اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مدیرعامل بایننس: امکان رشد هزار برابری هنوز وجود دارد

چانگ‌پنگ ژائو نسبت به گفته‌های اخیر ویتالیک بوترین واکنش نشان داده و نظر مخالف خود را اعلام کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • چانگ‌پنگ ژائو مدیرعامل صرافی رمزارزی بایننس در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود نسبت به گفته‌های اخیر ویتالیک بوترین واکنش نشان داده و اعلام نموده که صنعت رمزارزی هنوز جای رشد دارد و احتمال جهش هزار برابری و افزایش ارزش نیز هنوز پابرجاست.

مدیر عامل بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان در جدید‌ترین گفته‌های خود اعلام کرده است که انتظار دارد طی سال‌های آینده صنعت رمزارزی بیش از هزار برابر رشد کند.

چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) بنیانگذار و مدیرعامل صرافی رمزارزی Binance است که قبلا یک توسعه دهنده‌ی نرم‌افزار‌های مبادله‌ی آتی بوده و قبل از شروع فعالیت خود به عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی صنعت بلاک‌چین، برای بورس اوراق بهادار توکیو و Bloomberg کار کرده است.

وی کمتر از یک سال پیش با جمع‌آوری سرمایه‌ای ۱۵ میلیون دلاری از طریق ایجاد یک ICO توانست صرافی رمزارزی بایننس را راه‌اندازی کند. در ماه می سال جاری برآورد شده که ثروت او چیزی در حدود ۱/۳۹ میلیارد دلار است.

آقای ژائو در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود در رابطه با گفته‌های ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin) که اعلام کرده بود صنعت رمزارزی دیگر رشد و جهش هزار برابری را نخواهد دید، پاسخ نشان داد و اعلام کرد که «من هنوز هم با این گفته‌های موافق نیستم».

وی در مصاحبه‌ی خود اعلام کرد:

Zhao Changpeng

من اعلام می‌کند که صنعت رمزارزی هزار برابر یا حتی بیشتر رشد خواهد کرد. تنها رسیدن به سقف سرمایه‌ی درحال گردن دلار آمریکا نزدیک به هزار برابر رشد خواهد بود، که این تنها یک رمزارز با موارد بسیار محدود است و بازار مشتقات خیلی بزرگ‌تر از اینهاست.changpeng zhao

وی در ادامه افزود:

شما همچنین نمی‌توانید با استفاده از اندازه‌گیری‌های معمول که برای بازار‌های سنتی انجام می‌شوند، اقدام به اندازه‌گیری پتانسیل‌های فناوری‌ها و صنایع جدید کنید. به عنوان مثال اگر شما از بازار تاکسی برای اندازه‌گیری پتانسیل‌های پلت‌فرم Uber استفاده می‌کردید، تا الان این پلت‌فرم از بین رفته بود.changpeng zhao

این پاسخ‌ها به این دلیل است که آقای بوترین به عنوان بنیانگذار رمزارز اتریوم چندی قبل اعلام کرده بود:

Vitalik Buterin

فضای بلاک‌چین در حال حرکت به سمت نقطه‌ای است که دیگر در آنجا محدود خواهد شد. اگر در این لحظه از یک فرد تحصیل کرده سوال کنید، احتمالا حداقل یکبار اسم بلاک‌چین را به گوش شنیده است. دیگر هیچ فرصتی برای رشد هزار برابری در فضای بلاک‌چین وجود ندارد.Vitalik Buterin

نظر شما نسبت به گفته‌های چانگ‌پنگ ژائو چیست؟ آیا رشد هزار برابری در صنعت رمزارزی بازهم امکان پذیر خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Businesscloud

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا