اخبار داخلیاخبار و مقالات

منطقه آزاد پیام به قطب سرویس‌های بلاک‌چینی ایران تبدیل می‌شود

در این راستا یک توافق‌نامه‌ی سه جانبه بین این منطقه‌ی ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، وزارت کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی توسعه فناوری امضا شده است

نکات برگزیده مطلب
  • صبح امروز توافق‌نامه‌‌ی سه جانبه‌ی تبدیل منطقه آزاد پیام البرز به قطب سرویس‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین در ایران و منطقه بین مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، وزارت کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی توسعه فناوری به امضاء رسید.

طبق گزارشاتی که امروز در فضای مجاری منتشر شده است، تفاهم‌نامه‌ی تبدیل منطقه آزاد پیام به قطب سرویس‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین بین وزارت کار و رفاه اجتماعی و فرودگاه پیام امضا شد. این تفاهم‌نامه‌ی سه جانبه‌ که با هدف ایجاد یک زیست بوم در جهت توانمندی سازی و توسعه‌ی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی با استفاده از فناوری بلاکچین می‌باشد، صبح امروز با حضور مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، وزارت کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی توسعه فناوری در محل این بنیاد امضاء شد.

Blockchain ایران

در این تفاهم‌نامه که در حاشیه افتتاحیه‌ی بنیاد ملی توسعه فناوری با حضور آقای محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه‌ی ویژه اقتصادی پیام امضاء شده، مواردی همچون مشارکت و هم افزایی برای تبدیل شدن منطقه‌ی ویژه اقتصادی پیام به یکی از قطب های اصلی خدمات و سرویس‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین در گستره‌ی ایران و کشورهای همسایه و همچنین اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی دنبال خواهد شد.

نظر شما در رابطه با تبدیل منطقه‌ی آزاد پیام به قطب فناوری بلاک‌چین ایران و کشور‌های همسایه چیست؟ آیا این منطقه قابلیت و ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به چنین پروژه‌ی عظیمی را در اختیار دارد؟ نظرها و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا