اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

خالق داژکوین از تمامی رسانه‌های اجتماعی ناپدید شده است!

جکسون پالمر به طور غیرمنتظره‌ای تصمیم به ترک تمامی شبکه‌های اجتماعی گرفته و ارتباط خود را با جامعه‌ی رمزارز داژکوین قطع کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • آقای جکسون پالمر(Jackson Palmer) خالق رمزارز داژکوین(DogeCoin با نماد DOGE) به طور غیرمنتظره‌ای تصمیم گرفته تا از تمامی شبکه‌های اجتماعی ناپدید شده و تمام راه‌های ارتباطی با جامعه‌ی رمزارزی را مسدود سازد.

خالق رمزارز داژکوین ناپدید می‌شود

آقای جکسون پالمر(Jackson Palmer) خالق رمزارز داژکوین(DogeCoin با نماد DOGE) به طور غیرمنتظره‌ای تصمیم گرفته تا از تمامی شبکه‌های اجتماعی ناپدید شده و تمام راه‌های ارتباطی با جامعه‌ی رمزارزی را مسدود سازد.

Dogecoin

این برنامه‌نویس و طراح مشهور نه تنها حساب توییتری خود را به حالت خصوصی تغییر وضعیت داده است، بلکه تعداد زیادی از ویدئوهای بسیار مهم خود در پلت‌فرم یوتیوب را نیز حذف کرده است. این دو پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی به نوعی تنها راه‌های ارتباطی آقای پالمر بوده‌اند.

وی در رابطه با این تصمیم خود به فالوور‌ها و کاربران هیچ توضیح و یا خبری نداده است. با این حال، در صفحه‌ی Reddit این رمزارز یک کاربر توضیح داده است که «ناپدید شدن» او از صحنه‌ی رسانه‌های اجتماعی احتمالا به دلیل تعداد زیادی نظرات منفی بوده که اخیرا به دلیل اظهار نظر در رابطه با برخی مباحث جنحالی به وجود آمده‌اند، بوده است. در بخش‌هایی از این پست گفته شده:

او در پلت‌فرم توییتری تحلیل‌های بدبینانه‌ای در رابطه با رمزارزها و بلاک‌چین ارائه کرده است و گوش داده به اینگونه صحبت‌ها برای اغلب کاربران، از جمله من، بسیار جالب است؛ به همین دلیل او تعداد زیادی فالوور جذب کرد و توانست مباحث و مکالمات با کیفیت و جالبی را تولید کند. اما او اخیرا بر روی موضوعات دیگری مانند سیاست‌های هویتی تمرکز کرده بود و همانطور که انتظار می‌رفت با نقد‌ها و واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد. احتمالا این باعث شده که آقای پالمر تصمیم بگیرد جساب توییتری خود را حذف کرده و باعث ایجاد شایعات زیادی در جوامع رمزارزی شود. Reddit User

با این حال کاربر دیگری توضیح داد که شاید آقای پالمر از رسانه‌های اجتماعی «اشباع» شده و تمایلی به استفاده از آن‌ها ندارد، زیرا او تا به حال چندین مرتبه این کار را انجام داده است:

طی چند سال گذشته این اتفاق چندین مرتبه رخ داده است، مثلا زمانی که فضای مجازی بیش از حد نزدیک و یا در رابطه با او بیش از حد خشن و تهاجمی می‌شد. او قبل از حذف حساب توییتری ،حساب کاربری خود در پلت‌فرم Reddit را ماه‌ها قبل  حذف کرده بود. او حساب توییتری خود را به تا امروز ۳ مرتبه حذف کرده بود(دفعه‌ی آخر حساب توییتری مربوط به رمزارز داژ کوین را حذف کرد). او فقط به یک استراحت و مقداری زمان برای دوری از فضای مجازی نیاز دارد. حال او خوب است و تنها در حال استراحت و دوری از هر چیزی رمزارزی می‌باشد. Reddit User

آقای پالمر در رابطه با پلت‌فرم یوتیوب در حساب توییتری خود(که اکنون به وضعیت خصوصی تغییر کرده) نوشته بود که این تصمیم به دلیل تعداد بالای درخواست کاربران بود که خواستار انجام کاری در برابر جعل هویت او توسط اسکمر‌ها و کلاهبرداران بودند. وی همچنین نوشته بود که برای جلوگیری از نقد‌ و نظرات منفی، ویدئو‌های او در دسته‌بندی «تکنولوژی» قرار خواهند گرفت.

 

آخرین پست‌های جکسون پالمر

او با انتشار چندین پست توییتری اعلام کرده بود:

از آنجایی که چند نفر از شما خواسته بودند، بله من تمام فیلم‌های رمزارزی را در کانال خودم به صورت خصوصی در آورده‌ام. هر چند روز یکبار، شخصی با من تماس میگیرد و اعلام می‌کند که شخصی در نرم‌افزار‌هایی مانند تلگرام، واتس‌اپ یا از طریق ایمیل با جعل هویت من به آن‌ها پیشنهاد تبلیغات در ازای دریافت پول را داده است. در برخی موارد حس می‌کنم که مردم نسبت به من حس ستیزه‌جویی پیدا کرده‌اند، آ‌ن‌ها اغلب می‌گویند که من باید در رابطه با این موضوع کاری انجام دهم. این وظیفه‌ یا مسئولیت من نیست که حساب‌های جعلی موجود در نرم‌افزار‌های پیام رسانی که حتی استفاده نمی‌کنم را گزارش دهم، و من به این اندازه‌ی انرژی اضافه ندارم تا بتوانم در مقابل درخواست‌های این چنینی کاری انجام دهم. این موضوع باعث شده سرگرمی‌ من خسته‌کننده، کسل‌کننده و بی‌مزه شود. Jackson Palmer

وی در ادامه‌ نوشته بود که:

علاوه بر این‌ها، حجم زیادی از نظرات در مورد فیلم‌های من اینگونه بود: «این مرد خنده‌دار و گنگ صحبت می‌کند، چون مقدار زیادی از این رمزارز را در اختیار دارد، بنابراین از آن تعریف می‌کند و می‌گوید که خوب است». من اعلان‌های پلت‌فرم یوتیوب را خاموش کردم، اما بازهم مانع دریافت چنین بازخورد‌هایی نشد. بنابراین، از این به بعد کانال یوتیوب من در رابطه با تکنولوژی‌های عمومی خواهد بود و من هر زمانی که دلم بخواهد یک ویدئوی جدید منتشر می‌کنم. در ضمن، در صورتی که ویدئو‌های کانال من مربوط به بررسی کیبورد‌های مکانیکی باشد، کمتر هویت من را جعل خواهند کرد. تشکر بابت درک کردم. Jackson Palmer

تا به امروز آقای پالمر هیچ ارتباطی با طرفداران نداشته و حساب پلت‌فرم‌های اجتماعی خود را دومرتبه باز نکرده است. برخی از فیلم‌های او اکنون در وب‌سایت رسمی ummjackson.com در دسترس قرار دارند.

نظر شما در رابطه با شایعات مختلف پیرامون حذف حساب‌های مربوط به آقای پالمر چیست؟ آیا او در حال استراحت است و یا برای همیشه از رسانه‌های اجتماعی کناره‌گیری می‌کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

منبع
Ethereumworldnews

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا