوده است. گارلین‌هوس اعلام کرد سه ماینر بزرگ چینی وجود دارند که می‌توانند با کسب اکثریت توان شبکه‌ی بیت‌کوین، بلاکچین بیت‌کوین را کنترل کنند.

استدلال یکسان بودن ریپل و XRP در صنعت رمزارزی جدید نیست. گارلین‌هوس گفت زمانی که ریپل عملی انجام دهد و آن عمل بطور منفی بر XRP تاثیر بگذارد، مردم دسترسی لازم برای بررسی اکوسیستم به منظور کشف نقض قوانین و اعلام آن به دیگران را دارا هستند.

مدیرعامل ریپل ، از این‌که بخشی از عموم مردم معتقدند که ریپل و XRP هر دو یک چیز هستند، ابراز نگرانی کرد، او به منتقدان اشاره کرد و گفت:

ریپل یک شرکت متمرکز است که بر تکنولوژی غیر متمرکز سرمایه‌گذاری می‌کند، همانطور که آمازون بر روی TCP/IP سرمایه گذاری کرد. Brad Garlinghouse

 

رئیس جمهور سابق آمریکا از رمزارزها تمجید کرد

رویداد Swell ریپل با وجود سخنرانان کلیدی همانند رئیس جمهور سابق آمریکا، بیل کلینتون(Bill Clinton) که با سخنرانی گرم خود در زمینه‌ی صنعت رمزارزی، صحنه را به دست گرفت، مرکز توجهات در هفته‌ی جاری بوده است.

کلینتون در مورد آینده‌ی احتمالی تکنولوژی بلاکچین ابراز خوش‌بینی کرده و بر لزوم محافظت از این صنعت، همگام با پیشرفت آن تاکید کرد.

از رویداد هفته‌ی جاری خبر‌های مثبت زیادی منتشر شده است. چهره‌های اصلی این رویداد، همانند رئیس جمهور پیشین آمریکا، صنعت رمزارزی و پتانسیل پیشرفت آن را ستایش کرد، و مدیرعامل ریپل سر انجام با اشاره به منتقدان متمرکز بودن XRP و توضیح رابطه‌ی بین دفتر کل این رمزارز با شرکت ریپل، دیدگاه خود را آشکار کرد.

آیا براستی شرکت ریپل نمی‌تواند رمزارز XRP را کنترل و دستکاری کند و آیا تنها با اتکا به این موضوع می‌توان این رمزارز را غیر متمرکز به حساب آورد؟  نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptoglobe
دکمه بازگشت به بالا