اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

رئیس جمهور فرانسه: باید از فناوری بلاک‌چین در صنعت کشاورزی استفاده کرد

اِمانوئل مکرون گفت استفاده از تکنولوژی نوظهور بلاک‌چین می‌تواند باعث نوآوری در صنعت کشاورزی اروپا شود

نکات برگزیده مطلب
  • امانوئل مکرون(Emmanuel Macron) رئیس جمهور فعلی فرانسه با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی پاریس اعلام کرد که صنعت کشاورزی اتحادیه‌ی اروپا باید از تکنولوژی نوظهور بلاک‌چین استفاده کند تا بتواند علاوه بر رقابت با کشور‌های دیگر، به نوآوری دست یابد.

سخنرانی امانوئل مکرون

امانوئل مکرون(Emmanuel Macron) رئیس جمهور فعلی فرانسه طی سخنرانی خود در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در پاریس، اعلام کرد که خواستار معرفی فناوری بلاک‌چین در زنجیره‌ی تامین است تا در نهایت صنعت کشاوری بتواند به نوآوری برسد.

شفافیت زنجیره‌ی تامین به وسیله‌ی فناوری بلاک‌چین
شفافیت زنجیره‌ی تامین به وسیله‌ی فناوری بلاک‌چین

آقای مکرون در سخنرانی خود به رقابت اتحادیه‌ی اروپا با کشور‌هایی همچون چین، روسیه و ایالات متحده اشاره کرد و اعلام نمود که این رقابت دلیل اصلی وحدت میان کشور‌هایی اروپایی از طریق سیاست‌های مشترک اتحادیه‌ی اروپا است. وی همچنین در رابطه با چندین استراتژی و راهکار توسعه‌ی برای بخش‌های صنعت کشاورزی اتحادیه‌ی اروپا صحبت کرد و در این میان به فناوری‌های نوظهوری همچون بلاک‌چین نیز اشاراتی داشت.

وی در سخنرانی خود اظهار داشت:

Emmanuel Macronبیایید این کار را در اروپا انجام دهیم، با توسعه‌ی ابزار‌هایی که می‌توانند روند تولید هر محصول را از مرحله‌ی مواد خام تا بسته‌بندی و پردازش را پیگیری کنند، از فناوری‌های کشاورزی نوظهور استفاده کنیم. نوآوری در حال حاضر وجود دارد و باید در دنیای کشاورزی از آن استفاده کرد، باید از آن به طور کامل استفاده کرد زیرا این امر در خدمت منافع مشترک خواهد بود و به مصرف‌کننده نیز خدمات ارائه خواهد کرد. Emmanuel Macron

وی همچنین افزود که فناوری بلاک‌چین می‌تواند وجود شفافیت در روند تولید و توزیع کالا را تضمین کرده و نگرانی‌های در حال رشد مصرف‌کنندگان در رابطه با تولید و پایداری محصولات را به شکل چشم‌گیری کاهش دهد.

نظر شما در رابطه با گفته‌های آقای امانوئل مکرون چیست؟ فناوری نوظهور بلاک‌چین چه کاربرد‌هایی در صنعت کشاورزی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
منبع
Business-review

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا