اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم۲ به نقطه‌ی ۵۰ درصدی رسید

طبق اطلاعات منتشر شده توسط پلت‌فرم اتراسکن در حال حاضر نیمی از آستانه‌ی ۵۲۴۲۸۸ واحد ETH قرارداد اتریوم۲ تامین شده است

نکات برگزیده مطلب
  • طبق اطلاعات منتشر شده توسط پلت‌فرم اتراسکن(Etherscan) قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم۲ امروز توانست به نقطه‌ی ۵۰ درصدی رسیده و نیمی از آستانه‌ی ۵۲۴۲۸۸ واحد رمزارز اتر مورد نیاز جهت راه‌اندازی و آغاز کار زنجیره‌ی راهنما(Beacon Chain) شبکه‌ی اصلی را کسب کند. طبق گزارشات اتراسکن، در حال حاضر ۲۹۲۵۰۰ واحد ETH (با ارزشی بالغ بر ۱۷۰ میلیون دلار) به قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم۲ انتقال یافته است. گرچه این رقم چشم‌گیر به نظر می‌رسد، اما ۵۰ درصد باقی مانده باید طی ۲۴ ساعت آینده تامین شود، در غیر این صورت با یک تاخیر مجدد قریب الوقوع در روند راه‌اندازی شبکه‌ی اصلی اتریوم۲ مواجه خواهیم شد.

۵۰ درصد

قرارداد سپرده‌گذاری شبکه‌ی اتریوم۲ اخیراً توانسته به ۵۰ درصد از هدف خود برسد. این یک نقطه عطف برای این بروزرسانی بسیار مورد انتظار می‌باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط پلت‌فرم اتراسکن(Etherscan) در زمان نگارش این مقاله اتریوم‌های ذخیره شده در قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم۲ مجموعاً ۲۹۲۵۰۰ واحد ETH (با ارزشی بالغ بر ۱۷۰ میلیون دلار) تخمین زده شده است.

Ethereum 2 اتریوم۲ اتر قرارداد سپرده‌گذاری
قرارداد سپرده‌گذاری به ۵۰ درصد رسید

نهنگ‌ها هجوم آورده‌اند

طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، قرارداد سپرده‌گذاری شبکه‌ی اتریوم۲ در تاریخ ۴ام نوامبر ۲۰۲۰ به صورت کاملاً بی‌سروصدا راه‌اندازی شد. در آن زمان آقای ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin) یکی از بنیانگذاران شبکه‌ی اتریوم، شخصاً ۳۲۰۰ واحد رمزارز اتر(با ارزش تقریبی ۱/۹ میلیون دلار) به قرارداد سپرده‌گذاری منتقل کرد.

براساس صحبت‌های آقای بوترین، بخش قابل توجهی از رمزارزهای جمع‌آوری شده در قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم۲ توسط سه نهنگ بزرگ تامین شده است. گرچه اتریوم۲ باعث خواهد شد تا فرآیند استیکینگ(سپرده‌گذاری و کسب سود) و تبدیل شدن به تایید کننده‌ی شبکه بسیار ساده شود، بسیاری از سرمایه‌گذاران و کاربران به دلیل ترس و عدم اطمینان به نرخ پاداش سهام و مدت زمان قفل شدن دارایی نسبت، به سپرده‌گذاری در قرارداد اتریوم۲ شک و تردید دارند.

تعویق مجدد فرآیند راه‌اندازی اتریوم۲ قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد

ارز کل رمزارزهای موجود در قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم همزمان با روند صعودی چند روز گذشته افزایش یافته و به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران بیشتری تمایل به شرکت در استیکینگ این شبکه‌ی بسیار مورد انتظار دارند.

در روز ۲۳ام نوامبر ۲۰۲۰، اتریوم که در حال حاضر از لحاظ سرمایه‌ی در حال گردش(Market Cap) دومین رمزارز بزرگ بازار محسوب می‌شود، توانست بزرگ‌ترین بسته شدن هفتگی خود را پس از دو سال(از آوریل ۲۰۱۸) به ثبت برساند.

Ethereum 2 اتریوم۲ اتر قرارداد سپرده‌گذاری
نمودار تغییر ارزش رمزارز اتریوم طی ۳۰ روز گذشته تا به امروز

با این حال، بعید به نظر می‌رسد که قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم بتواند در زمان از پیش تعیین شده ۵۲۴۲۸۸ واحد رمزارز اتر مورد نیاز جهت راه‌اندازی و آغاز کار زنجیره‌ی راهنما(Beacon Chain) شبکه‌ی اصلی را کسب کند. همانطور که می‌دانید برای آغاز کار شبکه‌ی اصلی اتریوم۲ باید ۷ روز پیش از تاریخ ۱ام دسامبر آستانه‌ی تعیین شده‌ی ۵۲۴۲۸۸ واحد ETH‌ آن تامین شود، در غیر این صورت با تاخیر راه‌اندازی شبکه مواجه خواهیم شد.

نظر شما در رابطه با وضعیت فعلی قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم۲ و تامین تنها ۵۰ درصد رمزارز مورد نیاز آن هم هشت روز پیش از تاریخ تعیین شده چیست؟ آیا اتریوم می‌تواند تا فردا همین موقع ۵۰ درصد باقی مانده را هم تامین کند؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا