اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

اغلب شاخص‌های فنی به افزایش پیوسته‌ی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ اشاره دارند

یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها پس از بررسی تشابهات میان شرایط کنونی و گذشته‌ی بازار بیت کوین پیش‌بینی کرده است که قیمت این رمزارز به‌طور پیوسته افزایش خواهد یافت

نکات برگزیده مطلب
  • داده‌ها نشان می‌دهد که هالوینگ بیت کوین در ماه می سال جاری میلادی افزایش قابل توجهی را در قیمت بیت کوین را موجب خواهد شد. جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین به آرامی در طول سال افزایش خواهد یافت و در نهایت سطح بیشینه‌ی قیمت این رمزارز را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

پیش‌بینی افزایش پیوسته‌ی قیمت بیت کوین

تحلیلگری با نام کاربری بیت کوین جک(Bitcoin Jack) در توئیتر نموداری را منتشر کرده است که طیف وسیعی از شاخص‌ها را در فریم زمانی هفتگی نشان می‌دهد. تمامی شاخص‌ها بازار صعودی بیت کوین را در آینده نشان می‌دهند. وی توئیت کرد که:

توئیت بیت کوین جک
از زمانی که قیمت بیت‌کوین به 20 هزار دلار رسید تا کنون 40 درصد از مواقع(محدوده‌ی زمانی نسبت به قیمت) در کمتر از نصف(0.5) حد تثبیت قیمتی سپری شده است. همچنین 41.57 درصد از مواقع در محدوده‌ی قیمت 13-17 هزار دلار سپری شده است. بنابراین محاسبات ریاضی نشان می‌دهد که بیت کوین هم‌اکنون با تخفیف مبادله می‌شود.

وی شاخص‌های میانگین متحرک و توالی فیبوناچی(Fibonacci Sequences) را بررسی کرده است و در نهایت داده‌ها را با بازار صعودی بیت کوین در محدوده‌ی زمانی 2013-2017 مقایسه کرده است. در نتیجه تشابهات بسیاری در میان داده‌ها آشکار شده است. بنابراین در صورت تکرار این الگو، قیمت بیت کوین حداقل در طول دوازده ماه آینده افزایش خواهد یافت.

با این وجود، این تحلیگر افزایش سریع قیمت بیت کوین(مطابق استاندارد‌های بازار رمزارزها) را پیش‌بینی نکرده است. وی معتقد است که قیمت بیت کوین مشابه شرایط بازار صعودی پیشین بیت کوین که در آغاز سال 2018 پایان یافت، به‌طور پیوسته افزایش خواهد یافت. با این وجود، در طی چند ماه آینده دستیابی قیمت بیت کوین به سطح بیشینه‌ی پیشین امکان پذیر است.

عوامل بنیادی که موجب افزایش قیمت بیت کوین می‌شوند

بسیاری از فعالان صنعت رمزارزها معتقدند که کاهش پاداش ماینر‌ها پس از اجرای هالوینگ موجب افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد. بر اساس گزارش کوینیت، اجرای هالوینگ تعداد رمزارزهایی که به‌طور روزانه منتشر می‌شود را به 900 بیت کوین در هر روز کاهش می‌دهد. بنابراین در صورت ثابت باقی ماندن سطح تقاضا و کاهش میزان عرضه قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت. افزایش قیمت بیت کوین توجه سرمایه‌گذاران و رسانه‌ها‌ی زیادی را به سوی این رمزارز جلب خواهد کرد بنابراین میزان تقاضا تشدید خواهد شد.

در مقیاس وسیع، بسیاری از اقدامات در فضای بلاکچین نیز تاثیر قابل توجهی بر شرایط بازار خواهد داشت. به عنوان مثال، پس از تجربه‌ی سقوط بازار رمزارزها، هم‌اکنون میزان فعالیت در شبکه‌ی بیت کوین افزایش یافته است. افزایش میزان فعالیت و افزایش نسبی قیمت نشان می‌دهد که شدت فعالیت فعالان بازار بیت کوین افزایش یافته است. همزمان با افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین و پلتفرم‌های مبادلاتی، فعالیت سرمایه‌گذاران در این حوزه تسهیل شده است.

افزایش میزان فعالیت در بلاکچین بیت کوین نیز نشانه‌ی امیدوار کننده‌ی دیگری محسوب می‌گردد زیرا نشان می‌دهد که موسسات و شرکت‌های مختلفی در رابطه با پذیرش این نوآوری تحقیق می‌کنند. به‌کارگیری رمزارزها در فعالیت‌های واقعی ارزش رمزارزها را تعیین می‌کند. در حقیقت، میزان اشتیاق نسبت به بیت کوین و دیگر رمزارزها در طول زمان به‌طور پیوسته افزایش یافته است.

 نظر شما نسبت به پیش‌بینی افزایش پیوسته‌ی قیمت بیت کوین در تحلیل ارائه شده از سوی بیت کوین جک چیست؟ آیا بازار صعودی بعدی بیت کوین موجب افزایش قیمت این رمزارز به سطوحی بالاتر از بیشینه‌ی تاریخی این رمزارز خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]

دکمه بازگشت به بالا