اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

از این پس می‌توانید با تلفن‌های همراه شرکت اچ تی سی مونرو استخراج کنید

شرکت میداس لبز اپلیکیشن جدیدی را برای تلفن‌های همراه شرکت اچ‌تی‌سی طراحی کرده تا کاربران بتوانند به‌طور بهینه رمزارز مونرو استخراج کنند

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت اچ‌تی‌سی(HTC) در همکاری با شرکت میداس لبز(Midas Labs) امکان استخراج رمزارز مونرو(XMR) را برای کاربران تلفن‌های همراه بلاکچینی اگزودوس اس۱(EXODUS ۱S) فراهم کرده است. اپلیکیشن جدید این شرکت با نام دی‌ای‌ماینر(DeMiner) کاربران تلفن‌های همراه بلاکچینی شرکت اچ‌تی‌سی را قادر خواهد ساخت تا رمزارز استخراج کنند.

کاربران تلفن‌های همراه بلاکچینی شرکت اچ‌تی‌سی قادر به استخراج مونرو خواهند شد

بر اساس گزارشی که در روز جمعه منتشر شده است، شرکت اچ‌تی‌سی(HTC) در همکاری با یک شرکت طراحی کننده‌ی تراشه‌های اسیک با نام میداس لبز(Midas Labs) امکان استخراج مونرو را برای کاربران تلفن‌های همراه بلاکچینی شرکت اچ‌تی‌سی فراهم کرده است. میداس لبز هم‌اکنون اپلیکیشنی را با نام دی‌ای‌ماینر توسعه می‌دهد. انتظار می‌رود این اپلیکیشن در سه‌ماهه‌ی دوم سال 2020 میلادی منتشر گردد.

Midas Labs

بر اساس اطلاعیه‌ی منتشر شده، این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده است که در زمان استفاده‌ی عادی از تلفن همراه و یا قطع شارژر به‌طور خودکار عملیات ماینینگ را متوقف کند.

فیل چن(Phil Chen)؛ مدیر ارشد بخش تمرکز زدایی شرکت اچ‌تی‌سی اظهار داشت که دی‌ای‌ماینر(DeMiner) به استخراج غیرمتمرکز رمزارزها کمک می‌کند و ماینینگ را به فعالیت «مقرون به صرفه» تبدیل می‌کند.

تمرکز هش‌ریت بر روی استخر‌های ماینینگ بزرگ یک تهدید برای صنعت رمزارزها محسوب می‌گردد. تسهیل مشارکت عموم مردم در فعالیت استخراج از طریق تلفن‌های همراه موثرترین روش غلبه بر این مسئله ارزیابی می‌گردد. این برنامه استخراج هوشمند رمزارزها را درتلفن‌های همراه به یک فعالیت مقرون به صرفه تبدیل می‌کند. در نتیجه شهروندان عادی امکان مشارکت در فعالیت استخراج رمزارز را خواهند داشت، این موضوع به تمرکز‌زدایی در شبکه کمک می‌کند.

استخراج مونرو با توان مصرفی کمتر

میداس لبز اعلام کرده است که هم‌اکنون استخراج رمزارز مونر در کامپیوتر‌های دسکتاپ مقرون به صرفه نیست. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت، یک کامپیوتر لپ‌تاپ معمولی می‌تواند با مصرف 65 وات در هر روز معادل 0.06 دلار رمزارز مونرو استخراج کند که 0.156 دلار در هر روز هزینه‌ی برق مصرفی را برای ماینر در بر خواهد داشت. در نتیجه استمرار این فعالیت برای ماینر زیان به همراه خواهد داشت.

جری لی(Jri Lee)؛ بنیان‌گذار و مدیرعامل میداس لبز و استاد دانشگاه بین المللی تایوان اظهار داشت:

کاربران تلفن‌های همراه بلاکچینی اگزودوس اس۱ پس از نصب اپلیکیشن میداس لبز می‌توانند به‌طور متوسط در هر روز حداقل به ارزش 0.0038 دلار مونرو استخراج کنند در حالی که هزینه‌ی برق مصرفی آن‌ها کمتر از نصف کامپیوتر‌های لپ‌تاپ ارزیابی شده است. Jri Lee

شرکت میداس لبز از طریق شرکت سرمایه‌گذاری پروف اف کپیتال(Proof of Capital) که به آقای چن تعلق دارد، به مقدار نامشخصی سرمایه جذب کرده است. چن اظهار داشت:

من از سرمایه‌گذاری بر روی میداس لبز  هیجان زده هستم. این شرکت بر روی طراحی نیمه‌هادی‌هایی که استخراج رمزارزها در تلفن‌های همراه را امکان پذیر می‌کنند فعالیت می‌کند. فعالیت این شرکت برای افزایش تمرکز زدایی و ایجاد سیستم مالی فراگیر از ارزش بالایی برخوردار است. Phil Chen

بر اساس گزارش کوینیت، شرکت اچ‌تی‌سی اخیرا از محصولات بلاکچینی متعددی همانند اچ‌تی‌سی اگزودوس ۱ ، اچ‌تی‌سی اگزودوس اس۱ و یک روتر جدید که امکان اجرای گره‌ی کامل بیت کوین را فراهم می‌کند، رونمایی کرده است.

نظر شما نسبت به فراهم شدن امکان استخراج رمزارز مونرو توسط تلفن‌های همراه بلاکچینی شرکت اچ‌تی‌سی چیست؟ آیا نسل بعدی رمزارزها از امکان ایجاد گره در تلفن‌های همراه و استخراج رمزارزها به طور کاملا غیرمتمرکز بهره‌گیری خواهند کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
دکمه بازگشت به بالا