اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

بازیگر سریال بازی تاج و تخت در حال بررسی بازار بیت کوین است!

میسی ویلیامز(Maisie Williams) که با نام آریا استارک نیز شناخته می‌شود، از فالور‌های خود در توییتر درخواست کرد که نظر خود را برای سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین ارائه کنند

نکات برگزیده مطلب
  • امروزه ویژگی‌های مطلوب بیت کوین در برابر دارایی‌های سنتی به اثبات رسیده است. این ویژگی‌ها در کنار عملکرد چشمگیر این دارایی در طول زمان توجه بسیاری از فعالان بازارهای مالی را به خود جلب کرده است. با این وجود، در این مقطع زمانی بسیاری از چهره‌های سرشناس که به دلیل تورم بازار دارایی‌های امن را جستجو می‌کنند، بیت کوین را یک گزینه‌ی مناسب برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند. بازیگر نقش آریا استارک(Arya Stark) در سریال بازی تاج و تخت نیز اخیرا در حساب کاربری توییتر خود پرسیده است که «آیا هم‌اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین محسوب می‌شود؟»

میسی ویلیامز قصد دارد بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کند

میسی ویلیامز(Maisie Williams) که به دلیل بازی در نقش آریا استارک(Arya Stark) در سریال بازی تاج و تخت(Game of Thrones) به خوبی شناخته شده است، اخیراً سوال ساده‌ای را در حساب کاربری توییتر خود مطرح کرده است.

میسی ویلیامز
آیا من باید هم‌اکنون بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنم؟

وی در تاریخ شانزدهم نوامبر از 2.7 میلیون فالور خود پرسید که «آیا باید بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کند؟» در زمان نگارش این مقاله بیشتر شرکت کنندگان در این نظر‌سنجی(50.6 درصد) معتقدند که هم‌اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین محسوب می‌شود. همچنین 647,208 نفر در این نظر‌سنجی شرکت کرده‌اند. خالص ثروت ویلیامز که از بازی در سریال بازی تاج و تخت حاصل شده است، 6 میلیون دلار برآورد شده است.

پرسش اخیر این بازیگر مشهور در رابطه با بیت کوین توجه فعالان صنعت رمزارزی را نیز جلب کرده است. بسیاری از فعالان بازارهای مالی نیز پیشنهاد‌های سرمایه‌گذاری مخابفی را به ویلیامز ارائه کرده‌اند.

توصیه‌های فعالان صنعت رمزارزی به ویلیامز

پیتر مک‌کورماک(Peter McCormack)؛ میزبان برنامه‌ی پادکست «بیت کوین چه کرده است(What Bitcoin Did)» به ویلیامز پیشنهاد کرده است که از بازار آلت‌کوین اجتناب کند. وی در پاسخ به پرسش این بازیگر اظهار داشت که: «بیت کوین و دیگر هیچ»

با این وجود، بسیاری از توصیه‌کنندگان در پیشنهاد خود از اصطلاحات سریال بازی تاج و تخت استفاده کرده‌اند. حساب کاربری بلاک‌فولیو(Blockfolio) به ویلیامز پیشنهاد کرد که با ورود به جمع کاربران شبکه‌ی بیت کوین، به «فرقه‌ی آزاد» بپیوندد. بری سیلبرت(Barry Silbert)؛ بنیان‌گذار گری‌اسکیل به این بازیگر پیشنهاد داد که محصولات شرکت گری‌اسکیل را بررسی کند.

در سال 2020 میلادی به دلیل افزایش تعداد افرادی که بر مقابله با تورم، سرمایه‌گذاری بر روی دارایی‌های امن را جستجو می‌کنند، پذیرش بیت کوین در میان چهره‌های شناخته شده در حوزه‌ی سرگرمی و بازارهای مالی نیز افزایش یافته است.

بر اساس گزارش کوینیت، خانم جِی. کِی. رولینگ(JK Rowling)؛ نویسنده‌ی سری کتاب‌های هری‌پاتر در ماه می از فالور‌های خود درخواست کرد تا عملکرد بیت کوین را برای وی توضیح دهند.

با توجه به این واقعیت که افراد زیادی سبک زندگی چهره‌های سرشناس را برای خود الگو قرار می‌دهند، جلب توجه این افراد می‌تواند اثرات مثبت بیشتری را در صنعت رمزارزی موجب گردد.

 پاسخ شما به پرسش اخیر میسی ویلیامز برای سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین چیست؟ آیا هم‌اکنون زمان مناسبی بر سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین محسوب می‌شود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا