اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

نگاه مثبت تلگرام نسبت به عقب افتادن روند دادرسی توکن‌های گرام

این شرکت با ارسال نامه‌ای به سرمایه‌گذاران پروژه‌ی رمزارزی خود از آن‌ها خواست تا این رویداد را به فال نیک بگیرند

نکات برگزیده مطلب
  • مدت کوتاهی پس از اعلام به تعویق افتادن روند دادرسی پرونده‌ی توکن‌های گرام(Gram) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC)، شرکت تلگرام با ارسال نامه‌ای به سرمایه‌گذاران خود در روز ۱۹ام اکتبر، از آن‌ها خواست تا این تاخیر را «یک قدم مثبت» در نظر بگیرند.

خوش‌بینی تلگرام

تلگرام طی نامه‌ای که برای سرمایه‌گذاران پروژه‌ی رمزارزی این شرکت ارسال شده، سعی کرده به تعویق افتادن جلسه‌ی دادرسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) تا ماه فوریه را یک «قدم مثبت» توصیف کند.

تلگرام gram گرام

در این نامه که روز ۱۹ام اکتبر برای سرمایه‌گذاران ارسال شده است، به طور خلاصه به آن‌ها اطمینان داده شده که «خبر تاخیر جلسه‌ی دادرسی پرونده‌ی پروژه‌ی رمزارزی تلگرام تا روزهای ۱۸ام و ۱۹ فوریه خبر خوبی است»، درحالیکه در ادامه تاکید شده این شرکت تا آن زمان توکن‌های گرام(Gram) را توزیع نخواهد کرد. در بخش‌هایی از این نامه آمده است «تلگرام این پیشرفت را گامی مثبت در جهت حل این مسئله از طریق سیستم دادگاهی و در سریع‌ترین زمان ممکن تلقی می‌کند، ما و مشاوران از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که در جلسه‌ی دادرسی مذکور از جایگاه تلگرام به بهترین شکل ممکن پشتیبانی و حمایت می‌شود».

یک تصمیم قطعی؟

استدلال تلگرام تا حد زیادی این بوده که «توکن‌های گرام واجد شرایط طبقه‌بندی شدن به عنوان اوراق بهادار نیستند»، از این رو در محدوده‌ی صلاحیت و گستره‌ی کاری کمیسیون SEC نیز قرار نمی‌گیرند. در نامه‌ی مذکور، تیم تلگرام پیش‌بینی می‌کند که حل این مسئله در جلسه‌ی دادرسی ماه فوریه بسیار رضایت بخش‌تر از آنچه است که در ابتدا برای ۲۴ام ماه اکتبر تعیین شده بود.

در این نامه گفته شده:

جلسه‌ی دادرسی ماه فوریه با آنچه قبلا برای روز ۲۴ام اکتبر تعیین شده بود، تفاوت دارد؛ زیرا تیم تلگرام قصد دارد در جلسه‌ی ماه فوریه پیش‌دستی کرده و از دادگاه بخواهد که ابتدا در رابطه با مسئله‌ی اصلی یعنی «عدم تعریف توکن‌های گرام به عنوان نوعی اوراق بهادار» تصمیم‌گیری کند. در مقابل، جلسه‌ی رسیدگی ۲۴ام اکتبر بدون اینکه به طور قطعی مسائل اصلی را حل کند، تنها در رابطه با این موضوع برگزار شده بود که آیا به تعویق انداخت تصمیم‌گیری در رابطه با تلگرام ضروری است یا خیر. Telegram’s letter

با تمام این تفاسیر در پرونده‌ی جدید دادگاه که برای رسیدگی در روز ۱۸ام و ۱۹ام فوریه‌ی ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده، کمیسیون SEC اعلام نموده:

تا پایان جلسه‌ی رسیدگی توسط دادگاه در روزهای ۱۸ام و ۱۹ام فوریه‌ی ۲۰۲۰، متهمین پرونده(تلگرام) اجازه‌ی ارائه، فروش، تحویل و توزیع توکن‌های «گرام» را به شخصیت حقیقی یا حقوقی نخواهند داشت، مگر طبق دستورات بعدی دادگاه و یا توافق طرفین. United States Securities and Exchange Commission

نظر شما در رابطه با نامه‌ی تلگرام به سرمایه‌گذاران توکن گرام چیست؟ آیا تاخیر در دادرسی پرونده‌ی گرام و تعویق روند توزیع این توکن را می‌توان یک فرصت و گام مثبت در نظر گرفت؟ و یا این گفته‌های تیم تلگرام در راستای کاهش FUD پیرامون این موضوع بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا