اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

معاملات مارجین در صرافی بایننس راه‌اندازی می‌شود

دسترسی به بخش آزمایشی انجام معاملات مارجین(Margin trading) برای تعداد کمی از کاربران و با اجرای احراز هویت امکان پذیر خواهد بود

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی بایننس هم‌اکنون(در حالت آزمایشی) در وب سایت Binance.com معاملات مارجین(Margin Trading) را در پلتفرم باز طراحی شده‌ی Binance ۲.۰ ارائه می‌دهد. این ویژگی برای اغلب کاربران صرافی بایننس(به ویژه کاربران ساکن در ایالات متحده‌ی آمریکا) در دسترس نخواهد بود.

نشانه‌های ارائه‌ی خدمات معاملات مارجین(امکان معامله با ضریب و ریسک بالاتر) توسط کاربر Reddit با نام «enriquejr99» در حالی که رابط برنامه‌نویسی عمومی بایننس(API) را آزمایش می‌کرد، گزارش شد. وی ادعا می‌کند که یک برنامه‌نویس کامپیوتری است.

enriquejr99 در 20 مارس یافته‌های خود را از طریق پستی با عنوان «ویژگی‌های معاملات مارجین در رابط برنامه‌نویسی عمومی بایننس(Research: Margin trading features found on Binance API)» منتشر کرد.

کاربر دیگری با نام «lifofifo» در حال آزمایش رابط برنامه‌نویسی عمومی بایننس دریافت که «معاملات مارجین در 9 بازار معاملاتی به صورت زیر در دسترس است: BTC-USDT، BNB-BTC، BNB-USDT، ETH-BTC، ETH-USDT، TRX-BTC، TRX-USDT، XRP-BTC و XRP-USDT. وی این موضوع را به عنوان نشانه‌ی ارائه‌ی خدمات معاملات حاشیه‌ای در بایننس عنوان کرد. مدیرعامل صرافی بایننس چانگ پنگ ژائو(Changpeng Zhao) توئیتی ارسال کرد که به پست Reddit لینک شده است.

در روز 8 می، چند ساعت پس از انتشار خبر هک شدن صرافی بایننس، ژائو در جلسه‌ی پرسش و پاسخ(Ask Me Anything) تایید کرد که شایعات راه‌اندازی معاملات مارجین در صرافی بایننس حقیقت دارند:

من فکر می‌کنم اکثر مردم نشانه‌های ارائه‌ی خدمات معاملات مارجین را در API مشاهده کرده‌اند. بله، ما بر روی سیستم معاملات مارجین کار می‌کنیم که به‌زودی منتشر می‌گردد. ما در ابتدا این ویژگی را برای تعداد کمی از مشتریان کلیدی، معامله‌گران بزرگ فعال خواهیم کرد، بنابراین آن‌ها می‌توانند در آزمایش این ویژگی ما را یاری کنند. آن‌ها همچنینی توافق می‌کنند، در صورت مشاهده‌ی باگ و یا هر ضعف دیگری برای ترمیم آسیب پذیری همکاری نزدیکی داشته باشند. ما به تدریج پلتفرم معاملات حاشیه‌ای را راه‌اندازی خواهیم کرد. Changpeng Zhao

صرافی بایننس در 24 می به‌طور تصادفی و هنگامی که از کابران پرسیده بود کدام حالت Binance 2.0 را ترجیح می‌دهند، خبر پشتیبانی Binance 2.0 از معاملات مارجین را منتشر کرد.

آکادمی صرافی بایننس(Binance Academy) نیز در 27 می آموزشی برای معاملات مارجین منتشر کرد.

همانطور که در توئیت منتشر شده در تاریخ 30 می عنوان شده است، هنگامی که از طریق مرورگر دسکتاپ خود وارد Binance.com می‌شوید، می‌توانید دگمه‌ی «Try Now» را در گوشه‌ی سمت چپ و بالای صفحه‌ی نمایش مشاهده کنید و با کلیک بر روی آن نسخه‌ی بتای Binance 2.0 را که از معاملات مارجین پشتیبانی می‌کند، مشاهده خواهید کرد.

  • پیش از آغاز فعالیت در بخش معاملات مارجین باید برای دریافت تاییدیه درخواست کنید که این امر نیازمند فرآیند‌های احراز هویت است.
  • معاملات مارجین در شش کشور از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا در دسترس نیست.

به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی آزمایشی Binance 2.0 از معاملات مارجین با ضریب 2X در رمزارزهای زیر پشتیبانی می‌کند: بایننس‌کوین(BNB)، بیت‌کوین(BTC)، اتریوم(ETH)، ترون(TRX) و ریپل XRP.

 امیلی چویی(Emilie Choi) معاون سابق تجارت و داده‌ها و فعالیت‌های بین‌المللی و رئیس جدید Coinbase در مصاحبه‌ای با فرانک چاپارو(Frank Chaparro) خبرنگار The Block اعلام کرد که Coinbase قصد دارد «معاملات leverage(معامله با استفاده از سرمایه‌های قرضی) را در این صرافی راه‌اندازی کند»:

راه‌اندازی معاملات مارجین با استفاده از منابع قرض گرفته شده، گام بزرگ بعدی برای ما محسوب می‌گردد…با توجه به این‌که شفافیت قانونی زیادی در آمریکا وجود ندارد، باید این موضوع مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. Emilie Choi

نظر شما در رابطه با راه‌اندازی  در صرافی بایننس چیست؟ آیا این ویژگی مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptoglobe
دکمه بازگشت به بالا