اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بازار مبادلاتی رمزارز شهر بلاکچینی ایکان در صرافی بیت‌ترکس راه‌اندازی شد

صرافی بیت‌ترکس(Bittrex) بازار مبادلات رمزارز ایکوین(Akon) در برابر دلار آمریکا و بیت کوین را راه‌اندازی کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • در طول تاریخچه‌ی نسبتاً کوتاه صنعت رمزارزی تولد و مرگ پروژه‌های رمزارزی متعددی را شاهد بوده‌ایم. در حقیقت، این تاریخچه‌ نشان می‌دهد که پروژه‌های کاربردی و نو‌آورانه قادر به ادامه‌ی فعالیت خواهند بود. ایکوین یک پروژه‌ی رمزارزی است که به عنوان ابزار اصلی مبادلات در شهر ایکان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حالی که فرآیند ساخت شهر ایکان هنوز آغاز نشده است، صرافی بیت‌ترکس بازار مبادلاتی ایکوین را راه‌اندازی کرده است.

ایکوین در صرافی بیت‌ترکس فهرست شده است

ایکوین(AKN)؛ رمزارزی که به عنوان ارز اصلی شهر ایکان مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اخیراً در صرافی بیت‌ترکس(Bittrex) فهرست شده است. ایکان(Akon)؛ خواننده‌ی مشهور آمریکایی در یک پست توییتری از فهرست شدن رمزارز اِیکوین(Akoin) در صرافی بیت‌ترکس خبر داده است. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که دیگر صرافی‌ها نیز بزودی بازار مبادلات این دارایی را راه‌اندازی کنند.

توییت ایکان
بازار مبادلات ایکوین در صرافی بیت‌ترکس راه‌اندازی شده است. ایکوین رسماً حرکت شگفت‌انگیز خود را آغاز کرده است.

جان کاراس(Jon Karas)؛ یکی از بنیان‌گذاران و رئیس ایکوین، در یک برنامه‌ی زنده این اتفاق را «نقطه‌ی عطف مهمی در تاریخچه‌ی پروژه‌ی رمزارزی ایکوین» ارزیابی کرده است. ایکان معتقد است که دیگر صرافی‌ها نیز بزودی از رویکرد اخیر صرافی بیت‌ترکس پیروی خواهند کرد. ایجاد تحول عظیم در سیستم پرداخت جهانی و به ویژه در کشور‌های در حال توسعه‌ی آفریقایی را به عنوان هدف اصلی پروژه‌ی ایکان عنوان کرده است.

چند سال پیش ایکان در زمان سفر خود از ایالات متحده‌ی آمریکا به اتحادیه‌ی اروپا و سپس به آفریقا مجبور شده است که دارایی‌های خود را چند مرتبه به ارزهای فیات مختلف تبدیل کند. بعلاوه وی دریافت که ارز کشور سنگال در خارج از این کشور هیچ ارزشی ندارد. این تجربه و رونق یافتن بازار رمزارزها در آن زمان، ایده‌ی ساخت رمزارز ایکوین را شکل داده است. وی پس از معرفی این طرح مفهومی تصمیم گرفت تا این ایده را به‌طور عملی تحقق ببخشد.

اولین شهری که در آن رمزارزها به عنوان ابزار اصلی مبادلات مورد استفاده قرار خواهند گرفت

 رمزارز ایکوین به عنوان واسطه‌ی مبادلات در شهر ایکان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شهر ایکان که توسط این خواننده به صورت «زندگی واقعی در واکاندا(شهری تخیلی در داستان‌های مصور مارول)» توصیف شده است، به اولین منطقه‌ای تبدیل خواهد شد که در آن رمزارزها به‌طور گسترده‌ای برای مبادلات مورد استفاده قرار خواهند گرفت و منابع تجدید‌پذیر منبع اصلی انرژی این شهر را تامین خواهند کرد.

بر اساس برنامه‌ی زمان‌بندی، فرآیند ساخت و ساز در ابتدای سال 2021 میلادی آغاز خواهد شد. ایکان اعلام کرده است که در صورت موفقیت شهر ایکان پروژه‌های مشابه دیگری را در دیگر کشور‌های آفریقایی اجرا خواهد کرد.

در زمان نگارش این مقاله توکن ایکوین با نسبت BTC0.00000939 در صرافی بیت‌ترکس مبادله می‌شود که نسبت به قیمت این دارایی در زمان راه‌اندازی بازار مبادلاتی‌ کاهش 20 درصدی را نشان می‌دهد. همچنین حجم بازار مبادلاتی این توکن در طول 24 ساعت گذشته تنها 5 بیت کوین گزارش شده است.

نظر شما نسبت به فهرست شدن رمزارز ایکوین در صرافی بیت‌ترکس چیست؟ آیا ایکوین در آغاز مسیر موفقیت خود قرار دارد و یا در آینده به فهرست توکن‌های مرده افزوده خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا