اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بایننس ۲ میلیون توکن BNB را می‌سوزاند

موسس این صرافی تایید کرد که این توکن‌ها در حال بازخرید برای حذف طی روز‌های آتی هستند

نکات برگزیده مطلب
  • چانگپنگ ژائو مدیرعامل و موسس صرافی بایننس طی روز‌های گذشته مقاله‌ای منتشر کرده که در آن توضیح داده شده این صرافی قصد دارد طی چند روز آینده تعداد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار توکن‌ BNB خود را بسوزاند.

مدیرعامل بایننس خذف ۳۲ میلیون دلار کوین را تایید کرد

چانگپنگ ژائو(Changpang Zhao) مدیرعامل و موسس صرافی بزرگ بایننس به تازگی مقاله‌ای تحت عنوان “عملکرد سه‌ماهه‌ی چهارم(Q4 Recap)” منتشر کرده است که شامل نظریات او در رابطه با پیشرفت این پلت‌فرم طی ۳ ماه گذشته است.

روز یک‌شنبه مدیرعامل صرافی رمزارزی بایننس اعلام کرد که این بایننس در حال آماده شدن برای سوزاندن و حذف کوین‌های مربوط به بخش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر است.

 طبق مسیرراه و Whitepaper این صرافی، صرافی بایننس هر سه‌ ماه یکبار ۲۰ درصد از سود خود را صرف بازخرید کوین خودش در بازار و سپس سوزاندن آن‌ها می‌کند. این کار باعث حذف این کوین‌ها از ذخیره‌ی در حال گردش یا Circulating Supply می‌شود. این روند تا جایی ادامه خواهد یافت که تنها ۵۰ درصد از کوین‌های این صرافی یا چیزی معادل ۱۰۰ میلیون از آن باقی بماند.

اما با انتشار این مقاله‌ی اخیر، ژائو حذف کوین‌ها را تایید کرد و اطلاعاتی در مورد تعداد کوین‌های حذف شده و میزان بودجه‌ی تخصیص داده شده برای این امر را نیز در اختیار کاربران قرار داد. در این اعلامیه توضیح داده شده است که بایننس ۲ میلیون و ۵۲۸ هزار توکن خود که در حال حاضر ارزشی معادل ۳۲/۷ میلیون دلار دارد را از بین خواهد برد.

این ارقام برای سه‌ ماهه‌ی گذشته ۲/۲۲ میلیون کوین با ارزش ۳۰ میلیون دلار بوده است که نشان می‌دهد میزان درآمد و آمار‌های مالی صرافی بایننس در یک روند صعودی به سر می‌برد.

ژائو در رابطه با افزایش ارقام از سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ تا سه‌ماه‌ی دوم در این مقاله نوشته است:

Zhao Changpeng

این تعداد کوین بیشترین رقمی است که ما تاکنون در یک سه‌ماهه سوزانده‌ایم. این امر نتیجه‌ی حمایت قوی انجمن ما، شما و سخت‌کوشی‌های تیم توسعه دهنده است. از همه تشکر می‌کنم.

Changpang Zhao

در این مقاله ذکر شده که بایننس در مرحله‌ی خرید کوین‌های BNB قرار دارد و طی دو روز آینده و با رسیدن به حد نصاب گفته شده، این کوین‌ها را خواهد سوزاند.

سوزاندن کوین‌ها به جای اشتراک درآمد یا اعطای سود سهام

ژائو که در فضای مجازی و صنعت رمزارزی به CZ مشهور است برای توضیح اینکه چرا صرافی باینند بجای سوزاندن توکن‌های خودش از روش‌هایی همچون اعطای سود سهام یا اشتراک درآمد که در صرافی‌هایی همچون KuCoin یا Cross.io مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این مقاله نوشت:

من همچنین فهمیده‌ام که تعداد زیادی از کاربران هنوز مفهوم سوزانده را درک نکرده‌اند. به عبارت ساده، اگر کسی ۱۰ درصد از یک رمزارز را از بین ببرد(یا به عبارتی بسوزاند)، این امر باعث می‌شود این ۱۰ درصد دقیقا اثرات مالی یکسانی نسبت به همان ۹۰ درصد که معمولا اشتراک درآمد نامیده می‌شود، داشته باشد.

Changpang Zhao

CZ همچنین اظهار داشت که سوزاندن توکن‌ها به انجام تراکنش‌های کمتری نیاز دارد و به همین دلیل هزینه‌ها کمتر بود و احتمال مسدود شدن شبکه به وسیله‌ی این فرایند حذف و تراکنش‌های مربوط به آن نزدیک به صفر می‌رسد. علاوه‌ بر این مدیرعامل بایننس اشاره کرد که نه تنها توزیع سود سهام نیازمند کار و فعالیت بیشتری است، بلکه ممکن است در برخی از حوزه‌های قضایی برای قانون‌گذاران مشکل ایجاد کند. او در ادامه نگرانی‌های خود را در رابطه با مسائل قانونی و مالیاتی این امر را شرح داد.

عملکرد موفقیت‌آمیز بایننس

در طول سه‌ماهه‌ی گذشته، بایننس برای رسیدن به یک پلت‌فرم بهتر توانسته پیش‌رفت‌های جدی داشته باشد که از این میان می‌توان به ساخت و توسعه‌ی یک سری از برنامه‌ها و سیستم‌های جدیدی اشاره کرد که می‌توانند نشان دهنده‌ی گسترش چشم‌انداز این شرکت باشند.

به عنوان مثال برخی از این برنامه‌ها عبارتند از بنیاد خیریه‌ی بایننس، Binance Info که اطلاعاتی در رابطه با صنعت رمزارزی را ارائه می‌کند، بخش تحقیقات بایننس، آکادمی بایننس، صرافی‌ مربوط به مبادله‌ی ارزهای فیات در مقابل رمزارزها، SAFU و صرافی غیرمتمرکز بایننس که با نام Binance Chain فعالیت خواهد کرد.

با وجود فعالیت‌های شدید بر روی پروژه‌های گوناگون، تیم بایننس به هیچ عنوان کار و بهبود فعالیت‌های صرافی بایننس را متوقف نکرده‌‌ است. این مقاله اشاره کرده است که طی ۹۰ روز گذشته بیش از ۲۰۰ بروز رسانی و ارتقاء در سیستم صرافی بایننس انجام شده است که اغلب آن‌ها در پشت پرده صورت گرفته و در روند تجارت و مبادله وقفه‌ای ایجاد نکرده‌اند.

CZ‌این بروز رسانی و مقاله را با آمید برای آینده‌ی بایننس و صنعت رمزارزها اینگونه به پایان رساند:

چیز‌های هیجان انگیز زیادی برای سه‌ماهه‌ی بعدی و بعد از آن در انتظار ماست. من بسیار وسوسه شده‌ام تا برخی از این موارد هیجان انگیز را اعلام کنم، اما تا زمان انجام شدن آن‌ها صبر خواهم کرد. مانند همیشه از حمایت بی‌نظیر شما در بایننس تشکر می‌کند و با همکاری شما برای ساخت یک اقتصاد آزاد‌تر تلاش خواهیم کرد.

Changpang Zhao

نظر شما در رابطه با حذف این مقدار توکن از طرف بایننس چیست؟ آیا این کار تاثیری در قیمت و ارزش توکن‌های این صرافی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Ethereumworldnews

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا