اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

BitTorrent تایید کرد که توسط Tron خریداری شده است

موسس Tron با پرداخت ۱۲۶ میلیون دلار مالکیت BitTorrent را بر عهده گرفت

نکات برگزیده مطلب
  • وب‌سایت اشتراک فایل BitTorrent اخیرا اعلام کرده است که توسط استارت‌آپ بلاک‌چینی Tron خریداری شده است و از این پس تحت مالکیت این کمپانی به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

وب‌سایت اشتراک‌گذاری فایل BitTorret سرانجام طی انتشار یک پست در فضای مجازی به  روز سه‌شنبه، تایید کرد که این کمپانی تحت مالکیت جدیدی قرار گرفته است.

این وب‌سایت در پست خود اعلام کرده است که:

ما بسیار هیجان زده هستیم تا اعلام کنیم Tron رسما مالکیت بیت‌تورنت را در اختیار گرفته است. BitTorrent فعالیت‌های خود را در محل جدید ترون در سانفرانسیسکو ادامه خواهد داد که در حال حاضر مرکز عملیات گسترش بازار جهانی این کمپانی است. این بخش یک پشتیبانی جدی برا توسعه‌ و مشارکت‌های کسب و کار جهانی Tron ارائه خواهد کرد، در حالی که از رویای بزرگ‌ترین اکوسیستم غیرمتمرکز جهانی این استارت‌آپ نیز پیروی می‌کند.

BitTorrent

ترون(Tron) یک استارت‌آپ بلاکچینی است که توسط جاستین سان(Justin sun) یک کارآفرین چینی تاسیس شده است. این کمپانی رمزارز خود را با نام TRX عرضه کرده است که در زمان انتشار این مقاله چیزی در حدود ۲/۴ میلیارد دلار ارزش کلی در بازار رمزارزها دارد.

در رابطه‌ با برنامه‌های Tron برای آینده‌ی بیت‌تورنت اطلاعات کمی در دسترس است اما این پلت‌فرم اشتراک داده در ماه ژوئن به کاربران خود اطمینان داد که هیچ کدی را برای انجام محاسبات بلاکچینی در برنامه‌های خود اضافه نخواهد کرد. در این بیانیه نوشته شده بود:

BitTorrent هیچ نقشه‌ای برای تغییر در کار‌های خودش و یا خدماتی که ارائه می‌دهیم، ندارد. ما هیچ برنامه‌ای برای فعال‌سازی ماین رمزارز برای حال و یا آینده نداریم.

BitTorrent

BitTorrent و Tron جزئیات بیشتری در رابطه با این تغییر مالکیت منتشر نکرده‌اند اما در روز سه‌شنبه اسناد ارائه شده توسط وزیر امور خارجه‌ی کالیفرنیا نشان می‌داد که جاستین سان موسس ترون برای خرید BitTorrent مبلغ ۱۲۶ میلیون دلار به صورت نقدی پرداخت شده است.

نظر شما در رابطه با خرید BitTorrent توسط Tron چیست؟ به چه دلیل یک استارت‌آپ بلاک‌چینی به مالکیت وب‌سایت اشتراک فایل نیاز دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Variety

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

یک نظر

دکمه بازگشت به بالا