اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

مدیرعامل صرافی کراکن: بیت کوین یک میلیون دلاری، کاملاً منطقی است

به گفته‌ی جسی پاول، با مشاهده‌ی روند پذیرش بیت کوین و حرکت سرمایه‌گذاران جوان به سمت این دارایی رمزارزی می‌توان گفت که طی یک دهه قیمت هر واحد BTC به یک میلیون دلار خواهد رسید

نکات برگزیده مطلب
  • تا به امروز پیش‌بینی‌های زیادی در رابطه با قیمت بیت کوین صورت گرفته و برخی قابل قبول و برخی بسیار عجیب و مضحک هستند. آقای جسی پاول مدیرعامل صرافی شناخته شده‌ی کراکن(Kraken) در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود اظهار نموده که قیمت «یک میلیون دلار برای هر واحد BTC» واقعاً معقول است. به گفته‌ی وی، اکنون شاهد آن هستیم که سرمایه‌گذاران جوان در حال جایگزینی طلا با رمزارز بیت کوین و حرکت به سمت بازار رمزارزها هستند؛ و در صورت تداوم این روند طی ده سال آینده شاهد بیت کوین یک میلیون خواهیم بود.

بیت کوین میلیون دلاری

شاید پیش‌بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری یا حتی ۴۰۰ هزار دلاری برای هر واحد BTC از نظر بسیاری از کاربران بسیار مضحک یا غیرواقعی باشد، با این حال مدیرعامل صرافی بزرگ کراکن(Kraken) در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود یک پیش‌بینی عجیب و شاید قابل توجهی نسبت به این رمزارز داشته است. جسی پاول(Jesse Powell) در مصاحبه با خبرگزاری بلومبرگ اظهار داشت که طی ده سال آینده قیمت هر واحد بیت کوین به یک میلیون دلار خواهد رسید!

آقای پاول معدقا است که طلا آخرین مامن و پناهگاه سرمایه‌گذاران نیست، زیرا تعداد فزاینده‌ای از سرمایه‌گذاران نسل جوان در حال جایگزینی ارزهای فیات با استفاده از بیت کوین هستند. به گفته‌ی وی در صورت تداوم این روند، زمانی خواهد رسید که ارزش این دارایی رمزارزی به «بینهایت» خواهد رسید، درحالیکه ارزهای فیات تضعیف شده و ما شاهد مهاجرت گسترده‌ی سرمایه‌گذاران به سمت بازار بیت کوین هستیم.

پیش‌بینی تغییرات قیمت بیت کوین BTC Bitcoin کراکن Kraken
لوگوی صرافی کراکن

صحبت‌های مدیرعامل کراکن

وی در بخش‌هایی از صحبت‌های خود اظهار داشت که:

جسی پاول Jesse Powellدر زمینه‌ی ذخیره‌ی ارزش، مردم بیت کوین را فراتر از طلا توصیف می‌کنند. بنابراین، من فکر می‌کنم که یک میلیون دلار برای هر واحد بیت کوین طی ده سال آینده یک هدف ارزش بسیار معقول است. شما در آن زمان می‌توانید قیمت هر واحد بیت کوین در برابر هر آنچه می‌خواهید تصور کنید، مانند سیاران یا منظومه‌ی شمسی. Jesse Powell

نکته‌ی قابل توجهی این است که آقای پاول تنها کسی نیست که در رابطه با رمزارز بیت کوین و آینده‌ی این دارایی برجسته پیش‌بینی‌های تعجب‌آوری انجام داده است. آقای هال فینی(Hal Finney) یکی از اولین کاربران شبکه‌ی بیت کوین در سال ۲۰۱۱ اعلام کرده بود که این رمزارزی می‌تواند حتی به نقطه‌ی قیمت ۱۰ میلیون دلار برای هر واحد BTC برسد.

در مقایسه با بیت کوین، آمار و ارقام حاکی از آن است که تعدادی از سرمایه‌گذاران بازار این فلز گران‌بها آن را کنار گذاشته و به سمت دارایی‌های رمزارزی حرکت کرده‌اند. به گفته‌ی آقای مارک کوبان(Mark Cuban) سرمایه‌گذار و کارآفرین موفق که مالکیت تیم بسکتبال دالاس موریک را هم در اختیار دارد، طلا یک کلاس دارایی سرمایه‌گذاری در حال مرگ است و به زودی توسط بیت کوین و اتریوم جایگزین خواهد شد.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های جسی پاول چیست؟ آیا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جهش قیمت بیت کوین تا مرز ۱ میلیون دلار برای هر واحد BTC خواهیم بود؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا