اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

شرکت Fidelity در دفاتر خود ماینینگ انجام می‌دهد!

یکی از توسعه‌دهندگان بیت‌کوین مدعی شده است که این شرکت بزرگ مالی یک اتاق مملو از دستگاه‌های اسیک بیت‌کوین در اختیار دارد

نکات برگزیده مطلب
  • اخیرا قیمت بیت‌کوین(با نماد BTC) روند افزایشی به خود گرفته و باعث شده که توجه همه به آن جلب شود. از این رو آقای جاستین مون(Justin Moon) یکی از توسعه‌دهندگان بیت‌کوین با انتشار یک پست توییتری بیان نموده که شرکت خدمات مالی و سرمایه‌گذاری Fidelity Investments از مدت‌های قبل به رمزارز بیت‌کوین علاقه‌مند بوده و حتی در دفاتر تگزاس خود فعالیت ماینینگ انجام می‌دهد.

پس از جهش‌های اخیر قیمت بیت‌کوین، این رمزارز به مرکز توجه دنیای رمزارزی تبدیل شده است. این رمزارز به دلیل داشتن پتانسیل رشد بالا، به عنوان طلای دیجیتال محسوب می‌شود. بحث و جدل‌های پایان ناپذیری بر سر این نوع پول دیجیتال وجود دارد؛ برخی افراد حاضر در این بحث‌ها از آن حمایت کرده و برخی دیگری بر علیه اعتبار و تایید آن اقدام می‌کنند.

علاقه‌مندان به صنعت رمزارزی سراسر جهان معتقد‌اند که نام‌های بزرگ بازار و افراد سرشناس فضای سازمانی در رابطه با وضعیت بیت‌کوین خوشحال و راضی هستند. همانطور که بیت‌کوین به شکل روز افزون در میان مردم بیشتر شناخته می‌شود، کمپانی خدمات مالی Fidelity نیز به جدید‌ترین عضو فضای رمزارزی تبدیل شده که بیت‌کوین را در فعالیت‌های تجاری خود وارد کرده است. این موضوع می‌تواند باعث افزایش اعتبار صنعت رمزارزی و به ویژه رمزارز بیت‌کوین شود.

کمپانی Fidelity Investments در واقع یک کمپانی سرمایه‌گذاری چند ملیتی است که مقر آن در بوستون آمریکا واقع شده و خدمات مرتبط با سرمایه‌گذاری، کارگزاری و بازنشستگی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

طبق گفته‌های یکی از توسعه‌دهندگان بیت‌کوین به نام جاستین مون(Justin Moon)، کمپانی Fidelity Investments از مدت‌های قبل به رمزارز بیت‌کوین علاقه‌مند بوده است. وی در رابطه با این موضوع یک پست توییتری منتشر کرد و گفت:

کمپانی Fidelity در دفاتر تگزاس خود یک اتاق مملو از دستگاه‌های ماینینگ(اسیک) بیت‌کوین دارد. Justin Moon

با یک نگاه کلی به این پست توییتری می‌توان گفت که کمپانی Fidelity به بازار‌های ماینینگ بیت‌کوین علاقه‌مند است. جدای از این، این پست توییتری نشان می‌دهد که کمپانی مذکور به صورت فعال در بلاک‌چین‌های عمومی شرکت کرده است.

البته این مورد اولین مرتبه نیست که Fidelity به صورت آشکار علاقه‌ی خودش به صنعت رمزارزی را  نشان می‌دهد. آقای آری پاول(Ari Paul) بنیانگذار و افسر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت خدمات مالی BlockTower Capital با انتشار یک پست توییتری در اوایل سال جاری اظهار داشت:

فرهنگ رمزارزی Fidelity بسیار کورکورانه است. به معنای واقعی کلمه، صدها نفر از طرفداران پرشور صنعت رمزارزی در سطوح مختلف این کمپانی و بعضا در جایگاه‌های ارشد، حضور دارند. این کمپانی در مجموع بیش‌تر پنج صندوق سرمایه‌گذاری رمزارزی بزرگ، کارمند فعال در زمینه‌ی کریپتو دارند. Ari Paul

به نظر می‌رسد که اکثریت مشتریان کمپانی Fidelity اعتقاد دارند که دارایی‌های دیجیتال بحث مهم بعدی در اقتصاد جهان است و مذاکرات پیرامون آن برای مدتی همچنان ادامه خواهد یافت. با این حال، در بیانیه‌ی اخیر کمپانی سرمایه‌گذاری Fidelity در رابطه با پذیرش BTC توسط نام‌‌ها و برند‌های بزرگ جهان و گسترش آن، گمانه‌زنی‌های صورت گرفته است. این در حالیست که شرکت خدمات ارتباطی AT&T به عنوان یکی از بزرگ‌ترین غول‌های ارتباطی جهان، چند روز قبل اعلام کرد که پذیرش بیت‌کوین به عنوان روشی برای پرداخت هزینه‌ی خدماتش را آغاز نموده است.

به نظر شما در ایران هم دفاتر و ارگان‌هایی وجود دارند که بصورت مخفیانه به ماینینگ بپردازند؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Ambcrypto

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا