اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

بروزرسانی «چارلز داروین» بزودی بر شبکه‌ی بلاکچین صرافی بایننس اعمال خواهد شد

شبکه‌ی اصلی بایننس‌چین(Binance Chain) در روز بیست و هشتم آگوست اجرای تغییرات گسترده‌ای را به صورت هارد فورک تجربه خواهد کرد

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی بایننس در سال ۲۰۱۹ شبکه‌ی بلاکچینی خودش را با نام بایننس‌چین(Binance Chain) راه‌اندازی کرد. این شبکه‌ی بلاکچینی که توکن‌های بی‌ان‌بی(BNB) را میزبانی می‌کند بزودی بروزرسانی گستردهای را با هدف ارائه‌ی ویژگی‌های جدید تجربه خواهد کرد. بر اساس گزارش صرافی بایننس اجرای هارد فورک برای بایننس چین در روز بیست و هشتم آگوست برنامه‌ریزی شده است.

اجرای هاردفورک در شبکه‌ی بایننس چین

صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شبکه‌ی اصلی بایننس‌چین(Binance Chain) در روز بیست و هشتم آگوست و در ساعت 6 صبح به وقت ساعت جهانی(UTC) اجرای هاردفورک(Hard Fork) را تجربه خواهد کرد. شبکه‌ی بایننس‌چین سیستم نرم‌افزاری صرافی بایننس است که مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین ساخته شده است.

بایننس‌چین

بایننس در این اطلاعیه که در روز بیست و سوم آگوست منتشر شده است، انتظار دارد که اوپراتور‌های گره‌ها در شبکه‌ی اصلی بایننس چین نسخه‌ی نرم‌افزاری گره را در تاریخ اجرای فورک به 0.8.0 ارتقاء دهند.

این تغییر بر فعالیت هولدر‌های توکن بی‌ان‌بی(BNB) و کاربران صرافی غیرمتمرکز بایننس تاثیر‌گذار نخواهد بود. با این وجود، اوپراتور‌های گره‌ی کامل در شبکه‌ی بایننس چین باید برای جلوگیری از توقف فعالیت خود از دستورالعمل بروزرسانی صرافی بایننس پیروی کنند.

اطلاعیه‌ی رسمی صرافی بایننس
اطلاعیه‌ی رسمی صرافی بایننس برای اجرای بروزرسانی چارلز داروین

پیشنهاد ویژگی‌های جدید در بروزرسانی چارلز داروین

این بروزرسانی به نام نظریه‌پرداز تئوری تکامل؛ چارلز داروین(Charles Darwin) نام‌گذاری شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در اطلاعیه‌ی صرافی بایننس این بروزرسانی در راستای راه‌اندازی مجموعه‌ای از خدمات جدید همانند سپرده‌گذاری توکن‌های بی‌ان‌بی، انتقال دارایی در میان زنجیره‌‌ی شبکه‌های بلاکچینی، روش مدیریت درون زنجیره‌ای برای شبکه‌ی هوشمند بایننس(Binance Smart Chain) اعمال خواهد شد.

ارائه‌دهندگان خدمات کیف‌پول برای شبکه‌ی بایننس نیز باید ویژگی جدیدی سپرده‌گذاری توکن‌های بی‌ان‌بی و مُدل فعالیت درون زنجیره‌ای را مورد توجه قرار دهند.

بایننس اعلام کرده است که در نسخه‌ی جدید شبکه‌ی بلاکچین بایننس چین آسیب‌پذیری پاداش‌های سپرده‌گذاری توزیع شده که چند روز گذشته گزارش شده است نیز برطرف شده است.

صرافی بایننس برای ایجاد امکان ساخت برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز، شبکه‌ی جدیدی را با امکان اجرای قرارداد‌های هوشمند در ماه آوریل سال جاری میلادی راه‌اندازی خواهد کرد. بر اساس گزارش منتشر شده توکن جدیدی به عنوان پاداش ایجاد بلاک‌ها در این شبکه منتشر نخواهد شد و در عوض پاداش فعالان از طریق کارمزد تراکنش‌ها تامین خواهد شد.

نظر شما نسبت به اعمال بروزرسانی چارلز داروین در شبکه‌ی بلاکچینی صرافی بایننس چیست؟ آیا شبکه‌ی بایننس چین در آینده‌ی نزدیک به رقیب اصلی شبکه‌های بلاکچینی مشابه و بزرگ همانند اتریوم تبدیل خواهد شد؟ ایجاد امکان سپرده‌گذاری توکن‌های بی‌ان‌بی چه تاثیری بر ارزش این دارایی خواهد داشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا