اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

قدرتمند‌ترین گروه هکری جهان رمزارز خودش را منتشر کرد

آنانیموس (Anonymous) در کانال یوتیوب منتسب به این گروه هکری اعلام کرد که برای مقابله با دستکاری بازار رمزارزها توسط ایلان ماسک و سرکوب رمزارزها در چین، توکن «انان اینو (Anon Inu)» را در شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) منتشر کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • گروه هکری آنانیموس (Anonymous) در کانال یوتیوب Anonymous اعلام کرد که رمزارز خود را با نام «انان اینو (Anon Inu)» برای مقابله با دستکاری بازار رمزارزها توسط ایلان ماسک و سرکوب ماینرها در چین منتشر کرده است. با این وجود، برنامه بروزرسانی مشخصی برای این پروژه منتشر نشده و آنانیموس قصد دارد با استفاده از روش‌های بازاریابی انان اینو را ترویج کند.

آنانیموس توکن خود را برای مقابله با اقدامات مخرب در بازار رمزارزها منتشر کرد

گروه مشهور هکرهای آنانیموس (Anonymous) اعلام کرد که در واکنش به اقدامات اخیر چین و ایلان ماسک (Elon Musk) در برابر رمزارزها توکن خود را راه‌اندازی کرده است.

گروه آنانیموس که به دلیل حمله سایبری به چندین وب‌سایت‌ دولتی، موسسات و شرکت‌ها به‌شهرت رسیده، اخیراً حوزه رمزارزها را مورد توجه خود قرارداده است. بر اساس گزارش کوینیت، آنانیموس در گذشته ایلان ماسک؛ مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا را به دستکاری بازار بیت کوین متهم کرده بود.

آنانیموس حملات سایبری مشخصی را بر علیه سازمان‌های دولتی آمریکا، تونس، اوگاندا و اسرائیل ترتیب داده و به شرکت‌های بزرگی همانند پی‌پل (PayPal)، مستر کارت (Mastercard) و ویزا (Visa) نیز حمله کرده است. با این وجود، شناسایی یکی از شاخه‌های آنانیموس با عنوان لولزسک (LulzSec) توسط پلیس فدرال آمریکا (FBI) در سال 2011، موجب کاهش محسوس سطح فعالیت این گروه شده است.

اما هکر‌های آنانیموس از هشت ماه پیش تاکنون به‌طور پراکنده ویدئوهای مختلفی را در یک کانال یوتیوب منتسب به این گروه منتشر کرده‌اند. با این وجود، برخی از منابع اعلام کرده‌اند که این کانال یوتیوب به گروه آنانیموس تعلق ندارد. اما با توجه به سبک فعالیت آنانیموس به‌طور غیرمتمرکز و ناشناس، امکان اثبات این ادعا وجود ندارد.

کانال یوتیوب منتسب به هکر‌های آنانیموس اخیراً توکن جدیدی را با نام «انان اینو (Anon Inu)» معرفی کرده است. آنانیموس اعلام کرد که این رمزارز را در واکنش به تاثیر‌گذاری ایلان ماسک بر بازار رمزارزها (دستکاری بازار بیت کوین و دوج کوین) و تلاش دولت چین برای انتشار «یوان دیجیتالی» پس از اعمال ممنوعیت بر استخراج بیت کوین در این کشور منتشر کرده است. این گروه اعلام کرد:

ما معتقدیم که عصر رمزارزها در مرحله آغازین خود قرار دارد، بنابراین «توکن انان اینو» را به‌عنوان توکن جامعه کاربران و با هدف (تامین مالی غیرمتمرکز) منتشر کرده‌ایم. Anonymous

هدف آنانیموس از انتشار رمزارز

آنانیموس اعلام کرد که از منافع حاصل از فروش این توکن برای نبرد با (ترویج رمزارز سرگرمی محور) توسط ایلان ماسک و همچنین مقابله با نبرد چین بر علیه رمزارزها استفاده خواهد کرد. بخشی از درآمد حاصله نیز به پناهگاه حیوانات اهدا خواهد شد. بر همین اساس ادعا کرده است که مالکان توکن انان اینو از هدایای مختلفی شامل توکن‌های رایگان (توکن‌های غیرقابل معاوضه یا ان.اف.تی) و دیگر جوایز بهره‌مند خواهند شد.

توکن انان اینو بر روی شبکه بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) منتشر شده و محدودیت تعداد توکن‌های قابل انتشار 1 کوادریلیون (1,000,000,000,000,000 توکن) تعیین شده است. بنظر می‌رسد که آنانیموس برنامه‌ای برای بروزرسانی‌های آتی این پروژه رمزارزی ندارد و نقشه راه این توکن فاقد بروزرسانی‌های آتی است. در مقابل آن‌ها بیشتر بر ترویج توکن خود به کمک بازاریابی تمرکز کرده‌اند.

از آنجایی که هدف واقعی آنانیموس از انتشار توکن انان اینو مشخص نیست (احتمال کلاهبرداری و یا فریب کاربران وجود دارد) و ابهامات مختلفی همانند ارتباط کانال یوتیوب مورد بحث با گروه آنانیموس، برنامه نامشخص بروزرسانی و واکنش قانون‌گذاران در مقابل این توکن وجود دارد، سرمایه‌گذاران این پروژه ریسک بسیار بالایی را متحمل خواهند شد.

نظر شما نسبت به اطلاعیه جدید گروه آنانیموس چیست؟ آیا افراد ناشناس با سو استفاده از نام این گروه قصد فریب فعالان حوزه رمزارزها را دارند؟ آیا آنانیموس واقعا قصد دارد با دستکاری بازار رمزارزها توسط ایلان ماسک و نبرد چین با بیت کوین مقابله کند؟ سرانجام نبرد آنانیموس چه خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا