اخبار و مقالات

لوسین چن: ترون دیگر غیرمتمرکز نیست، به همین دلیل ترکش می‌کنم

کمک بنیانگذار و مهندس ارشد شبکه‌ی Tron از دلایل خود برای ترک ترون گفت و اعلام کرد که قصد راه‌اندازی شبکه‌ی جدیدی به نام Volume Network را دارد

نکات برگزیده مطلب
  • آقا لوسین چن(Lucien Chen) یکی از بنیان‌گذاران و افسر ارشد بخش فناوری ترون(Tron)، اخیرا با انتشار یک پست وبلاگی اعلام نموده که شبکه‌ی ترون دیگر مانند قبل غیرمتمرکز نیست و از آرمان‌ها و چشم‌انداز‌های اصلی خود بسیار دور شده است. وی پس از اعتراف به این موارد اعلام کرد که قصد ترک پروژه‌ی Tron و راه‌اندازی پروژه‌ی جدیدی به نام Volume Network(با نماد VOL) را دارد.

.

آقا لوسین چن(Lucien Chen) یکی از بنیان‌گذاران و افسر ارشد بخش فناوری ترو‌ن(Tron) در رابطه با این شبکه‌ی بلاک‌چینی ابزار نگرانی کرد و گفت که «ترون دیگر غیرمتمرکز نیست».

در یک پست وبلاگی بسیار طولانی که در رابطه با صندوق سرمایه‌گذاری جدید آقای چن با نام Volume Network(با نماد VOL) منتشر شده است، وی ابتدا در رابطه با حضورش در ترون و رشد این شبکه صحبت می‌کند. به گفته‌ی او VOL در واقع «بازسازی یک ترو‌ن جدید است».

در بخش‌هایی از این پست آمده:

در طول دو سال خدمت من در ترو‌ن، من احساس کردم که چرخ سرنوشت به سرعت در حال چرخیدن است و من نیز با این همه تلاش باز هم زیر آن گیر کرده‌ام، تشکل تیم داخلی و شروع برنامه‌نویسی همگی از صفر شروع شد، و این رمزارز از یک ICO به قله‌ها رسید. حالا، وقتی که می‌ایستم و به عقب نگاه می‌کند، مانند یک رویا است، از مراحل مختلفی مانند منبع باز بودن، راه‌اندازی شبکه‌ی آزمایشی، راه‌اندازی شبکه‌ی اصلی، به دست آوردن حق مالکیت BTT، و توسعه‌ی اکولوژیکی نرم‌افزار‌های غیرمتمرکز ترون عبور کرده‌ایم. Blog post

وی در ادامه‌ی مطلب از آقای جاستین سان(Justin Sun) بنیان‌گذار ترون تشکر کرده و در رابطه با «تناقض‌های غیرقابل انکار» صحبت می‌کند. آقای چن توضیح می‌دهد که «شبکه‌ی ترون دیگر مانند روز اول همان ترون واقعی اول نیست».

در متن این پست آمده:

از جاستین برای ارائه‌ی این پلت‌فرم به من و اجازه‌ی رشد کردن به همراه ترون، تشکر می‌کنم. اما به دلیل وجود تناقض‌های غیرقابل قبول بین ما، ترون دیگر همان ترون اصلی نیست. من تصمیم به ترک ترو‌ن گرفته‌ام، امیدوارم که بتوانم به ایده‌های اصلی باز گردم و ترون جدید خودم را بسازم. Lucien Chen

آقای چن در ادامه ۳ دلیل اصلی برای ترک ترون عنوان می‌کند که عبارتند از: ترون دیگر غیرمتمرکز نیست، دیگر با اینترنت ارتباطی ندارد و این شبکه «از روحیه و مقصود اصلی بلاک‌چین دور شده است».

وی در رابطه با مشکل متمرکز شدن شبکه‌ی ترو‌ن اعلام نموده که «در گره‌ی DPOS و Super Representative مشکلات رای‌گیری متمرکز وجود دارد. برخی از گره‌ها تنها با داشتن چند رای دهنده، بیش از ۹۰ درصد آرا را در اختیار دارند. از این رو، رای سرمایه‌گذاران خرد کاملا نادیده گرفته می‌شود. مجموع تعداد رمزارزها TRX‌در شبکه‌ی ترون ۱۰۰ میلیارد واحد می‌باشد، در حالی که مجموع تعداد آراء برای Super Representativeها چیزی کم‌تر از ۸ میلیارد است».

آقای چن پروژه‌ی جدید خودش که همان Volume Network است را به عنوان یک راه‌حل برای این مشکل می‌بیند:

من عمیقا متاسفم برای اینکه پروژه‌ای را که در دستان من تا به این مرحله رشد کرده، حالا چنین وضعیتی دارد. رویاها و چشم‌انداز‌هایی که جاستین سان به من نشان می‌داد، همگی ویران شده‌اند. پس از ماه‌ها تفکر در رابطه با این موضوع، من تصمیم به راه‌اندازی پروژه‌ی Volume Network(با نماد VOL) گرفتم. Lucien Chen

نظر شما در رابطه با شبکه‌ی ترون چیست؟ آیا ترو‌ن دیگر غیرمتمرکز نیست و از چشم‌انداز‌ها و وعده‌های اصلی خود دور شده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Investinblockchain

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا